Ttnet Klasikleri
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
zaten Türkiye'deki kablolar mı hatlar mı ne 8 mbit i kaldırmıyormuş 8e üye olsak bile max 4-5 arasını görebiliyormuşuz bana öyle demişti biri
-----------------------------yenileniyor kablolar hocam gecen sene kayserinin merkezine süper fiber optik kablolar döşemiştik bizzat taşeron firma olarak... mahalle mahallede yenileniyor şuan bi kaç seneye kalmaz altyapı kendine gelir.. (iyi olur demiyorum kendine gelir diyorum :) )
Toplam Hit: 2247 Toplam Mesaj: 12
