To Riddle | Toriddle.Com | Kendini Kanıtlamaya Hazır Mısın ?
-
esrarly diye bişi varmış. biri diğerinin kopyası. hangisinin önce çıktığını bilmiyorum ama tıpa tıp aynılar. gerçi bu tür oyunların hepsi kopya ama bunlar birbirine çok benziyo.
-
Sehabe bunu yazdı:
-----------------------------
esrary diye bişi varmış. biri diğerinin kopyası. hangisinin önce çıktığını bilmiyorum ama tıpa tıp aynılar. gerçi bu tür oyunların hepsi kopya ama bunlar birbirine çok benziyo.
-----------------------------
öyle hoca da şu sıralar çalışan bi bu riddle ı biliyorum ghzem felan kapalı şimdi. -

BUNUN CEVABI NEY YAW :SSS
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
BUNUN CEVABI NEY YAW :SSS
-----------------------------
güngören :(
-
18 ?:P
-
Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------
Sehabe bunu yazdı:
-----------------------------
esrary diye bişi varmış. biri diğerinin kopyası. hangisinin önce çıktığını bilmiyorum ama tıpa tıp aynılar. gerçi bu tür oyunların hepsi kopya ama bunlar birbirine çok benziyo.
-----------------------------
öyle hoca da şu sıralar çalışan bi bu riddle ı biliyorum ghzem felan kapalı şimdi.
-----------------------------esrarly de çalışıyo
www.esrarly.com
-
Gyzem daha açılmadı..
-
Seviye 5 açılmıştır herkese başarılar !
Tebrikler , bu zorlu maceranın ilk yarısını başarıyla tamamladın ... Ama sakın bütün hepsine doğru cevap verdiğin 35 bölüm seni yanıltmasın .. Neden mi ? Çünkü şu ana kadar karşılaştığın bölümler karşılaşacakların yanında hiçbir şey. Artık her seviyeyi geçtiğinde çeşitli ünvanlar alacaksın.Bunların ilki "Riddleman" .. Hazır mısın Riddleman ? Gerçek TO RIDDLE şimdi başlıyor ... ! -
37 deyim ama kolay değil yani okudum okudum bulamadım :|
Toplam Hit: 14740 Toplam Mesaj: 120
