Trafik Cezası H.K
-
Şimdi geri git ve sana ceza kesmelerini söyle bakalım eline verecekler mi tecrübe edersin :D
-
Zeytun-i bunu yazdıskyvalet bunu yazdı
Adamsınız :D. ....Neyse arabaya bindim.Memur arkamdan bağırıyor kemerini tak diye .d
Ziyaaaaaaaaaaaa....
Karı kırmızıda geçer....
Polis memuru: Dur bacım o geçtiğin gece lambası değil.
Atmıyom yau.İYi adamlarmış eğer kesmedilerse.Bendeki mallık sollarken birde arabaya selektör yaptım.Tüm polisler görmüş beni sollarken.
-
Park cezalarından çok çekmiş biri olarak söylüyorum bu polislerin sağı solu belli olmuyor.. Bir kere havalimanında 5 dakika yol kenarında kaldı diye yemiştim cezayı..
Aynı yıl rahat 1 saat havalimanında daha kötü bir yerde bıraktım içerde takıldım babam uçaktan indi aradı plaka anons ediliyor kaç dakikadır nerdesin diye gittim aracın yanına polis oradaydı cezayı kestim ödersin artık dedi babamdan fırçayı yedim ama kesmemiş cezayı sağolsun.. :)
Geçen ay da arabayı çektiler yolda baktım araba gidiyor el salladım ancak :D
-
Abi gözünüzü seveyim düzgün kullanın arabayı. Geçen gün bir araba geçti hızla. Ama nasıl bir hız. Son ses müzik. 1 veya 2 cm aramız var yok. Hani bir an duraksasam ezecek ipnetor.
Birde korna çaldı ipne evladı. Bende nediyorsun lan diye bağırdım.
Araba 300 metre ötede durdu. Geri vites takıp yanıma yaklaşmaya başladı. Ama nasıl sinirliyim. İndiği an devirecem ipneyi.
Geldi araba 3 metre öteme kadar. Şoför indir "hayırdır birader küfür mü ettin" diye tam laf edecektim ki diğer taraftanda birtane daha indi " sen ne diyon" diye.
Ama iyice sinirlendim. Heriflerde çınar ağacı gibi vursam ben devrilirim. Hadi birini devirdim diğeri daha beter amk. Hayatımda öylesini görmedim. Muhtemelen esrar çekmişler göz bebeklerinden anladım.
Zor tuttum kendimi yoksa ellerinde kalacaktım. Hemen kaçtım. Yoksa sikecekti ipneler.
Emanetsizde değildir o ipneler. Ama iyi sövdüm kaçarken.
Kendinize küfür ettirtmeyin diyeceğim şey o.
DrKill tarafından 11/Eki/14 21:59 tarihinde düzenlenmiştir -
skyvalet bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıskyvalet bunu yazdı
Adamsınız :D. ....Neyse arabaya bindim.Memur arkamdan bağırıyor kemerini tak diye .d
Ziyaaaaaaaaaaaa....
Karı kırmızıda geçer....
Polis memuru: Dur bacım o geçtiğin gece lambası değil.
Atmıyom yau.İYi adamlarmış eğer kesmedilerse.Bendeki mallık sollarken birde arabaya selektör yaptım.Tüm polisler görmüş beni sollarken.
Ziyaaa :D
Şaka şaka, polisler meşakâtli insanlardır müşküldürler, onlara da yardım etmek gerek bir bakıma adam binlercesi ile uğraşıyor.
Bazıları gereksiz agresiftir bu zamana kadar 3-4 tane kask cezası yedim, en son dolmabahçe'de yedim arka kapıda, neyse bursa'dan dönüyorum ama hava nasıl cıgır, kask kafayı yakmış arka fileye aldım kaskı, bir baktım civanlar o vakit tavda :D
Bendeki olay bambaşka ama, o caddeyi bilenler bilir beton yoktur ortada 3 şerit akar gider ben orada beklerken terse döneceğim, hop bir baktım geldi.
Durdu hemen sert çıkıştı "Kaskını niye tkamıyorsun!" az daha dövecek, tecrübe konuşuyor amk hiç üslubumu bozmadım cezanı yaz siktir git hesabı, sonra bir baktım yumuşadı kaskınızı takın efenim falan filan, yani onlarda nabza göre şerbet veriyor.
İdare edeceksin kötü bir durumla karşılaşırsan.
Ahaha en komiğide ne biliyon mu, bizle uğraşanlara ŞAHİN diyorlar.
Beşiktaş'ta da çok olur, lavuk beni köşeye çekmiş cezamı yazarken arkadaşları geçiyor gülüyorlar, ahaha bende güldüm amk :D:D:D
3-4 motor geçti her geçen korna çalıyor, o yakalamışsın kekliği hesabı :D -
DrKill bunu yazdı
Abi gözünüzü seveyim düzgün kullanın arabayı. Geçen gün bir araba geçti hızla. Ama nasıl bir hız. Son ses müzik. 1 veya 2 cm aramız var yok. Hani bir an duraksasam ezecek ipnetor.
Birde korna çaldı ipne evladı. Bende nediyorsun lan diye bağırdım.
Araba 300 metre ötede durdu. Geri vites takıp yanıma yaklaşmaya başladı. Ama nasıl sinirliyim. İndiği an devirecem ipneyi.
Geldi araba 3 metre öteme kadar. Şoför indir "hayırdır birader küfür mü ettin" diye tam laf edecektim ki diğer taraftanda birtane daha indi " sen ne diyon" diye.
Ama iyice sinirlendim. Heriflerde çınar ağacı gibi vursam ben devrilirim. Hadi birini devirdim diğeri daha beter amk. Hayatımda öylesini görmedim. Muhtemelen esrar çekmişler göz bebeklerinden anladım.
Zor tuttum kendimi yoksa ellerinde kalacaktım. Hemen kaçtım. Yoksa sikecekti ipneler.
Emanetsizde değildir o ipneler. Ama iyi sövdüm kaçarken.
Kendinize küfür ettirtmeyin diyeceğim şey o.
Öle bir durum değil abi.Müzik yüksekdi ama camlarım kapalıydı.Önümdeki ibne polisi gördü çok yavaşladı onun bokuna oldu zaten bende çok yavaş diye vurdum geçtim.Elimizden geldiği kadar düzgün kullanmaya çalışıyoruz zaten.Bende hoşlanmıyom hıyar gibi dikkatsiz araba kullananlardan.
-
Zeytun-i bunu yazdıskyvalet bunu yazdıZeytun-i bunu yazdıskyvalet bunu yazdı
Adamsınız :D. ....Neyse arabaya bindim.Memur arkamdan bağırıyor kemerini tak diye .d
Ziyaaaaaaaaaaaa....
Karı kırmızıda geçer....
Polis memuru: Dur bacım o geçtiğin gece lambası değil.
Atmıyom yau.İYi adamlarmış eğer kesmedilerse.Bendeki mallık sollarken birde arabaya selektör yaptım.Tüm polisler görmüş beni sollarken.
Ziyaaa :D
Şaka şaka, polisler meşakâtli insanlardır müşküldürler, onlara da yardım etmek gerek bir bakıma adam binlercesi ile uğraşıyor.
Bazıları gereksiz agresiftir bu zamana kadar 3-4 tane kask cezası yedim, en son dolmabahçe'de yedim arka kapıda, neyse bursa'dan dönüyorum ama hava nasıl cıgır, kask kafayı yakmış arka fileye aldım kaskı, bir baktım civanlar o vakit tavda :D
Bendeki olay bambaşka ama, o caddeyi bilenler bilir beton yoktur ortada 3 şerit akar gider ben orada beklerken terse döneceğim, hop bir baktım geldi.
Durdu hemen sert çıkıştı "Kaskını niye tkamıyorsun!" az daha dövecek, tecrübe konuşuyor amk hiç üslubumu bozmadım cezanı yaz siktir git hesabı, sonra bir baktım yumuşadı kaskınızı takın efenim falan filan, yani onlarda nabza göre şerbet veriyor.
İdare edeceksin kötü bir durumla karşılaşırsan.
Ahaha en komiğide ne biliyon mu, bizle uğraşanlara ŞAHİN diyorlar.
Beşiktaş'ta da çok olur, lavuk beni köşeye çekmiş cezamı yazarken arkadaşları geçiyor gülüyorlar, ahaha bende güldüm amk :D:D:D
3-4 motor geçti her geçen korna çalıyor, o yakalamışsın kekliği hesabı :D.d
-
Kabahatler kanuna gore islem yapardim ben olsaydim. Neyse orada ceza kesseler teblig etmek zorundalar. Birseye imza atmani istemedilerse sorun yoktur.
-
Gürültü kirliligine giriyor sanırım bu tür hareketler kesebılıyorlar ama makbuz vermemişlerse kesmemişlerdir.
Dunde karanlıga arabayı park etmişler uzun yolda 130 la gectim insallah radar cezası gelmez iyice bokunu cıkardılar aq yolda zaten hız kontrolü var bide gizli radar atıyorlar.
