folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder TTNET Hızım Ölü Bu Kadar



TTNET Hızım Ölü Bu Kadar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Arkadaşlar 1 haftadır ttner müşteri hizmetlerini arıyorum bi bk yaptıkları yok sürekli modem güncelleme ve arıza kayıtı oluşturuyorlar bi fayda etmiyor.Daha önce 1-5-10-20 dk aralıklara kopuyordu internet şimdi düzeldi koptugu zaman internetimin hızı 6.50 geliyor ondan sonra da 3.50mps 2.40mps kadar düştü günlük 3 - 4 defa arıyorum hep aynı cevap çözüme yönelik birşey yok.Ne yapmam lazım sikayetvar.com bildirdim.Artık ttnet adına bi site acacam. Gına geldi artık valla 15 dk video açılıyor 40 dk da.

    www.nebusendencektigimttnet.com

    Hız testi

    http://i41.tinypic.com/2s62689.png

     

     

     


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    akk

     

    edit: hocam sana 8 net vermek zorunda değil ki.. 8 e kadar diye belirtiyor o yüzden adamların totosu rahat..

    yunusdogan tarafından 31/Tem/13 00:44 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam donanım haberde bi tane ttnetin şikayet bildirim sayfası vardı şurdan bak:http://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3

     

    ben daha önce burdan şikayet etmiştim 3 aydır çözmedikleri problemi 5 günde çözdüler, yanlız dediğin siteyi açarsan hit patlaması yaşarsın haberin olsun :D


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Formu doldurdum bakalım kaç gün sürecek.Güzel domain bulsam hemen yapacam zaten.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bundan 4-5 ay öncesine kadar 8 mbit kullanıyordum ne olduysa 4 e düşürdüler ve ondan sonra da 8 mbit desteklemiyor diyorlar .. söylüyorum ben daha önce 8 kullanıyorum (tamı tamına 8) ama şimdi nasıl desteklemiyor diyorsunuz,  o zaman dilekçe verip port değiştirmeniz gerekiyor dedi..

    hızımı 4 e düşürdüler (modemde 4096 olarak görülüyor data hattı eskiden 8000 küsürdü) hiz testine baktğımda 3.5 civarı ama bazen 1,2 den

    sonra 3.5 a geliyor, splitter arızalıdır diye direk takıyorum tel hattından modeme ama aynı. 

    bi  şey fark ettim. ben modem ip adresini yazınca oraya bile girmekte zorlanıyor bazen. acaba problem modemde midir? sen 15 dakikalık videoyu

    40 dk da izliyorsun ben 2 dakikalık video için 15 dk bekliyorum :)

     

    24 ay tahattlü ve daha 12 ayı bitti, yoksa farklı bi şeye geçeceğim. yine aptal gibi ttnetin kollarına bıraktım kendimi.. o kadar pişmanım ki.. bi daha nah düşerim aynı hataya.. 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ONEMINUTE
    ONEMINUTE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2009
    Erkek

    TTNET kadar nefret edilen ve 7/24  ışık hızında sövülen bir firma daha varmıdır =)


    ossssun bea bi mikilmedik kulamızın arkası kaldı onuda neye saklıyoz bilmiyom =D

    kulak arkası mikmek isteyen iletişime geçsin =D


    ahhasahsdfgsf :p


    ;ATATÜRK"ÜN FEDAİ ORDUSU {AFO}; # ATATÜRK Öldümüki? Atatürkçüler Ölsün... #
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GebesH
    GebesH's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2008
    Erkek

    Gidip Turkcell'den modem ve data hattı alın biraz daha fazla ödersiniz belki ancak ben gayet memnunum hizmetten.


    Keep Going !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sessizadam
    sessizadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    Hocam benimde ttnet ama hayatım boyunca hızımın 8mbite yükseldiğini görmedim, hızda adil kullanım kotası yüzünden dibe vurmuştur


    seSSizadam
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    baltalamak gibi olmasında benimde şu anda 2 dakikada bir internetim kopuyor. ne kadar sövsem az.


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Götü boklu metronet'in hizmeti bile bu ttnetten daha iyiydi 2 yıl sorunsuz kullandım 

    Sonra daha iyi olan süperonlineye geçtim

    2 Kuruş fazla ver superonline'a  geç derim  hocam 

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Sserkan bunu yazdı

    Götü boklu metronet'in hizmeti bile bu ttnetten daha iyiydi 2 yıl sorunsuz kullandım 

    Sonra daha iyi olan süperonlineye geçtim

    2 Kuruş fazla ver superonline'a  geç derim  hocam 

     

    100 mbit i geçtim 8 bile adam akıllı olsa ne ala..

     

    şimdi hocam sitesinde bi şey gördüm. 

     

    Turkcell Superonline telefon hizmeti bedelleri ayrıca faturalanacaktır

    diyor. anladığım kadarıyla farklı bir modem ve farklı bir hat çekiliyor. ttnet gibi telefon hattından da sokacak yani? bende telekomun hattı var, bunu ne yapacağım o zaman ? yani iki kere telefon hattı çekmek ne kadar mantıklı? sen nasıl çözdün bu işi? kapattın mı telefonu..


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
Toplam Hit: 3276 Toplam Mesaj: 28