Ttnet Az İdare Edin Dedi
-
AZ önce geldiler adam dedi o kadar çok şikayet etmişiniz dedi müdürlük ayrı bi dosya açtı size halledilecek sorununuz hallettiler :D
hız baya arttı amk :D ama hala 8 değil onuda yeni santralde görcez inş
@edit :D
-
ben demiştim :D
s2ke s2ke yapaacklar :D
-
tam 10 dk önce telekomda çalışan amca geldi eve dedi ıkı aydır her hafta 3 kere şikayet bıldırmışsınız dedım ben mı utanıyım sız mı dedi yeni bir sisteme geçiyoruz tam oturmadı biraz idare edın hızımda sorun yok ama haftada bırgun internet kullanıyorum sürekli kesılıp gelıyodu inş yenı sistem uzun sürmez.
-
Mert_648 bunu yazdı
AZ önce geldiler adam dedi o kadar çok şikayet etmişiniz dedi müdürlük ayrı bi dosya açtı size halledilecek sorununuz hallettiler :D
hız baya arttı amk :D ama hala 8 değil onuda yeni santralde görcez inş
@edit :D
benim internet 10 mpbs ama şu an tahribata bile zar zor giriyorum
-
c0nverse bunu yazdıMert_648 bunu yazdı
AZ önce geldiler adam dedi o kadar çok şikayet etmişiniz dedi müdürlük ayrı bi dosya açtı size halledilecek sorununuz hallettiler :D
hız baya arttı amk :D ama hala 8 değil onuda yeni santralde görcez inş
@edit :D
benim internet 10 mpbs ama şu an tahribata bile zar zor giriyorum
allah sabir versin kardesim ben google i goremiyodum bi ara -
İlk interneti bende herkez gibi ttnet'ten aldım.
2 yıl sözleşmem vardı 1. yılında metronet alt yapısını kurdu,
bize geçin cayma bedelini biz ödiycez dediler.
Kaçırırmıyım geçtim hemen. Yemin ediyorum
ismini o zamana kadar hiç duymadığım metronet
ttnet'i sikip attı kesilmiyo akk yok bişey yok kafam rahattı.
2 yıl sorunsuz kullandım.
Sonra Superonline geldi
oda öyke kafam rahat 20 mbit'se 20 mbit sabit alıyorum.
Yani anlatmak istediğim bırakın arkadaşım şu ttnet'i
çevrenizdeki alternatif firmalar emin olun ttnet'ten kötü olmıycak
hatta iyi olma ihtimalleri daha yüksek :)
Edit: Uzun olmuş kusura bakmayın :)
Sserkan tarafından 04/Tem/13 12:47 tarihinde düzenlenmiştir
