Tivibu Çoklu Oturum
-
bu mümkün mü arkadaşlar
-
edit: yanlış anlamışım:)
-
Bildiğim kadarıyla değil.
Bu hizmeti veren isp, sadece Türkiye içinde tek bir ip üzerinden hizmete izin veriyor.
Farklı bir servis sağlayıcısında da kullanabiliyorsun ama bir tek kullanıcı kullanabiliyor.
-
DonnieDarko bunu yazdı:
-----------------------------Bildiğim kadarıyla değil.
Bu hizmeti veren isp, sadece Türkiye içinde tek bir ip üzerinden hizmete izin veriyor.
Farklı bir servis sağlayıcısında da kullanabiliyorsun ama bir tek kullanıcı kullanabiliyor.
-----------------------------kesin vardır bi yöntemi
nette gördüm yöntemi bilen birilerini .
-
biz arkadaşla cok güzel kullanıyoruz. hiç bir sorun yaşamadik şimdiye kadar
-
yNsr bunu yazdı:
-----------------------------biz arkadaşla cok güzel kullanıyoruz. hiç bir sorun yaşamadik şimdiye kadar
-----------------------------farklı pc lerden mi
-
yNsr bunu yazdı:
-----------------------------biz arkadaşla cok güzel kullanıyoruz. hiç bir sorun yaşamadik şimdiye kadar
-----------------------------Nasıl ve konuyu gizlesek?
-
saçma sapan konuşmayın ya giriş kontrollü bişey bu sonuçta ya bir yerde login açıkken diğer yerden nasıl login olacaksınız ha mobil ve webi ayrı kullanabilirsin o başka tabi
-
aynı anda 1 den fazla açamıyorsun hocam. 1 yıldır kullanıyorum öle yani ..
-
yNsr bunu yazdı:
-----------------------------biz arkadaşla cok güzel kullanıyoruz. hiç bir sorun yaşamadik şimdiye kadar
-----------------------------Bir tivubu üyeliğini sadece bir arkadaşınla değil 10000 arkadaşınlada kullanırsın.
Önemli olan iki kişininde aynı anda kullanabilmesi, bundan bahsediyor.
Ayrı ayrı zamanlarda herkez kullanıyor.
-
aynı anda çoklu oturuma normal şartlar altında izin vermez !!!
