TTNET Hızım Ölü Bu Kadar
-
Arkadaşlar 1 haftadır ttner müşteri hizmetlerini arıyorum bi bk yaptıkları yok sürekli modem güncelleme ve arıza kayıtı oluşturuyorlar bi fayda etmiyor.Daha önce 1-5-10-20 dk aralıklara kopuyordu internet şimdi düzeldi koptugu zaman internetimin hızı 6.50 geliyor ondan sonra da 3.50mps 2.40mps kadar düştü günlük 3 - 4 defa arıyorum hep aynı cevap çözüme yönelik birşey yok.Ne yapmam lazım sikayetvar.com bildirdim.Artık ttnet adına bi site acacam. Gına geldi artık valla 15 dk video açılıyor 40 dk da.
www.nebusendencektigimttnet.com
Hız testi
http://i41.tinypic.com/2s62689.png
-
akk
edit: hocam sana 8 net vermek zorunda değil ki.. 8 e kadar diye belirtiyor o yüzden adamların totosu rahat..
yunusdogan tarafından 31/Tem/13 00:44 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam donanım haberde bi tane ttnetin şikayet bildirim sayfası vardı şurdan bak:http://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3
ben daha önce burdan şikayet etmiştim 3 aydır çözmedikleri problemi 5 günde çözdüler, yanlız dediğin siteyi açarsan hit patlaması yaşarsın haberin olsun :D
-
Formu doldurdum bakalım kaç gün sürecek.Güzel domain bulsam hemen yapacam zaten.
-
bundan 4-5 ay öncesine kadar 8 mbit kullanıyordum ne olduysa 4 e düşürdüler ve ondan sonra da 8 mbit desteklemiyor diyorlar .. söylüyorum ben daha önce 8 kullanıyorum (tamı tamına 8) ama şimdi nasıl desteklemiyor diyorsunuz, o zaman dilekçe verip port değiştirmeniz gerekiyor dedi..
hızımı 4 e düşürdüler (modemde 4096 olarak görülüyor data hattı eskiden 8000 küsürdü) hiz testine baktğımda 3.5 civarı ama bazen 1,2 den
sonra 3.5 a geliyor, splitter arızalıdır diye direk takıyorum tel hattından modeme ama aynı.
bi şey fark ettim. ben modem ip adresini yazınca oraya bile girmekte zorlanıyor bazen. acaba problem modemde midir? sen 15 dakikalık videoyu
40 dk da izliyorsun ben 2 dakikalık video için 15 dk bekliyorum :)
24 ay tahattlü ve daha 12 ayı bitti, yoksa farklı bi şeye geçeceğim. yine aptal gibi ttnetin kollarına bıraktım kendimi.. o kadar pişmanım ki.. bi daha nah düşerim aynı hataya..
-
TTNET kadar nefret edilen ve 7/24 ışık hızında sövülen bir firma daha varmıdır =)
ossssun bea bi mikilmedik kulamızın arkası kaldı onuda neye saklıyoz bilmiyom =D
kulak arkası mikmek isteyen iletişime geçsin =D
ahhasahsdfgsf :p -
Gidip Turkcell'den modem ve data hattı alın biraz daha fazla ödersiniz belki ancak ben gayet memnunum hizmetten.
-
Hocam benimde ttnet ama hayatım boyunca hızımın 8mbite yükseldiğini görmedim, hızda adil kullanım kotası yüzünden dibe vurmuştur
-
baltalamak gibi olmasında benimde şu anda 2 dakikada bir internetim kopuyor. ne kadar sövsem az.
-
Götü boklu metronet'in hizmeti bile bu ttnetten daha iyiydi 2 yıl sorunsuz kullandım
Sonra daha iyi olan süperonlineye geçtim
2 Kuruş fazla ver superonline'a geç derim hocam

-
Sserkan bunu yazdı
Götü boklu metronet'in hizmeti bile bu ttnetten daha iyiydi 2 yıl sorunsuz kullandım
Sonra daha iyi olan süperonlineye geçtim
2 Kuruş fazla ver superonline'a geç derim hocam

100 mbit i geçtim 8 bile adam akıllı olsa ne ala..
şimdi hocam sitesinde bi şey gördüm.
Turkcell Superonline telefon hizmeti bedelleri ayrıca faturalanacaktır
diyor. anladığım kadarıyla farklı bir modem ve farklı bir hat çekiliyor. ttnet gibi telefon hattından da sokacak yani? bende telekomun hattı var, bunu ne yapacağım o zaman ? yani iki kere telefon hattı çekmek ne kadar mantıklı? sen nasıl çözdün bu işi? kapattın mı telefonu..
