Tivibu Hakkında (Soru)
-
merhaba müridler
5 dakka önce ttnet'den aradılar size bi hediyemiz var diyerek bize tivibu göndereceklerini söylediler
6 ay sözleşmesiz ücretsiz bende bi an için kabul etmiş bulundum...sorun teşkil edermi aldığım zaman bilenler varmı ?
bu yöntemle tivibu alan müridler varsa eğer cevaplasınlar. Ttnet bu hocalar neolur ne olmaz. ;) -
6 aydan sonra iptal şansın var sanırım
ayrıca olmasa bile kalsın evde 3 5 lira bişi çok işe yarıyor :W
-
tv bu ayağı yaş ayak.
-
iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı
-
ucenmi bunu yazdı:
-----------------------------iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı
-----------------------------nasıl ya montaj ücretidemi alıyorlar ? ozaman arayayım iptal ettireyim
senin dediğin gibi ise
-
ucenmi bunu yazdı:
-----------------------------iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı
-----------------------------alet ? tv bu bilgisayar programı değilmi ne aleti ?
-
tamamen ücretsizmiş müş. hizmetlerinden şimdi bilgi aldım.
ama internet hızını yarı yarıya parçalıyomuş onun için istemedim ;)
-
Bico bunu yazdı:
-----------------------------ucenmi bunu yazdı:
-----------------------------iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı
-----------------------------nasıl ya montaj ücretidemi alıyorlar ? ozaman arayayım iptal ettireyim
senin dediğin gibi ise
-----------------------------hocam kullanım ücretsiz ama sen takıldıktan sonra pişman olup iade edersen senden kurulum ücretini alıyorlar her türlü.
bu dediğim şey tivibunun uydu alıcı gibi bir şeyi var onun için
-
ucenmi bunu yazdı:
-----------------------------Bico bunu yazdı:
-----------------------------ucenmi bunu yazdı:
-----------------------------iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı
-----------------------------nasıl ya montaj ücretidemi alıyorlar ? ozaman arayayım iptal ettireyim
senin dediğin gibi ise
-----------------------------hocam kullanım ücretsiz ama sen takıldıktan sonra pişman olup iade edersen senden kurulum ücretini alıyorlar her türlü.
bu dediğim şey tivibunun uydu alıcı gibi bir şeyi var onun için
-----------------------------hocam ben sordum müş.hizmetlerine kesinlikle ücretsiz demişti ama
sen boşuna para vermişsin ya ozaman
-
ben 2 ay ücretsiz olan kampanyaya dahil oldum.. müridin dediği gibi menü ve kanal geçişleri çok yavaş ama idare ediyor bir sıkıntı yok..
kurulum ücreti ile alakalı bişi bilmiyorum ama verilen alıcı ile kumandana gözün gibi bak.. çok acımasız olduklarını duydum.. komşumun çocuğu kumandanın arka kapağını kırmış.. komple kumanda değişimi yapılarak 80 usd ücret istemişler..
ttnet bu veriosa malı ücretsiz dayamasınıda iyi biliyor..
ama kullanım konusunda bir sıkıntı yaşamıyorum.. sana bide mürid kıyağı yapayım.D tivibu alıcıyı fişten 10 kere 15 kere çek tak çek tak beynini sulandır iyice hd kanallar ve pakete dahil olmayan kanallar açılıyor tekrar kapatıp açana kadar :D
-
beyler memnun musunuz tivibudan . ayrıca bizim evde sabit telefon veya ttnet yok . bize de tivibu bağlanabilir mi bunlar olmadan
ayrıca bi soru daha altyazısız full ingilizce kaç tane kanal var ve bunlar nelerdir. dediğim gii altyazısız izlenebilen kanallar
