Tivibu Hakkında (Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    merhaba müridler

    5 dakka önce ttnet'den aradılar size bi hediyemiz var diyerek bize tivibu göndereceklerini söylediler

    6 ay sözleşmesiz ücretsiz bende bi an için kabul etmiş bulundum...sorun teşkil edermi aldığım zaman bilenler varmı ?

    bu yöntemle tivibu alan müridler varsa eğer cevaplasınlar. Ttnet bu hocalar neolur ne olmaz. ;)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    6 aydan sonra iptal şansın var sanırım

    ayrıca olmasa bile kalsın evde 3 5 lira bişi çok işe yarıyor :W


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    tv bu ayağı yaş ayak.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ucenmi
    ucenmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2011
    Erkek

    iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    ucenmi bunu yazdı:
    -----------------------------

    iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı


    -----------------------------

    nasıl ya montaj ücretidemi alıyorlar ? ozaman arayayım iptal ettireyim

    senin dediğin gibi ise

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    ucenmi bunu yazdı:
    -----------------------------

    iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı


    -----------------------------

    alet ? tv bu bilgisayar programı değilmi ne aleti ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    tamamen ücretsizmiş müş. hizmetlerinden şimdi bilgi aldım.

    ama internet hızını yarı yarıya parçalıyomuş onun için istemedim ;)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ucenmi
    ucenmi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2011
    Erkek

    Bico bunu yazdı:
    -----------------------------

    ucenmi bunu yazdı:
    -----------------------------

    iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı


    -----------------------------

    nasıl ya montaj ücretidemi alıyorlar ? ozaman arayayım iptal ettireyim

    senin dediğin gibi ise


    -----------------------------

    hocam kullanım ücretsiz ama sen takıldıktan sonra pişman olup iade edersen senden kurulum ücretini alıyorlar her türlü.

     

    bu dediğim şey tivibunun uydu alıcı gibi bir şeyi var onun için

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    ucenmi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bico bunu yazdı:
    -----------------------------

    ucenmi bunu yazdı:
    -----------------------------

    iptal ettirince 40 tl montaj parası veriyorsun gelen alet çok dandik menüleri arasında geçiş yaparken hayattan soğursun. ben taktırdım ertesi gün iptal ettirdim ggeri verdim 40 tl montaj parası kaçtı


    -----------------------------

    nasıl ya montaj ücretidemi alıyorlar ? ozaman arayayım iptal ettireyim

    senin dediğin gibi ise


    -----------------------------

    hocam kullanım ücretsiz ama sen takıldıktan sonra pişman olup iade edersen senden kurulum ücretini alıyorlar her türlü.

     

    bu dediğim şey tivibunun uydu alıcı gibi bir şeyi var onun için


    -----------------------------

    hocam ben sordum müş.hizmetlerine kesinlikle ücretsiz demişti ama 

    sen boşuna para vermişsin ya ozaman

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    ben 2 ay ücretsiz olan kampanyaya dahil oldum.. müridin dediği gibi menü ve kanal geçişleri çok yavaş ama idare ediyor bir sıkıntı yok..

    kurulum ücreti ile alakalı bişi bilmiyorum ama verilen alıcı ile kumandana gözün gibi bak.. çok acımasız olduklarını duydum.. komşumun çocuğu kumandanın arka kapağını kırmış.. komple kumanda değişimi yapılarak 80 usd ücret istemişler.. 

    ttnet bu veriosa malı ücretsiz dayamasınıda iyi biliyor.. 

     

    ama kullanım konusunda bir sıkıntı yaşamıyorum.. sana bide mürid kıyağı yapayım.D tivibu alıcıyı fişten 10 kere 15 kere çek tak çek tak beynini sulandır iyice hd kanallar ve pakete dahil olmayan kanallar açılıyor tekrar kapatıp açana kadar :D 

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    beyler memnun musunuz tivibudan . ayrıca bizim evde sabit telefon veya ttnet yok . bize de tivibu bağlanabilir mi bunlar olmadan

     

    ayrıca bi soru daha altyazısız full ingilizce kaç tane kanal var ve bunlar nelerdir. dediğim gii altyazısız izlenebilen kanallar

Toplam Hit: 2700 Toplam Mesaj: 21