To Riddle | Toriddle.Com | Kendini Kanıtlamaya Hazır Mısın ?
-
Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------
DEVSIRME bunu yazdı:
-----------------------------ya beyler bölüm 20 nasıl olacak olacak soru şu . :S ne poktur anlamadım :S
Aklını kullanmalısın .. !
-----------------------------
ulan ilah i adalet bu işte ya :D
-----------------------------hahaha harbi hee :))) oyunu şu ana kadar kendi aklına çözdüysen adres satırına dikkat etmişsindir snaıyorum bu kadar ipucu fazla bile :)
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------
DEVSIRME bunu yazdı:
-----------------------------ya beyler bölüm 20 nasıl olacak olacak soru şu . :S ne poktur anlamadım :S
Aklını kullanmalısın .. !
-----------------------------
ulan ilah i adalet bu işte ya :D
-----------------------------hahaha harbi hee :))) oyunu şu ana kadar kendi aklına çözdüysen adres satırına dikkat etmişsindir snaıyorum bu kadar ipucu fazla bile :)
-----------------------------
adres çubuğunda biyerlerdi düzenlerken o sayfalar hep *** ile kodlarmıştı şimdiki sayfa htm :O -
Xpervision abi şimdi sen bu oyunu çok süper bişey mi sandın ?
Yada konuyu actın çok mu büyük bir iş başardın sandın ?
Eğer cevabın hayır ise millete laf olsun diye artistlik yapma !
Eğer evet ise , aynen devam et ...
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------Xpervision abi şimdi sen bu oyunu çok süper bişey mi sandın ?
Yada konuyu actın çok mu büyük bir iş başardın sandın ?
Eğer cevabın hayır ise millete laf olsun diye artistlik yapma !
Eğer evet ise , aynen devam et ...
-----------------------------Şimdi sen hangi gözle bakıp bana böle olduğumu düşünüyorsun ben oyunu çok süper bişi sanmadım eğer öle olsaydı şu an "oo oyun çok zordu hepsini yapmayı başardım şimdi size cevapları veriyim kıymetimi bilin" vs. derdim ama farkındaysan 1. sayfadan beri cevap deil ipucu söyleyin diorm ve soranlara yardım ediorm aksini yaptımmı ?sadece 1 yerde oyun bitti ne zaman gelecek devamı dedim burda artislik ile alakalı birşey varmı ?
belki bir yerde ben de hatalıyım sana o sözü söylemem gerekmiyordu ama herkes oynarken birden senin saçma sapan oyun cevabını duyunca bende yapamayana kötü oyun dedim geyik yapmak maksadında sölemesemde olurdu ama sen de burda herkesin uğraştığı oyuna 3 kelimeyle saçma sapan oyun demen bize ve oyuna haksızlıktı sonuçta hepimiz emek sarfettik bu oyuna
bu konuyu açarak çok büüyük bir şey mi yaptığını sanmışın dedin ben bu foruma yeni üyeyim açtığım 3. konu ve hiti iyi oldu belki size göre normal ama ben yeni bak nickimin altında da çömez yazıyor öle odluğum için konumun tutması beni onurlandırdıama bundan artislik felan yapma gayretinde bulunmadım aynen de devam ederim...
-
bayzinin tepkisi ilginç oyun gerçekten zor bir oyun cevapları verince oyunun zevki cidden kalmıyor. ben hak veriyorum xpertvisiona...
-
ghzmin kopyası ln bu
-
21. cevabı ne lan bu adamın adı ne aq
-
http://toriddle.blogspot.com/2008/08/to-riddle-blm-1.html
oyunun çılkı çıktı
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------
DEVSIRME bunu yazdı:
-----------------------------ya beyler bölüm 20 nasıl olacak olacak soru şu . :S ne poktur anlamadım :S
Aklını kullanmalısın .. !
-----------------------------
ulan ilah i adalet bu işte ya :D
-----------------------------aynen !
ahuahuahua
sen kal orda asla ileri gidemicen :D
-----------------------------niye üstüme geliyonuz :D
-
21. bÖLÜM CWP NE http://toriddle.blogspot.com/2008/08/to-riddle-blm-21.html BURDA DA YOQ :s
