folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Trafik Cezası Neden 1540Tl Değilde 154 ?



Trafik Cezası Neden 1540Tl Değilde 154 ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biocyte
    Biocyte's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

    Buremba bunu yazdı:
    -----------------------------

    lan sizin kadar ülkesini devletini kötüleyen insanlar görmedim be.


    -----------------------------

     

    Ben tüm mesajları okudum ülkeyi kötüleyen görmedim. Hangisiymiş o göster hele.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Benım takıldıgım nokta daha cok neden 155 150 degılde 154 :)

     

    Dıger konuya gelırsek cezalar arttırılırsa hata oranı duser. Sarıda gecmeyen ama farketmeden 5-6 ısık gecen arkadasımız o ısıkları farkeder. Ama tabı bunun devlete yararı olurmu olmazmı bılınmez.

    Hata yapıyorsan bedelını odeyeceksın her ne olursa olsun odemek ıstemıyorsan o hatayı yapmayacaksın. Ama ozel durumlarda esneklık gosterılmelı. Yada ufak para cezaları ustune sosyal cezalar getırıceksın.

    Kırmızıdamı gectın mesela 1 saat o kırmızı ısıgın etrafını temızletıcekler adama bak bı daha o kırmızı ısıktan gecıyormu :D


    www.kriptopedi.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    bnim bildiğim polisler ava çıkar gibi asvalta çıkıp kafalarına göre gördükleri plakalara basıyorlar cezayı...  belli bi ceza limitleri varmış sanırım onu doldurmadan karakola dönmüyorlar. tabi ne kadar doğru bilemem.

     

    Ayrıca Rüşvet Skandalları Artık Pek Ortaya Çıkmıyor Azaldı mı Bitti mi Yoksa


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    150 tl olsa polis ceza kitlemeyecekmi :/ cok sacmaydi kabul et. ve cok buyuk cezalar olsa her sey duzelir bu belli ama olmuyor.

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahtapot
    Ahtapot's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2011
    Erkek

    slmarlq bunu yazdı:
    -----------------------------

    bnim bildiğim polisler ava çıkar gibi asvalta çıkıp kafalarına göre gördükleri plakalara basıyorlar cezayı...  belli bi ceza limitleri varmış sanırım onu doldurmadan karakola dönmüyorlar. tabi ne kadar doğru bilemem.

     

    Ayrıca Rüşvet Skandalları Artık Pek Ortaya Çıkmıyor Azaldı mı Bitti mi Yoksa


    -----------------------------


    Kotaları var ustad ayda şu kadar adama kitleyeceksin gibisinden.

    Rüşvet skandalları şehrin dış kısımlarında çogunlukla var mersinde yaşıyorum ve buna gözümle şahidim.


    BEER !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    samaccc bunu yazdı:
    -----------------------------

    A : ayda 10 tane 1500 TL kesersin adamlar emniyet kemeri takar

    B : ayda 1000  tane 150 TL kesersin adamlar emniet kemeri takmaz

    ?

    sence hangisi

    Ticaret sonuçta ?


    -----------------------------

    Yanlış olmuş hocam. Ayda 10 tane 1500 kesersen adama kemer takamaz takacak kemeri olmaz çünkü. Arabayı satar; değil arabaya, eve bile girmez.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    asgari ücret vs.. vs.., yurt dışındaki oranlar şunlar bunlara göre hesaplanıyor.

    O cezaların 154.70 kuruş vs.. çıkmasının sebebi odur.

    Polis ha bile sıkı denetim yapsa, 20 tl bile olsa millet takmaya başlayacak.Fakat eğitim ufakken verilir.

    Daha ilkokulda adam gibi eğitim olacak.70 yaşına gelen herif hala göbeğe geldiğinde göbektenin yol üstünlüğü olduunu bilmiyor.Düz gidiyorum bende diyor.E arkadaşım öl o zaman.Böyle herifler trafikte cinayet işleyenlerdir.Böyle heriflere ne yaarsan ypa akıllanmazlar.

    İlkokulda adam gibi eğitim olacak.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Yasalar insanları ceza manyağı yaparak değil, bilinçlendirerek ve doğru eğiterek topluma katmalı.

    Ehliyeti bedava dağıt, sonrada 1540 tlden ceza yağdır yok öle bir dünya. Bilinçlenmeden bu sorunlar çözülmez.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    sana geldimi 154 dersinki neden 15,4 değil :) işte en iyisi 154


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
Toplam Hit: 5259 Toplam Mesaj: 40