Tivibu'dan Videolari İndirme ?
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
birisi üyelik paylaşsa iyi olur.
-----------------------------1 tl be :D
-----------------------------zaten kotalıyız izlemek için değil nasıl bir şey diye bakmak içindi.
-
Bende merak ediyorum bu sistemi,
-
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
birisi üyelik paylaşsa iyi olur.
-----------------------------1 tl be :D
-----------------------------kazık para.
-----------------------------4 lira lık olanundan aldım seç ve izle özelliği var parasına deyiyor yakın zamanda kalitesi de artacakmış mesela
1 mbps int kullananalr nasil youtube de seçiyor 3xxp 400p 700p 1080p gibi aynısı bunda da olucak
hotfile ve rapidshare gibi ama en güzeli anında izleme özelliği ve canlı yayını geri sarıp durdurabiliyoruz.
özellikle evinde televizyon olmayan öğrenciler için birebir yada ucuz a tv alacağına hepsinde laptop war pc den girsinler
bir nevi tv siz evde tv çözümü sundular =)
-
keşke biraz kaliteli olsa görüntü kaydedilir falan i şekilde ama malesef o kadar kaliteli görüntüü yok brde ekran kaydeden programlarla falan kaydedince biraz daha bozulur bişeye yaramaz.
-
görüntüler çokta dandik degil..ileride daha da netlerler görüntüleri :D
bi de şey dicem..camtasia studio felan biliyorum da, direkt ekran görüntüsünden çekecegimiz icin sesi nasıl çıkacak ?
ses kalitesi dandik olmaz mi...
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
görüntüler çokta dandik degil..ileride daha da netlerler görüntüleri :D
bi de şey dicem..camtasia studio felan biliyorum da, direkt ekran görüntüsünden çekecegimiz icin sesi nasıl çıkacak ?
ses kalitesi dandik olmaz mi...
-----------------------------sesi hoparlör çıkışından kaydettinmiydi , tamamdır.
Peki yayın takıldı , 3sn sonra kaldığı yerden devam etti diyelim. Kes/yapıştırla uğraşılmamalı bence .)
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
görüntüler çokta dandik degil..ileride daha da netlerler görüntüleri :D
bi de şey dicem..camtasia studio felan biliyorum da, direkt ekran görüntüsünden çekecegimiz icin sesi nasıl çıkacak ?
ses kalitesi dandik olmaz mi...
-----------------------------sesi hoparlör çıkışından kaydettinmiydi , tamamdır.
Peki yayın takıldı , 3sn sonra kaldığı yerden devam etti diyelim. Kes/yapıştırla uğraşılmamalı bence .)
-----------------------------bi de o var di mi :)
ben sey düsünmüstüm, direkt bi prg ile tivibu sitesinin kaynağından felan çeker belki :D
öyle olsaydı iyi olurdu :F
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
görüntüler çokta dandik degil..ileride daha da netlerler görüntüleri :D
bi de şey dicem..camtasia studio felan biliyorum da, direkt ekran görüntüsünden çekecegimiz icin sesi nasıl çıkacak ?
ses kalitesi dandik olmaz mi...
-----------------------------sesi hoparlör çıkışından kaydettinmiydi , tamamdır.
Peki yayın takıldı , 3sn sonra kaldığı yerden devam etti diyelim. Kes/yapıştırla uğraşılmamalı bence .)
-----------------------------bi de o var di mi :)
ben sey düsünmüstüm, direkt bi prg ile tivibu sitesinin kaynağından felan çeker belki :D
öyle olsaydı iyi olurdu :F
-----------------------------Tivibu’da streaming esnasında PC’nin cache’ine kayıt yapılıyor mu?
Cache kaydetse bile DRM sorgulaması isteyeceğinden izleme olasılığı bulunmamaktadır.
