Tivibu'dan Videolari İndirme ?
-
Arkadaşlar tivibu ya kayıt oldum da..bayağı güzel bişey..acaba bunları izlerken nasıl kaydederiz ?
var mıdır bunun bi yolu ? yada nasıl direkt indirebiliriz ? :)
-
sadece 3 saniye düşündüm :) ekranı video'ya kaydetme ile kaydedilebilir.. ama 3 saniyeden fazla düşünürsek daha kaliteli ve basit bişeyler çıkar :)
-
bende sırf onu denemek için program indirdim kurdum
chip saolsun
PCHand Screen Recorder (GOTD Version)
PCHand Screen Capture (GOTD Version)
ama bu aralar hiç deneyemedim bi deneme yapıp sonucu yazarım aklımda dizileri burdan ripleyip (yada filmleri )
upload etmek geldi olmazsa zaten üyeliğimi iptal ettireceğim
-
Camtasia Studio 5 i dene bi sonuç alırsın.
-
tivibu kotadan yiyor mu yoksa ttnet'in bir güzelliği olarak ordaki izlemeler kota hariç mi sayılıyor?
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
tivibu kotadan yiyor mu yoksa ttnet'in bir güzelliği olarak ordaki izlemeler kota hariç mi sayılıyor?
-----------------------------kotadan yiyor hoca normal nette video izlerken ne kadar yiyorsa bu da aynı şekilde..
-
o kadar kaliteli bir görüntüsü yok nasıl filmleri ripleyip sunacaksın boşa emek olur
-
birisi üyelik paylaşsa iyi olur.
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
birisi üyelik paylaşsa iyi olur.
-----------------------------2 pc de birden açılmıyor arkadaş da açim dedim geldim evde açamadım :W
ama bir süre sora düzeliyor tabi arkadaşdan sildim programını
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
birisi üyelik paylaşsa iyi olur.
-----------------------------1 tl be :D
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
birisi üyelik paylaşsa iyi olur.
-----------------------------1 tl be :D
-----------------------------kazık para.
