Travian Private Server 12X
-
hacu bari bize özel şöyle 2000 odun 2000 bilmemne falan attırıverseydin ya, şşş kimseye söylemeyiz :D
-
eski sürümde admin açığı vardı normal kullanıcıyla admin panele giriyodum :D ama işlem yapamıyoduk o ayrı konu :D silmiştiniz asıl admin panelini. tikkatli olun :)
-
herkese bol beleşden malzeme verme oyunun tadı çıkmaz :)
alacak varsa parayla alsın
elemana dektek olsun :)
bu arada moneybookers hesabı aç eft ilede alabilirsin :)
-
dün 1 bugün 2 yağma köy olduk a.q
nebiçim koruma bu ya
adamlar bizden önce başlamış mal gibi kaldık :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------dün 1 bugün 2 yağma köy olduk a.q
nebiçim koruma bu ya
adamlar bizden önce başlamış mal gibi kaldık :)
-----------------------------Bi torpil geçtim sana hocam :)
-
-
sunucu kapalı mı?
-
EnableTurk bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------dün 1 bugün 2 yağma köy olduk a.q
nebiçim koruma bu ya
adamlar bizden önce başlamış mal gibi kaldık :)
-----------------------------Bi torpil geçtim sana hocam :)
-----------------------------EYW :) eleman saldırdığına pişman oldu ;:)
-
Hocum HoneyBadger a 5 altın atarsan bütün duaların kabul olur :P
-
süridler yakında itifak kuracağız :)
