Travian Server9 Açılıyor :)
-
karahanx bunu yazdı:
-----------------------------
ya beyler gelin tribalwars ' a :) hayatınızı yasayın
-----------------------------tr server'larındayım.world5 1hafta olmadı:)
bu arada kayıt oldum s9'a oyun 6saat sonra baslıor:)
-
ikariam ny serveri boştur beyler oraya gelin hem grafikler iyi hemde sürekli gelişiyor
-
buraqgo bunu yazdı:
-----------------------------
ikariam ny serveri boştur beyler oraya gelin hem grafikler iyi hemde sürekli gelişiyor
-----------------------------Ceranimo diye kayıt oldum.
-
beyler hastalık yaw bu oyun :)
server5'teyim...
varsa bizden elemanlar mesaj atsin goruselim :)
-
Şu anda bende kuzey batıdayın 2293. yüm şu anda abi birliği ne zaman kurcaz aynı nickim oyunda
-
oh yeah başladık hadi hayırlısı :)
yandaki adam güzel olmuş.plus hediye etti :B
muhtemelen altınlarım gitmiştir ama..
Not : oyunumu baltalamayın sizin oyununuzda yeni server açılınca konu açın başlarız hep beraber..
-
Bari nicklerinizi de yazında yardımlaşırız.
Benim standart real_agabey
-
berbat bi oyun travian
server 4 deydim multi yuvasıydı 8 tane amca oglu hala oglu toplaşıyo tehtidler küfürler havada uçuşuyo kimseye dokunamıosun herkesin arkasında birileri oluyo...age of oyna 4 saatte bitsin o da max.. bu oyun aylar sürüyo...çok saçma
-
bende basladim, isim WayneCaines. o dedigin bolgeye kayit oldum. romaliyim :F
-
13 te oynıyanvarsa iletişime geçsin
