Trafik Cezası H.K
-
Az önce hava almaya çıkıyım dedim arabayla bir tur attım.Müzikde yüksek sesle giderken rampa aşağıda önümde çevirme varmış görmedim.Neyse durdurdular sen nası geliyorsun ordan öyle filan dediler.Alkollü sandılar.Üfledik.Sonra ehliyetle ruhsatı aldı.Orda diğer arabada oturan polise verdi 5 dk sonra filan gidebilir miyim? dedim.Evet dedi ilk defada çevrildim açıkcası soramadımda ceza kestiniz mi? diye.E-devletten baktım henüz düşmemiş ceza.Sizce bana ceza kesmişlermidir.Kesince kestik derler mi?
-
Yanlis anlamada hocam, arabada sonses muzik dinleyip sokak aralarinda gezenlerin resmen babasi oluyorum.
-
Tamam doğrudur haci ne diyim mk. .d
-
Cevirmede ceza yesen eline kagidi verirler :)
-
skyvalet bunu yazdı
Tamam doğrudur haci ne diyim mk. .d
Kesseler eline verirlerdi makbuzu merk etme :-)
-
artık adama haber vermeden ceza yok. Kırmızı da geçtin kamera çekti resmi yolladı evine dedi kırmızı da geçtin cezayı yedin etik değilmiş habersiz ceza kesmek :D
-
eline vermemişler eline verirlerdi
-
Kesmemişlerdir.. Arkadan yollamayı seviyorlar gerçi.. Cezakolik olduk.. Son 1 yılda trafik cezaları rekor kırmıştır sanırım..
-
Adamsınız :D. ....Neyse arabaya bindim.Memur arkamdan bağırıyor kemerini tak diye .d
-
Eline vereydi iyiydi.
Yok hocam arkadan iş çevirmezler öyle.
Hemen ödemede indirim olduğu için, kesip veriyorlar kanguru kesene.
Sende alıp böyle üzgün çocuk gibi yürüyorsun Cİİİİİİİİİ :D -
skyvalet bunu yazdı
Adamsınız :D. ....Neyse arabaya bindim.Memur arkamdan bağırıyor kemerini tak diye .d
Ziyaaaaaaaaaaaa....
Karı kırmızıda geçer....
Polis memuru: Dur bacım o geçtiğin gece lambası değil.
