folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Tişört - Kupa Baskı İşi Yapan Varmı ?



Tişört - Kupa Baskı İşi Yapan Varmı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    @sezginari


    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı

    Kalite piyasadaki birçok markadan daha iyi görünüyor. Eline sağlık abi...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    SweeneyTodd bunu yazdı

    Kalite piyasadaki birçok markadan daha iyi görünüyor. Eline sağlık abi...

    Sağol. Kağıdı, yazıcıyı, mürekkebi bulabildiğim en iyisinden alıyorum. Sublimasyon sistemi ile bundan iyisi olmaz. Sıcaklığa da dayanıklı yanlış bastığım birkaç tişortu yüksek ısılarda yıkadım, çamaşır suyunda beklettim yine de baskıyı çıkartamadım çöpe attım sonunda :)

    Bu arada bu baskı pamuk + polyester tişort. %100 polyester tişortte az daha canlı oluyor ama o da yazın terletiyor kumaş olarak bu daha kaliteli duruyor.

    DarkSkull tarafından 15/Ara/17 19:49 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı
    SweeneyTodd bunu yazdı

     

     

     

    tişört baskı için fiyat nedir ? 1-2 adet


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek
    DarkSkull bunu yazdı

    fazla iyi hocam fiyat hakkında bilgi verebilirsen tbt tişörtü bastıralım toplanıp


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Normalde a4 ebatı 35 TL'ye basıyorum tbt fiyatı 20 TL. A3 olursa da 30 TL yaparım. Şu an sadece beyaza basabiliyorum birkaç yıl önce siyah denedim kağıdı çok iyi değildi galiba 2-3 tane yaptım hepsinde kağıdı kaldırırken baskının yarısı kağıda yapıştı. Yeni kağıt gelmiş birkaç gün içinde alıp deneyeceğim. Güzel olursa konuya eklerim. Onun fiyatı da tahmini 3-5 TL fazla olur.

     

    DarkSkull tarafından 15/Ara/17 20:06 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı
    DarkSkull bunu yazdı

    fazla iyi hocam fiyat hakkında bilgi verebilirsen tbt tişörtü bastıralım toplanıp

    siyah yapmıyormuş ama çok istersek yapar belkim :) 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    hocam birisi öncü olsun bastıralım siyah beyaz fark etmez çok isteyen çıkacaktır fiyat çok çok çok iyi


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı

    siyah yapmıyormuş ama çok istersek yapar belkim :) 

    Yapmıyorum değil yapamıyorum :) Sublimasyon dediğimiz sistemde kağıda çıktı alıp 185 derece ile tişorte aktarıyoruz. Siyah tişort olunca baskı hiç görünmüyor. Mavi renge denedim onda bile az göründü. Siyahta yapışkanlı bir malzeme var ona çıktıyı alıp ısı ile tişorte yapıştırıyoruz. İlk çıktığında denemelerimde kağıdı kaldırırken baskının bir kısmını tişortten aldı kötü oldu. Tek tük yapan var ama kendim beğenmediğim şeyi satıp para kazanmam.

    Sublimasyon harici siyaha basanlar yazıcı gibi alete tişortu verip kağıda çıktı alır gibi tişorte çıktı alıyor. Onun makinesi de en ucuzu 20 000 TL idi bir zamanlar. Makineyi alsam parası çıkana kadar ben batarım :) Bir gün fotoğraf işlerini bırakıp o işlere girersem alırım belki :)

Toplam Hit: 3321 Toplam Mesaj: 31
baskı baskı