folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ttnet Beni Becermek İstiyor



Ttnet Beni Becermek İstiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vitamin
    vitamin's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2011
    Erkek

    arkadaşlar ben 12. ayda ttnet internet için internetten baş vuru yaptım fakat 2 gün sonra vazgeçtim ve uydu netten actırmak istedim. ttnette telefon acıp basvurunun iptalini istedim telde görüştügüm arakadas sözleşme imzalamadıgım için zaten basvurumun otomatik iptal edilicegini söyledi ve hiç bir ücret taleb edilemeyecegini söyledi fakat bugun ttnet bir arkadaş telefon acıp hiç bir şekilde kullanmadıgım halde 5 aydır internet kullandıgımı ve 150 tl borcum oldugunu söyledi sizce ney apmalıyım bir fikri olan varmı.

     

    ha bide bu iş büyük ihtimalle dava olur kazanma ihtimalim nedir.


    İnanırsan.....Düşersin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Seni seçtim vitamin .

    Sıra sende hocam demekki 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vitamin
    vitamin's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2011
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Seni seçtim vitamin .

    Sıra sende hocam demekki 


    --------------------------

    yanlız ben öyle kolay lokma olucagımı sanmıyorum =)


    İnanırsan.....Düşersin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neminomin
    neminomin's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Dişi
    konuşmalar kaydediliyor ya, ordan bişey çıkar belki

    Kurduğumuz tüm hayallere rağmen değişmeyen dünyanın şerefine...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam sözleşme imzalamadıysan.

    İmza attığın bir kağıt varsa ve o kağıtta bu tür kısımların yazıldığı bir bölüm var ise ve sen okumadıysan parayı senden alırlar
     
    hem sözleşme imzalamadın hemde şartlar kısmı yok ise bişe olmaz .

    hukuki yönünü bilemem 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vitamin
    vitamin's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2011
    Erkek

    neminomin bunu yazdı:
    -----------------------------
    konuşmalar kaydediliyor ya, ordan bişey çıkar belki
    -----------------------------

    zaten tek umudum orası bugun ufak bi görüşme yaptık adamla konuyu arastırıp döneceklermiş 1 hafta veya 10 gün içinde


    İnanırsan.....Düşersin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    bişey imzalamadıysan rahat ol....hele gelipte evde bişiler yapmadlılarsa sadece bi başvuruyu göstererek hiçbişey alamazlar...telefonla arayıp çözmeye çalış yoksa tüketici haklarına falan başvur...mahkemeye giderse olay bişey çıkaramazlar karşına zaten imza vs.yoksa

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vitamin
    vitamin's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2011
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam sözleşme imzalamadıysan.

    İmza attığın bir kağıt varsa ve o kağıtta bu tür kısımların yazıldığı bir bölüm var ise ve sen okumadıysan parayı senden alırlar
     
    hem sözleşme imzalamadın hemde şartlar kısmı yok ise bişe olmaz .

    hukuki yönünü bilemem 


    -----------------------------

    yok hocam hiç bir seye imza atmadım internetin acıldıgını bile bilmiyordum adamlar 5 aydır biç bir sekilde bişe bildirmediler bana 


    İnanırsan.....Düşersin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    ttnet  ,telekom çekilmez  şirketler olma yolunda süratle ilerliyorlar.


    Temel adalettir .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spear
    spear's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2005
    Erkek

    telefonda kimlik, adres, tel bilgilerini istiyorlar. daha sonra bir sözleşme okuyup, 2 veya 3 kez soruyorlar, onaylıyormusunuz şeklinde. eğer böyle birşey yaptılarsa bişey çıkacağını zannetmiyorum. en son geçen sene tarifemi değiştirerek kampanyadan faydalandım. sözleşme metnini okudu ve ben onayladım. online işlemeler bölümünden kontrol ettim. 2 yıl sözleşme yaptığım görünüyor.

     

    şimdi diyebilirsiniz ki telefonda birileri bilgilerimizi ele geçirir ve işlem yaparsa ne olacak. o tamamen kişinin sorumluluğunda. bankaların online işlem merkezleride aynı şekilde sesli yanıt sistemi ile işlemler yapmaktadır. limit arttırımı, havale, kart açma-kapama vs...

     

    ancak belirttiğin gibi telefon üzerinden net başvurusu yapıp sözleşmeyi onayladıysan ve 3 gün sonra kapattırmak için tekrar görüştüysen, en fazla 1 aylık ücret alabilirler. çünkü sen herhangi bir kampanyadan faydalanmamışsın, hediye modem vs almamışsın. eğer kampanyadan faydalanmış olsan, faydalandığın indirim tutarınını ödersin en fazla, o da en fazla toplamda 30 TL yapar.

     

    müşteri hizmetlerini arayıp, başvuru yaptığın gün ve saat ile, başvuru iptali yaptığın gün ve saati belirtirsen ses kayıtlarından herşey ortaya çıkar.

     

    dava açarsan zaten o ses kayıtları incelenir. ;)


    spear
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vitamin
    vitamin's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2011
    Erkek

    spear bunu yazdı:
    -----------------------------

    telefonda kimlik, adres, tel bilgilerini istiyorlar. daha sonra bir sözleşme okuyup, 2 veya 3 kez soruyorlar, onaylıyormusunuz şeklinde. eğer böyle birşey yaptılarsa bişey çıkacağını zannetmiyorum. en son geçen sene tarifemi değiştirerek kampanyadan faydalandım. sözleşme metnini okudu ve ben onayladım. online işlemeler bölümünden kontrol ettim. 2 yıl sözleşme yaptığım görünüyor.

     

    şimdi diyebilirsiniz ki telefonda birileri bilgilerimizi ele geçirir ve işlem yaparsa ne olacak. o tamamen kişinin sorumluluğunda. bankaların online işlem merkezleride aynı şekilde sesli yanıt sistemi ile işlemler yapmaktadır. limit arttırımı, havale, kart açma-kapama vs...

     

    ancak belirttiğin gibi telefon üzerinden net başvurusu yapıp sözleşmeyi onayladıysan ve 3 gün sonra kapattırmak için tekrar görüştüysen, en fazla 1 aylık ücret alabilirler. çünkü sen herhangi bir kampanyadan faydalanmamışsın, hediye modem vs almamışsın. eğer kampanyadan faydalanmış olsan, faydalandığın indirim tutarınını ödersin en fazla, o da en fazla toplamda 30 TL yapar.

     

    müşteri hizmetlerini arayıp, başvuru yaptığın gün ve saat ile, başvuru iptali yaptığın gün ve saati belirtirsen ses kayıtlarından herşey ortaya çıkar.


    -----------------------------

    hocam ben ttnetle telde sadece iptal işlemiyle görüştüm onun dısında hiç bir sekilde ne onay için nede tarife bilgisi için görüşme yapmadım


    İnanırsan.....Düşersin
Toplam Hit: 2974 Toplam Mesaj: 25