Tşört Nezaman Bastıracaz?
-
alper elini attıysa kaçın :D
-
arkasında ben varım merak etmeyin:D
-
tshirtin önü mükemmel duruyo bende isterim olacaksa:D
-
harbiden o iş yalan olur bende ilk bastırılan t-shirti hala bekliyorum :)
-
hacılar 17 gün önce olayla ilgili şöle bi yorum yapılmıştı sanırım yeterince açık ;
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=39786&sayfa=6#345252
-
bir t- shirt tasarımı yaptım bu tish-o da da kullanılabilir...
eğer tish-oda yaptırırsak biraz tuzlu oluyor kargo dahil 32 ytl oluyor :)
Önizlemeler :

-
arkadaslar ortak karar alınmasına gerek yoq aq yoksa hic basılmaz tisörtler 1 i direk üstlensin bu tisört yapılıo sukadar densin ve yapılsın aq ne kadarsada ben aliorm dier sitelerden farkımız olcaq tahribat tisört :P dikkat cekeriz :P sponsor bulalım :D
-
rene ne zmn ilgilenecek bekliyorumm
-
lan 32 cok duzlu olur 15-20 falan olsun bizde alalım
-
hadiyn beyler yapın bişeylerde alalım bizde yaw..
Toplam Hit: 3227 Toplam Mesaj: 25
