

Trafik Sigortalarında Şartlar Değişti
-
Şimdiye kadar sigorta yaptırıp haklarını bilmeyenlerden vurgun yaptılar şirketler..
Alper e bakarsanız eğer birkaç şirket batmis bilmem ne masallar....
Sıfır araçlara kasko yaptırıp , hasar yokken bile bedel ödeten yada hasar bedelini kat kat fazla alıp kar eden uyanıklara karşı hiçbirşey yapmadi bu zavallı sigortacılar..
Simdi de fazlasıyla kusuru yüzde yüz müşteriye yıkarak , bedel ödemekten kaçacaklar, mahkemeye verseniz yıllarca sürecek. Nasılsa Hicbir araç kazayı kendi yapmaz , makinenin ne sucu var, suçlu sürücü ...karayolları 4x4 luk yol da suçsuz, tek suçlu kalacak o da müşteri....
İyi de NEDEN SİGORTA YAPTIRIYORUZ
CEZA YAZMASİNLAR DİYE ...... ))
Tahriford tarafından 10/Şub/16 01:13 tarihinde düzenlenmiştir -
DJ sigorta ile kasko birleştirilecek falan deniyor ama. Ne zamana böyle birşey olur? Ve biz trafik sigortasını yeni yaptırdık,itiraz hakkımız falan doğar mı?