Travian Private Server 12X
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------HoneyBadger bunu yazdı:
-----------------------------EnableTurk bunu yazdı:
-----------------------------snnyk bunu yazdı:
-----------------------------aha göçtü =)
-----------------------------ne göçmesi hocalar :)
-----------------------------giremiyom ben :|
-----------------------------sorun yok şuan az kasıyo :)
-----------------------------geldi sonunda, şu verdiğin kaynakları biraz daha çıtlatayım bari :D
-
bana saldırıyolar :)
az kaldı alayını kesecem
yarına bu iş biter
asker basın sizden başka birşey istemiyorum asker basın a.q
10 tane askerde olsun sağa sola saldırın hammadde savaşdan gelsin
-
Asker varda ölmesinler diye saldırmıyorum :D:D
-
gelmek isterim de gelemem sonra bitkisel hayata giriyorum .
-
Kisuke_Urahara bunu yazdı:
-----------------------------Asker varda ölmesinler diye saldırmıyorum :D:D
-----------------------------ben farklı pencerelerde açıyom aynı anda 20 saldırı yapıyom :D
onun için diyorum ki köyünüze veya nickinize tbt yazın arada kaynıyo :)
-
hocu 5 lejyonla dağa bayıra saldırdım hiç biri raporda ölmedi gözüküyo ama geride dönmedi :|
-
HoneyBadger bunu yazdı:
-----------------------------hocu 5 lejyonla dağa bayıra saldırdım hiç biri raporda ölmedi gözüküyo ama geride dönmedi :|
-----------------------------o lanet bug'ı bi çözemedim zaten hocam :) dağa bayıra saldırmayın bi süre :)
-
EnableTurk bunu yazdı:
-----------------------------HoneyBadger bunu yazdı:
-----------------------------hocu 5 lejyonla dağa bayıra saldırdım hiç biri raporda ölmedi gözüküyo ama geride dönmedi :|
-----------------------------o lanet bug'ı bi çözemedim zaten hocam :) dağa bayıra saldırmayın bi süre :)
-----------------------------eskiden buralar bayırdı çayırdı salıyorduk akıp gidiyordu :D
-
Bu buglar beni deli ediyo ya az önce birine saldırdım yüklü bi askerle, askerler geri gelirken bi bug oldu bi anda hepsi yokoldu 0 asker kaldı :S Kullanıcı adım bleach
-

zaman problemide var normalde farklı olan geliş gidiş süreleri birden hepsi aynı oluyo :/ sonra gei düzeliyo
