Toshiba Notebook Hakkında...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    Merhaba

    notebook almayı düşünüyorumda büyük ihtimal toshiba Satellite A300-15D  alıcam.birde tbt ye sorayım dedim kullananlar varmı nasıl bir notebook ozellikleri fena değil...birde Directx 10. mus sizce nasıl iyi mi ? urun ozelliklerini vereyim

    Ürün Özellikleri
    Marka TOSHIBA
    Ekran15.4" Toshiba TruBrite WXGA TFT (1.280x800)
    İşlemciIntel Core 2 Duo T9300-2.5GHz (6MB L2 cache, 800MHZ FSB)
    Bellek3GB (2GB+1GB) DDR2 RAM - max. 4.096MB
    Hard Disk640GB (320+320GB) (5.400rpm) Seri ATA HDD
    Ekran KartıATI MOBILITY RADEON HD3650 HyperMemory teknolojili,  512MB yerleşik, 1.279MB kullanılabilir grafik belleği, 16x PCI Express
    SürücüDVD Super Multi çift katmanlı sürücü
    AraYüzHarman Kardon stereo hoparlörler, 5�i birarada Bridge Media Yuvası, 4x USB 2.0, i.LINK (IEEE 1394), TV çıkışı (s-video), Express Card Slot, Kulaklık soketi ile paylaşımlı S/PDIF (optik)
    İletişim56K modem, Ethernet LAN 10/100
    Kablosuz İletişimWireless LAN (802.11a/b/g-Draft-N), Bluetooth 2.1 EDR
    İşletim SistemiOrijinal Windows Vista Home Premium Edition TR/ENG
    Özel FonksiyonlarEntegre VGA web kamera (Yüz tanıma fonksiyonlu) ve mikrofon (VoIP), HD Audio
    BataryaLi-Ion pil
    Ağırlık(kg)2.7kg
    Garanti Süresi2 yıl uluslararası garanti

     buda kendi sitesi...

    http://se.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?LNG=25&service=SE&toshibaShop=false&com.broadvision.session.new=Yes&PRODUCT_ID=150524

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BoLeRo
    BoLeRo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    hmm guzele benziyo baya ekran kartı d10 olması lazım oda fena değil :)

    kimisi sahilde uzanmanın hayalini kurar, kimisi sahilde uzanır hayal kurar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    hacı hayvan gibi makina :D süper bende toshiba kullanıyorm bu model değil ama tavsiye ederim..  
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    toshibalar iyidir..

    özellikle a serileri.. 3 senedir toshiba a100 kullanıyorum bi kere bile gık demedi..

    ama bu aralar fanlarında sorun var kafasına göre calısıyor kafasına göre calısmıyor :D

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    ne kadara satin aliyorsun hocam bunu?

    choosing my confessions...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek
    ne kadar bu cihazın fiyatı?

    edit:
    Fiyatı : 2.423,93 YTL
    %18 KDV dahil : 2.860,23 YTL
    %2 Havale İndirimi İle : 2.803,03 YTL

    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Avukat
    haybeci
    haybeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    İyi tabii paran varsa al hoja. Toshiba tavsiyemdir zaten.

    Dünyada kendi işkence örneklerini sergilememiş ulus ve dönem hemen hemen hiç olmamıştır. Ancak ne insanlar değişmişlerdir ne de olaylar ve sonuçları.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek
    hayatta vermem o parayı aynı özeliklere delli daha ucuza alırsın misgibigi dell. Hem bukadar iyi bi makina alıyosunda ne iş yapıyosun. Sırf oyun oynamayı düşünüyorsan yazık günah al masa üst yada ps3 misler gibi oyna. nerdeyse 3 milyar bi ps2 alınır üstüne hd bi lcd alınır. 
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    param var birirktirdim bunu alcam hayırlısıyla  ps2mde var.olmadı dellerede bakarım şimdi

    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciminli
    Ciminli's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    Hocam Yazik okadar para verilmez.  asagidaki linkte vereegim makina seninkisini hemen hemen aynisi hatta daha iyisi diyebilirim hemde Toshiba dan.

     

    A300 1DG

    http://de.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/jsp/productPage.do?service=DE&PRODUCT_ID=1055484

    vergisi dahil 1050€ neden iki kat para veresin. klavye dili almanca uylarli degistirmek istersen 60€ extra veriyorsun ayrica isletim sistemide orjinal türkce alabiliyorsun. yani 1100€  kadeve icinde bu makinayi 1000ytl gibi bir rakama daha ucuza alabiliyorsun.

     

    saygilar


    * Südün Bozuksa Senin Üc Gram Uckura Satilmissa Ruhun ! Yanasma * Gök Girsin Kizil Ciksin !!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Benim kızın kadeşi amerikadan gelirken gitti rda 3 ay çalıştı 2yaptop 1 ps 3 tane digital foto aldı geldi :) laptopları tane 1 milyara almış vistalı felan son sistem donanım var üstünde :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 2302 Toplam Mesaj: 15