Ttnet Beni Becermek İstiyor
-
Mukan bunu yazdı:
-----------------------------
acilen ödemen gerekiyor. 6. aya binerse avukat masrafını da ödersin. 600-700 lirayı bulur. Dava açacaksan bile ödemeni yaptıktan sonra aç.
-----------------------------
Senin gibi düşünmüyorum kardeş.Eğer konuyu açan arkadaşın söyledikleri doğru ise senin cümlen kolonya gibi uçarak kaybolur -
haci bunlar varya tezgahi iyi kurmus ben askere gitmeden once interneti kapadim adamada sordum harc bor kaldimi yok dedi bak kalirsa cikarsa faiz binmez demi dedim yok dedi fazla bise binmez dedi neyse askere gitim 3 ay sonrami ne eve haciz kagidi gitmis odemezseniz filan haciz gelecek 1 haftaya odeyin filan nuamra filan var ustunde
neyse olayin asli ben interneti kapattiktan sonra 2 ay internetim acik kalmis yani 2 ay internet parasi odemedin diye mahkemeye vermisler avukat parasi filan kacti 350 mi ne bi para istediler normalde ben 3 ay ademedim olurdu yine kapanmazdi busefer nasil oluyoda ben kapadiktan sonra interneti 2 ay a cik kaliyor ve odemedin diye kapayim mahkemeye veriyolar pehhh haram zikkim olsun verdik parayi ben askerdeydim gidip halledemedim ama cikacak biyerlerinden baska firmada yokki onu kullanak :s
-
bana da aynısı olmuştu, klasik ttnet mevzuları bunlar
-
aref bunu yazdı:
-----------------------------
Mukan bunu yazdı:
-----------------------------
acilen ödemen gerekiyor. 6. aya binerse avukat masrafını da ödersin. 600-700 lirayı bulur. Dava açacaksan bile ödemeni yaptıktan sonra aç.
-----------------------------
Senin gibi düşünmüyorum kardeş.Eğer konuyu açan arkadaşın söyledikleri doğru ise senin cümlen kolonya gibi uçarak kaybolur
-----------------------------hacılar benim anlamadıgım şey hiç bir şekilde ne bir sözleşme nede bir onay almadan hatta telefon acarak iiptal ettigim bişeyin faturasını ödersem kabullenmiş olmazmıyım
