folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder To Riddle | Toriddle.Com | Kendini Kanıtlamaya Hazır Mısın ?



To Riddle | Toriddle.Com | Kendini Kanıtlamaya Hazır Mısın ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    DEVSIRME bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya beyler bölüm 20 nasıl olacak olacak soru şu . :S ne poktur anlamadım :S

    Aklını kullanmalısın .. !
    -----------------------------
    ulan ilah i adalet bu işte ya :D
    -----------------------------

     

     hahaha harbi hee :))) oyunu şu ana kadar kendi aklına çözdüysen adres satırına dikkat etmişsindir snaıyorum bu kadar ipucu fazla bile :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    DEVSIRME bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya beyler bölüm 20 nasıl olacak olacak soru şu . :S ne poktur anlamadım :S

    Aklını kullanmalısın .. !
    -----------------------------
    ulan ilah i adalet bu işte ya :D
    -----------------------------

     hahaha harbi hee :))) oyunu şu ana kadar kendi aklına çözdüysen adres satırına dikkat etmişsindir snaıyorum bu kadar ipucu fazla bile :)
    -----------------------------
    adres çubuğunda biyerlerdi düzenlerken o sayfalar hep *** ile kodlarmıştı şimdiki sayfa htm :O


    sanılanın aksine...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Xpervision abi şimdi sen bu oyunu çok süper bişey mi sandın ?

    Yada konuyu actın çok mu büyük bir iş başardın sandın ?

    Eğer cevabın hayır ise millete laf olsun diye artistlik yapma !

    Eğer evet ise , aynen devam et ...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    Xpervision abi şimdi sen bu oyunu çok süper bişey mi sandın ?

    Yada konuyu actın çok mu büyük bir iş başardın sandın ?

    Eğer cevabın hayır ise millete laf olsun diye artistlik yapma !

    Eğer evet ise , aynen devam et ...


    -----------------------------

     

    Şimdi sen hangi gözle bakıp bana böle olduğumu düşünüyorsun ben oyunu çok süper bişi sanmadım eğer öle olsaydı şu an "oo oyun çok zordu hepsini yapmayı başardım şimdi size cevapları veriyim kıymetimi bilin" vs. derdim ama farkındaysan 1. sayfadan beri cevap deil ipucu söyleyin diorm ve soranlara yardım ediorm aksini yaptımmı ?sadece 1 yerde oyun bitti ne zaman gelecek devamı dedim burda artislik ile alakalı birşey varmı ?

    belki bir yerde ben de hatalıyım sana o sözü söylemem gerekmiyordu ama herkes oynarken birden senin saçma sapan oyun cevabını duyunca bende yapamayana kötü oyun dedim geyik yapmak maksadında sölemesemde olurdu ama sen de burda herkesin uğraştığı oyuna 3 kelimeyle saçma sapan oyun demen bize ve oyuna haksızlıktı sonuçta hepimiz emek sarfettik bu oyuna

     

    bu konuyu açarak çok büüyük bir şey mi yaptığını sanmışın dedin ben bu foruma yeni üyeyim açtığım 3. konu ve hiti iyi oldu belki size göre normal ama ben yeni bak nickimin altında da çömez yazıyor öle odluğum için konumun tutması beni onurlandırdıama bundan artislik felan yapma gayretinde bulunmadım aynen de devam ederim...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradle-Of-Filth
    Cradle-Of-Filth's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    bayzinin tepkisi ilginç oyun gerçekten zor bir oyun cevapları verince oyunun zevki cidden kalmıyor. ben hak veriyorum xpertvisiona...


    WELCOME TO THE INTERNET! -The men are men. -The women are usually men. -15 year old girls are FBI agents.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    ghzmin kopyası ln bu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    21. cevabı ne lan bu adamın adı ne aq
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DEVSIRME
    DEVSIRME's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2007
    Erkek
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DEVSIRME
    DEVSIRME's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2007
    Erkek
    qaMbLer bunu yazdı:
    -----------------------------
    Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
    -----------------------------
    DEVSIRME bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya beyler bölüm 20 nasıl olacak olacak soru şu . :S ne poktur anlamadım :S

    Aklını kullanmalısın .. !
    -----------------------------
    ulan ilah i adalet bu işte ya :D
    -----------------------------

    aynen ! 

    ahuahuahua

    sen kal orda asla ileri gidemicen :D 


    -----------------------------

    niye üstüme geliyonuz :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
Toplam Hit: 14741 Toplam Mesaj: 120