folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Ttnet Az İdare Edin Dedi



Ttnet Az İdare Edin Dedi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    AZ önce geldiler adam dedi o kadar çok şikayet etmişiniz dedi müdürlük ayrı bi dosya açtı size halledilecek sorununuz hallettiler :D 

    hız baya arttı amk :D ama hala 8 değil onuda yeni santralde görcez inş 

     

    @edit :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    ben demiştim :D

    s2ke s2ke yapaacklar :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLYSeRo
    HoLYSeRo's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2010
    Erkek

    tam 10 dk önce telekomda çalışan amca geldi eve dedi ıkı aydır her hafta 3 kere şikayet bıldırmışsınız dedım ben mı utanıyım sız mı dedi yeni bir sisteme geçiyoruz tam oturmadı biraz idare edın hızımda sorun yok ama haftada bırgun internet kullanıyorum sürekli kesılıp gelıyodu inş yenı sistem uzun sürmez.


    https://open.spotify.com/playlist/23XNoEDF9D23pojmlqnUWV?si=BiCIFFwARDW4egNxtWCSNw
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı

    AZ önce geldiler adam dedi o kadar çok şikayet etmişiniz dedi müdürlük ayrı bi dosya açtı size halledilecek sorununuz hallettiler :D 

    hız baya arttı amk :D ama hala 8 değil onuda yeni santralde görcez inş 

     

    @edit :D

    benim internet 10 mpbs ama şu an tahribata bile zar zor giriyorum 


    Converse giyen uzaylı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    c0nverse bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı

    AZ önce geldiler adam dedi o kadar çok şikayet etmişiniz dedi müdürlük ayrı bi dosya açtı size halledilecek sorununuz hallettiler :D 


    hız baya arttı amk :D ama hala 8 değil onuda yeni santralde görcez inş 


     


    @edit :D




    benim internet 10 mpbs ama şu an tahribata bile zar zor giriyorum 





    allah sabir versin kardesim ben google i goremiyodum bi ara
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    İlk interneti bende herkez gibi ttnet'ten aldım.

    2 yıl sözleşmem vardı 1. yılında metronet alt yapısını kurdu,

    bize geçin cayma bedelini biz ödiycez dediler.

    Kaçırırmıyım geçtim hemen. Yemin ediyorum 

    ismini o zamana kadar hiç duymadığım metronet

    ttnet'i sikip attı kesilmiyo akk yok bişey yok kafam rahattı.

    2 yıl sorunsuz kullandım.

    Sonra Superonline geldi 

    oda öyke kafam rahat 20 mbit'se 20 mbit sabit alıyorum. 

    Yani anlatmak istediğim bırakın arkadaşım şu ttnet'i 

    çevrenizdeki alternatif firmalar emin olun ttnet'ten kötü olmıycak

    hatta iyi olma ihtimalleri daha yüksek :) 

    Edit: Uzun olmuş kusura bakmayın :)

    Sserkan tarafından 04/Tem/13 12:47 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2156 Toplam Mesaj: 17