folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Trafik Cezası H.K



Trafik Cezası H.K

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SüperSperm.
    evsiz
    evsiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2009
    Erkek

    Şimdi geri git ve sana ceza kesmelerini söyle bakalım eline verecekler mi tecrübe edersin :D


    Bazı İnsanLar AnıLarıyLa AnıLıR Bazı İnsanLar AnaLarıyLa...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    skyvalet bunu yazdı

    Adamsınız :D. ....Neyse arabaya bindim.Memur arkamdan bağırıyor kemerini tak diye .d

    Ziyaaaaaaaaaaaa....

    Karı kırmızıda geçer....

    Polis memuru: Dur bacım o geçtiğin gece lambası değil.
     

    Atmıyom yau.İYi adamlarmış eğer kesmedilerse.Bendeki mallık sollarken birde arabaya selektör yaptım.Tüm polisler görmüş beni sollarken.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Park cezalarından çok çekmiş biri olarak söylüyorum bu polislerin sağı solu belli olmuyor.. Bir kere havalimanında 5 dakika yol kenarında kaldı diye yemiştim cezayı..

    Aynı yıl rahat 1 saat havalimanında daha kötü bir yerde bıraktım içerde takıldım babam uçaktan indi aradı plaka anons ediliyor kaç dakikadır nerdesin diye gittim aracın yanına polis oradaydı cezayı kestim ödersin artık dedi babamdan fırçayı yedim ama kesmemiş cezayı sağolsun.. :)

    Geçen ay da arabayı çektiler yolda baktım araba gidiyor el salladım ancak :D


    Kendine İyi Bak ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Abi gözünüzü seveyim düzgün kullanın arabayı. Geçen gün bir araba geçti hızla. Ama nasıl bir hız. Son ses müzik. 1 veya 2 cm aramız var yok. Hani bir an duraksasam ezecek ipnetor.

     

    Birde korna çaldı ipne evladı. Bende nediyorsun lan diye bağırdım.

    Araba 300 metre ötede durdu. Geri vites takıp yanıma yaklaşmaya başladı. Ama nasıl sinirliyim. İndiği an devirecem ipneyi.

     

    Geldi araba 3 metre öteme kadar. Şoför indir "hayırdır birader küfür mü ettin" diye tam laf edecektim ki diğer taraftanda birtane daha indi " sen ne diyon" diye.

     

    Ama iyice sinirlendim. Heriflerde çınar ağacı gibi vursam ben devrilirim. Hadi birini devirdim diğeri daha beter amk. Hayatımda öylesini görmedim. Muhtemelen esrar çekmişler göz bebeklerinden anladım.

     

    Zor tuttum kendimi yoksa ellerinde kalacaktım. Hemen kaçtım. Yoksa sikecekti ipneler.

    Emanetsizde değildir o ipneler. Ama iyi sövdüm kaçarken.

     

    Kendinize küfür ettirtmeyin diyeceğim şey o.

    DrKill tarafından 11/Eki/14 21:59 tarihinde düzenlenmiştir

    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    skyvalet bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    skyvalet bunu yazdı

    Adamsınız :D. ....Neyse arabaya bindim.Memur arkamdan bağırıyor kemerini tak diye .d

    Ziyaaaaaaaaaaaa....

    Karı kırmızıda geçer....

    Polis memuru: Dur bacım o geçtiğin gece lambası değil.
     

    Atmıyom yau.İYi adamlarmış eğer kesmedilerse.Bendeki mallık sollarken birde arabaya selektör yaptım.Tüm polisler görmüş beni sollarken.

    Ziyaaa :D

    Şaka şaka, polisler meşakâtli insanlardır müşküldürler, onlara da yardım etmek gerek bir bakıma adam binlercesi ile uğraşıyor.

    Bazıları gereksiz agresiftir bu zamana kadar 3-4 tane kask cezası yedim, en son dolmabahçe'de yedim arka kapıda, neyse bursa'dan dönüyorum ama hava nasıl cıgır, kask kafayı yakmış arka fileye aldım kaskı, bir baktım civanlar o vakit tavda :D

    Bendeki olay bambaşka ama, o caddeyi bilenler bilir beton yoktur ortada 3 şerit akar gider ben orada beklerken terse döneceğim, hop bir baktım geldi.

    Durdu hemen sert çıkıştı "Kaskını niye tkamıyorsun!" az daha dövecek, tecrübe konuşuyor amk hiç üslubumu bozmadım cezanı yaz siktir git hesabı, sonra bir baktım yumuşadı kaskınızı takın efenim falan filan, yani onlarda nabza göre şerbet veriyor.

    İdare edeceksin kötü bir durumla karşılaşırsan.

    Ahaha en komiğide ne biliyon mu, bizle uğraşanlara ŞAHİN diyorlar.

    Beşiktaş'ta da çok olur, lavuk beni köşeye çekmiş cezamı yazarken arkadaşları geçiyor gülüyorlar, ahaha bende güldüm amk :D:D:D

    3-4 motor geçti her geçen korna çalıyor, o yakalamışsın kekliği hesabı :D


    https://www.uvvam.com | Dünya Su Sporcuları Platformu | https://www.instagram.com/uvvam/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    DrKill bunu yazdı

    Abi gözünüzü seveyim düzgün kullanın arabayı. Geçen gün bir araba geçti hızla. Ama nasıl bir hız. Son ses müzik. 1 veya 2 cm aramız var yok. Hani bir an duraksasam ezecek ipnetor.

     

    Birde korna çaldı ipne evladı. Bende nediyorsun lan diye bağırdım.

    Araba 300 metre ötede durdu. Geri vites takıp yanıma yaklaşmaya başladı. Ama nasıl sinirliyim. İndiği an devirecem ipneyi.

     

    Geldi araba 3 metre öteme kadar. Şoför indir "hayırdır birader küfür mü ettin" diye tam laf edecektim ki diğer taraftanda birtane daha indi " sen ne diyon" diye.

     

    Ama iyice sinirlendim. Heriflerde çınar ağacı gibi vursam ben devrilirim. Hadi birini devirdim diğeri daha beter amk. Hayatımda öylesini görmedim. Muhtemelen esrar çekmişler göz bebeklerinden anladım.

     

    Zor tuttum kendimi yoksa ellerinde kalacaktım. Hemen kaçtım. Yoksa sikecekti ipneler.

    Emanetsizde değildir o ipneler. Ama iyi sövdüm kaçarken.

     

    Kendinize küfür ettirtmeyin diyeceğim şey o.

    Öle bir durum değil abi.Müzik yüksekdi ama camlarım kapalıydı.Önümdeki ibne polisi gördü çok yavaşladı onun bokuna oldu zaten bende çok yavaş diye vurdum geçtim.Elimizden geldiği kadar düzgün kullanmaya çalışıyoruz zaten.Bende hoşlanmıyom hıyar gibi dikkatsiz araba kullananlardan.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    skyvalet bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    skyvalet bunu yazdı

    Adamsınız :D. ....Neyse arabaya bindim.Memur arkamdan bağırıyor kemerini tak diye .d

    Ziyaaaaaaaaaaaa....

    Karı kırmızıda geçer....

    Polis memuru: Dur bacım o geçtiğin gece lambası değil.
     

    Atmıyom yau.İYi adamlarmış eğer kesmedilerse.Bendeki mallık sollarken birde arabaya selektör yaptım.Tüm polisler görmüş beni sollarken.

    Ziyaaa :D

    Şaka şaka, polisler meşakâtli insanlardır müşküldürler, onlara da yardım etmek gerek bir bakıma adam binlercesi ile uğraşıyor.

    Bazıları gereksiz agresiftir bu zamana kadar 3-4 tane kask cezası yedim, en son dolmabahçe'de yedim arka kapıda, neyse bursa'dan dönüyorum ama hava nasıl cıgır, kask kafayı yakmış arka fileye aldım kaskı, bir baktım civanlar o vakit tavda :D

    Bendeki olay bambaşka ama, o caddeyi bilenler bilir beton yoktur ortada 3 şerit akar gider ben orada beklerken terse döneceğim, hop bir baktım geldi.

    Durdu hemen sert çıkıştı "Kaskını niye tkamıyorsun!" az daha dövecek, tecrübe konuşuyor amk hiç üslubumu bozmadım cezanı yaz siktir git hesabı, sonra bir baktım yumuşadı kaskınızı takın efenim falan filan, yani onlarda nabza göre şerbet veriyor.

    İdare edeceksin kötü bir durumla karşılaşırsan.

    Ahaha en komiğide ne biliyon mu, bizle uğraşanlara ŞAHİN diyorlar.

    Beşiktaş'ta da çok olur, lavuk beni köşeye çekmiş cezamı yazarken arkadaşları geçiyor gülüyorlar, ahaha bende güldüm amk :D:D:D

    3-4 motor geçti her geçen korna çalıyor, o yakalamışsın kekliği hesabı :D

    .d

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Kabahatler kanuna gore islem yapardim ben olsaydim. Neyse orada ceza kesseler teblig etmek zorundalar. Birseye imza atmani istemedilerse sorun yoktur.


    Errare Humanum Est
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Gürültü kirliligine giriyor sanırım bu tür hareketler kesebılıyorlar ama makbuz vermemişlerse kesmemişlerdir.

    Dunde karanlıga arabayı park etmişler uzun yolda 130 la gectim insallah radar cezası gelmez iyice bokunu cıkardılar aq yolda zaten hız kontrolü var bide gizli radar atıyorlar.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 2033 Toplam Mesaj: 20