Ttnet Beni Becermek İstiyor
-
arkadaşlar ben 12. ayda ttnet internet için internetten baş vuru yaptım fakat 2 gün sonra vazgeçtim ve uydu netten actırmak istedim. ttnette telefon acıp basvurunun iptalini istedim telde görüştügüm arakadas sözleşme imzalamadıgım için zaten basvurumun otomatik iptal edilicegini söyledi ve hiç bir ücret taleb edilemeyecegini söyledi fakat bugun ttnet bir arkadaş telefon acıp hiç bir şekilde kullanmadıgım halde 5 aydır internet kullandıgımı ve 150 tl borcum oldugunu söyledi sizce ney apmalıyım bir fikri olan varmı.
ha bide bu iş büyük ihtimalle dava olur kazanma ihtimalim nedir.
-
Seni seçtim vitamin .
Sıra sende hocam demekki
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Seni seçtim vitamin .
Sıra sende hocam demekki
--------------------------yanlız ben öyle kolay lokma olucagımı sanmıyorum =)
-
konuşmalar kaydediliyor ya, ordan bişey çıkar belki
-
Hocam sözleşme imzalamadıysan.
İmza attığın bir kağıt varsa ve o kağıtta bu tür kısımların yazıldığı bir bölüm var ise ve sen okumadıysan parayı senden alırlar
hem sözleşme imzalamadın hemde şartlar kısmı yok ise bişe olmaz .
hukuki yönünü bilemem -
neminomin bunu yazdı:
-----------------------------
konuşmalar kaydediliyor ya, ordan bişey çıkar belki
-----------------------------zaten tek umudum orası bugun ufak bi görüşme yaptık adamla konuyu arastırıp döneceklermiş 1 hafta veya 10 gün içinde
-
bişey imzalamadıysan rahat ol....hele gelipte evde bişiler yapmadlılarsa sadece bi başvuruyu göstererek hiçbişey alamazlar...telefonla arayıp çözmeye çalış yoksa tüketici haklarına falan başvur...mahkemeye giderse olay bişey çıkaramazlar karşına zaten imza vs.yoksa
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam sözleşme imzalamadıysan.
İmza attığın bir kağıt varsa ve o kağıtta bu tür kısımların yazıldığı bir bölüm var ise ve sen okumadıysan parayı senden alırlar
hem sözleşme imzalamadın hemde şartlar kısmı yok ise bişe olmaz .
hukuki yönünü bilemem
-----------------------------yok hocam hiç bir seye imza atmadım internetin acıldıgını bile bilmiyordum adamlar 5 aydır biç bir sekilde bişe bildirmediler bana
-
ttnet ,telekom çekilmez şirketler olma yolunda süratle ilerliyorlar.
-
telefonda kimlik, adres, tel bilgilerini istiyorlar. daha sonra bir sözleşme okuyup, 2 veya 3 kez soruyorlar, onaylıyormusunuz şeklinde. eğer böyle birşey yaptılarsa bişey çıkacağını zannetmiyorum. en son geçen sene tarifemi değiştirerek kampanyadan faydalandım. sözleşme metnini okudu ve ben onayladım. online işlemeler bölümünden kontrol ettim. 2 yıl sözleşme yaptığım görünüyor.
şimdi diyebilirsiniz ki telefonda birileri bilgilerimizi ele geçirir ve işlem yaparsa ne olacak. o tamamen kişinin sorumluluğunda. bankaların online işlem merkezleride aynı şekilde sesli yanıt sistemi ile işlemler yapmaktadır. limit arttırımı, havale, kart açma-kapama vs...
ancak belirttiğin gibi telefon üzerinden net başvurusu yapıp sözleşmeyi onayladıysan ve 3 gün sonra kapattırmak için tekrar görüştüysen, en fazla 1 aylık ücret alabilirler. çünkü sen herhangi bir kampanyadan faydalanmamışsın, hediye modem vs almamışsın. eğer kampanyadan faydalanmış olsan, faydalandığın indirim tutarınını ödersin en fazla, o da en fazla toplamda 30 TL yapar.
müşteri hizmetlerini arayıp, başvuru yaptığın gün ve saat ile, başvuru iptali yaptığın gün ve saati belirtirsen ses kayıtlarından herşey ortaya çıkar.
dava açarsan zaten o ses kayıtları incelenir. ;)
-
spear bunu yazdı:
-----------------------------
telefonda kimlik, adres, tel bilgilerini istiyorlar. daha sonra bir sözleşme okuyup, 2 veya 3 kez soruyorlar, onaylıyormusunuz şeklinde. eğer böyle birşey yaptılarsa bişey çıkacağını zannetmiyorum. en son geçen sene tarifemi değiştirerek kampanyadan faydalandım. sözleşme metnini okudu ve ben onayladım. online işlemeler bölümünden kontrol ettim. 2 yıl sözleşme yaptığım görünüyor.
şimdi diyebilirsiniz ki telefonda birileri bilgilerimizi ele geçirir ve işlem yaparsa ne olacak. o tamamen kişinin sorumluluğunda. bankaların online işlem merkezleride aynı şekilde sesli yanıt sistemi ile işlemler yapmaktadır. limit arttırımı, havale, kart açma-kapama vs...
ancak belirttiğin gibi telefon üzerinden net başvurusu yapıp sözleşmeyi onayladıysan ve 3 gün sonra kapattırmak için tekrar görüştüysen, en fazla 1 aylık ücret alabilirler. çünkü sen herhangi bir kampanyadan faydalanmamışsın, hediye modem vs almamışsın. eğer kampanyadan faydalanmış olsan, faydalandığın indirim tutarınını ödersin en fazla, o da en fazla toplamda 30 TL yapar.
müşteri hizmetlerini arayıp, başvuru yaptığın gün ve saat ile, başvuru iptali yaptığın gün ve saati belirtirsen ses kayıtlarından herşey ortaya çıkar.
-----------------------------hocam ben ttnetle telde sadece iptal işlemiyle görüştüm onun dısında hiç bir sekilde ne onay için nede tarife bilgisi için görüşme yapmadım
