Travian Server9 Açılıyor :)
-
http://s9.travian.com.tr/anmelden.php
Kaydoldum.
oynamak isteyenler ön kaydını yaptırsın Kuzey-Batı da bir birlik kuralım iyi olur bence..
saldırılarda aceleci olanlar için cermenleri , saldırılardan korkanlar için galyalıları ve psikolojikman rahat olanlar için romalıları(ben romalıyım) tavsiye ederim :)
bu arada ;
Oyun henüz başlamadı. Hesabını
37:02:13
zaman sonra açabilirsiniz. -
Ref linkler serbest olsa ne altın toplanırdı ama yaa..
Valla ben s13te oynuyorum genel sıralama da ilk 200 deyim.. bu server bitsin bidaha oynamicam.. hayatım altüst oldu bu oyun yüzünden..
-
Aynısını düşündümde yok işte :)
-
S7'de oynayan varsa benimle iletişime geçsin. :)
-
ya beyler gelin tribalwars ' a :) hayatınızı yasayın
-
eskiden oynuyordum bırakmıştım sabah tekrar başlamak geldi içimden bu konuda vesile oldu kayıt oluyorum ..
-
ikariam agelin ikariam a :)
-
karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
ya beyler gelin tribalwars ' a :) hayatınızı yasayın
-----------------------------o nedir ki.?
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
ya beyler gelin tribalwars ' a :) hayatınızı yasayın
-----------------------------
o nedir ki.?
klansavaşlarının yabancı serveri -
en güzeli ikariam;gamma dünyası
www.ikariam.net
-
kuzey-batıya bende kayıt oldum.
