Ttnet E Ulaşamıyorum
-
iki gündür internet bağlantısı yok. dsl ışığı yanıp sönüyor.işin ilginç yani 4440375 i aradığımda ulaşılamıyor ..
sabit e cep telefonundan diğer firmaların 444lü numaralarıni arıyor ama ttnet e ulaşılamiyor.
bir kez ulaştım onda da arıza kaydı alamıyoruz sistemde sorun var dedi tuğçe..
ofislerine gideyim desem özelleştirmeden sonra bulunduğum ilçedeki ofislerini de taşıdılar..
ne yapmam gerektiği konusunda bi fikrim yok.. problemi nasıl halledilebilir ..?
-
telefon konusunda bende konu açacaktım üşendim
bu aralar ulaşılamaz oldu ibneler ama en iyi yolu http://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3 buradan bi destek mesajı bırak
1-2 saat içinde hemen geri dönüş yapıyor elemanlar
-
not bıraktım ararlar inşallah..
-
BU orospu çocukları hep böyledir.Bende 1 haftadır arıyorum yeni abonelik aldım ve internet hizmetim 2,5 haftadır hala yok..ama fatura işliyor nedense;
-
O yüzden Turkcell SuperOnline Tek Geçerim !!! Hız Ötesi , Kalite Ötesi , Müşteri Destek Ötesi Adamlar Her Ay Kapına Gelip Bi Problem Bir Şikayetiniz Varmı Diye Kapıya Geliyorlar !!! Varmı Daha Ötesi ?
-
http://www.facebook.com/TTNET?ref=ts
bildiğim, arıza kaydından daha hızlı sonuç alırsın. burdan bi çiziktir
-
imzama tıkla onlar sana ulaşsın
-
Tariqat_Sapiii bunu yazdı
O yüzden Turkcell SuperOnline Tek Geçerim !!! Hız Ötesi , Kalite Ötesi , Müşteri Destek Ötesi Adamlar Her Ay Kapına Gelip Bi Problem Bir Şikayetiniz Varmı Diye Kapıya Geliyorlar !!! Varmı Daha Ötesi ?
Superonline servisi gerçekten kaliteli. Kullanmıyorum ama çevremdeki kullananlardan iyi yorumlar aldım. Ama malesef adil kullanım kotası olayı Superonline'da da var. Bir ara araştırma yaparken sitelerinde adil kullanım kotası ile ilgili bir şeyler okumuştum.
Adil kullanım kotası olmayan tek bildiğim internet servisi Uydunet. Kullanıyorum ve gayet memnunum.
-
beni arıyorlar sana yönlendirim istiosan :=)
-
TTNET Farklı bir sistem ve yapılanmaya gitti ve bunun sancılarını şuan yaşıyorlar gibi. Örnek TTNET bölge müdürlüklerine gittiğiniz her görevli farklı bir soruna bakıyordu. Biri kapama biri açma gibi fazla bekleme süreleri olduğundan şikayetlerden dolayı bu uygulama genelde değiştiriliyor her personelin her konu hakkında mutlaka bilgi sahibi olması gerekiyor. Buna görede hizmet vermesi gerikiyor. Bu sistemi güncellerken yada yaparken dahamı doğru oluyor bilemiyorum bu tarz aksaklık fazlaca olmakta..
Not: Kendim bölge müdürlüğünde uzunca bekleme zamanı sonucunda verdiğim tepkiye bana anlatılan ve kısmen çalışmaları gösteren şef arkadaşın anlatımıdır bu. Caz yapacak arkadaşlara hatırlatayım TTNET çalışmıyorum :)
-
Tüm Türkiye şikayetçi bu siktiminin telekomundan verecekleri hizmetin anasını siksinler.
Aramaktan gına geldi artık şu ipnelere bir osmanlı tokadı vuracak birisi çıksa diye çok söylüyorum ama öyle biri yok işte
ulaşamazsın hocam herzaman böyleler arada çıkıyor işte 10 dk kadar bekletirler sonra bağlanır müşteri temsilcisi