Travianda Askerlerim Esir Düştü :S
-
esir düştüğüm çocukla anlaşma sağladım arkadaşlar :S her hammadde türünde 1500 adet yollicam, napalım o kadar asker var işin ucunda.. askerlerim geliyor yolda şu an :)
-
anlaşma iyidir hatta adamla kanka ol sen ilerde işine yarayacaktır :)
tr speed tekrar açıldığında tbt olarak bi organizasyon yapalım yau ben uzun süre tbt birliği başkanıydım ama tbt den hiç kimse yoktu benden başka :D
-
hepsinden 1500 mü :P
ben olsam askerler geri gelince bu sefer tam saldırır o yolladığım hammaddeleride alırdım :P
sonra habire saldırır iflahını keser bu sefer ben isterdim saldırmama koşulu olarak her üniteden 1500 hammadde:D
-
bebeyle uzlaş dost olalım felan :)
öle geri yollamıştı benimkileri bi çocuk sonra yemedim içmedim adam kastım:D ihanet ettim :D -
Ya ne yalan sölim, zoruma gidiyor 1500 tane hepsinden yollamak daha benim nüfusum 285 :S ihtiyacım var hammaddeye. şimdi çocuk yolladı benim askerleri geri bende yavaş yavaş yollarım dedim hammaddeleri. acaba bende mi ihanet etsem :S sözümdende dönmek istemiyorum ama bi bi oyun sonuçta.
-
Gariplerim düşman elinde ne eziyetler çekiyorlardır şimdi :(
-
ayrıca netkomik travianın bi kuralıdır sakın unutma.
Acıma yetime , koyar götüne.
Toplam Hit: 5014 Toplam Mesaj: 18
