Toshiba Notebook Hakkında...
-
Merhaba
notebook almayı düşünüyorumda büyük ihtimal toshiba Satellite A300-15D alıcam.birde tbt ye sorayım dedim kullananlar varmı nasıl bir notebook ozellikleri fena değil...birde Directx 10. mus sizce nasıl iyi mi ? urun ozelliklerini vereyim
Ürün ÖzellikleriMarka TOSHIBA Ekran 15.4" Toshiba TruBrite WXGA TFT (1.280x800) İşlemci Intel Core 2 Duo T9300-2.5GHz (6MB L2 cache, 800MHZ FSB) Bellek 3GB (2GB+1GB) DDR2 RAM - max. 4.096MB Hard Disk 640GB (320+320GB) (5.400rpm) Seri ATA HDD Ekran Kartı ATI MOBILITY RADEON HD3650 HyperMemory teknolojili, 512MB yerleşik, 1.279MB kullanılabilir grafik belleği, 16x PCI Express Sürücü DVD Super Multi çift katmanlı sürücü AraYüz Harman Kardon stereo hoparlörler, 5�i birarada Bridge Media Yuvası, 4x USB 2.0, i.LINK (IEEE 1394), TV çıkışı (s-video), Express Card Slot, Kulaklık soketi ile paylaşımlı S/PDIF (optik) İletişim 56K modem, Ethernet LAN 10/100 Kablosuz İletişim Wireless LAN (802.11a/b/g-Draft-N), Bluetooth 2.1 EDR İşletim Sistemi Orijinal Windows Vista Home Premium Edition TR/ENG Özel Fonksiyonlar Entegre VGA web kamera (Yüz tanıma fonksiyonlu) ve mikrofon (VoIP), HD Audio Batarya Li-Ion pil Ağırlık(kg) 2.7kg Garanti Süresi 2 yıl uluslararası garanti buda kendi sitesi...
http://se.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?LNG=25&service=SE&toshibaShop=false&com.broadvision.session.new=Yes&PRODUCT_ID=150524 -
hmm guzele benziyo baya ekran kartı d10 olması lazım oda fena değil :)
-
hacı hayvan gibi makina :D süper bende toshiba kullanıyorm bu model değil ama tavsiye ederim..
-
toshibalar iyidir..
özellikle a serileri.. 3 senedir toshiba a100 kullanıyorum bi kere bile gık demedi..
ama bu aralar fanlarında sorun var kafasına göre calısıyor kafasına göre calısmıyor :D -
ne kadara satin aliyorsun hocam bunu?
-
ne kadar bu cihazın fiyatı?
edit:
Fiyatı : 2.423,93 YTL
%18 KDV dahil : 2.860,23 YTL
%2 Havale İndirimi İle : 2.803,03 YTL -
İyi tabii paran varsa al hoja. Toshiba tavsiyemdir zaten.
-
hayatta vermem o parayı aynı özeliklere delli daha ucuza alırsın misgibigi dell. Hem bukadar iyi bi makina alıyosunda ne iş yapıyosun. Sırf oyun oynamayı düşünüyorsan yazık günah al masa üst yada ps3 misler gibi oyna. nerdeyse 3 milyar bi ps2 alınır üstüne hd bi lcd alınır.
-
param var birirktirdim bunu alcam hayırlısıyla ps2mde var.olmadı dellerede bakarım şimdi
-
Hocam Yazik okadar para verilmez. asagidaki linkte vereegim makina seninkisini hemen hemen aynisi hatta daha iyisi diyebilirim hemde Toshiba dan.
A300 1DG
http://de.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/jsp/productPage.do?service=DE&PRODUCT_ID=1055484
vergisi dahil 1050€ neden iki kat para veresin. klavye dili almanca uylarli degistirmek istersen 60€ extra veriyorsun ayrica isletim sistemide orjinal türkce alabiliyorsun. yani 1100€ kadeve icinde bu makinayi 1000ytl gibi bir rakama daha ucuza alabiliyorsun.
saygilar
-
Benim kızın kadeşi amerikadan gelirken gitti rda 3 ay çalıştı 2yaptop 1 ps 3 tane digital foto aldı geldi :) laptopları tane 1 milyara almış vistalı felan son sistem donanım var üstünde :)
