Ttnet Klasikleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    icabetmez
    icabetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    selam arkadaşlar,

     

    8 mbit e kadar olan tarifeyi kullanmaktayım. hızım 4 - 5 mbit arası gidip geliyordu ama sürekli bağlantı kopuyordu. akşam ttnet i aradım sinyal gitmiyormuş modeminize artık sorun çıkmicak dediler. aradığımdan beri de hızın 1 mbit e düşmüş bulunmakta. nedir bunun olayı her zaman 1 mbit mi kalacak aradım tekrardan arıza kaydı falan alındı ama pek bi fark yok. ayrıca 8mbit kotalı tarife kullanan kimler var şu 15gb ı geçince 512ye düşmüyor dedi bir arkadaşım tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    modemi kapamazsan hızın düşmez diyen arkadaşlar vardı forumda..

    ancak bana sorarsan 15 gb ı geçince 512 ye düşdüğünde hızın ağlamak gelicektir içinden :)

    bana zulüm gelmişti hemen sözleşmeyi bozdurup 1 mbit sınırsıza devam dedim :)

    15 gb ı geçmezsen sorun yok ama geçersen yaşamak haram gibi oluyor :D


    Hangi Cennetten Geldik Bu Cehenneme
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    icabetmez bunu yazdı:
    -----------------------------

    selam arkadaşlar,

     

    8 mbit e kadar olan tarifeyi kullanmaktayım. hızım 4 - 5 mbit arası gidip geliyordu ama sürekli bağlantı kopuyordu. akşam ttnet i aradım sinyal gitmiyormuş modeminize artık sorun çıkmicak dediler. aradığımdan beri de hızın 1 mbit e düşmüş bulunmakta. nedir bunun olayı her zaman 1 mbit mi kalacak aradım tekrardan arıza kaydı falan alındı ama pek bi fark yok. ayrıca 8mbit kotalı tarife kullanan kimler var şu 15gb ı geçince 512ye düşmüyor dedi bir arkadaşım tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim


    -----------------------------

    hızının düşüp çıkması bulundugun yerin santral kalitesine ve yoğunluguna bağlı olarak değişebilir...

    15 gb meselesine gelince bende hızım hiç bir zaman düşmedi ama kesin bilmiyorum...

    ayrıca ilk aylar bendede net sürekli kopuyordu 14 saat gelmediği oluyodu  son 3-4 aydır yok bi problem


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugraok
    bugraok's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    ustam ben net limitsiz kullanıyorum. 

    15gb tan sonra hızda düşme olmuyor bende, ancak benden başka bir santrale bağlı olan arkadaşımın internet hızı düşüyor yani biraz da bağlı olduğun semtin şebekesine bağlı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aluine
    aluine's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2009
    Erkek

    Hoca netlimitsiz kullanıyosan modem ayarına bak, hızı kaç kbps gösterdiğine.

    8192 gösteriyosa, netlimitsizdesin. 15gb geçince 512 ye düşer.

    Daha düşük bişey gösteriyosa santralin durumuna göre değişik bi porta bağlamışlardır. Hız düşmeyebilir.

    İlla 8mb istiyosan ara, hızımı 8mb göstermiyo 8 e alın falan de.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    3.4 aydır kullanıyorum 70 gb tan aşağı düşmedi downloadum 512 ye falan düştügü yok ayrıca min 700 kb la indiriyorum :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    icabetmez
    icabetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    eyvallah arkadaşlar istinye civarında oturuyorum orada deneyen var mı bu limit muhabbetini çünkü şuanda 1 mbit hızım 4 mbit in üstüne çile gibi geldi:D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    Şirkette 8 mbit kullanılıyor sözde 15gb kotalı ancak gecen ay 110 GB downloadımız vardı ve hız düşmedi. Evde 16 mbit kullanıyorum düşme v.s. hiç birsey yok ki milenicom zaten ttnet ile yan yana gelmez bence eger paraya kıyarım diyorsanız 129 liraya 16mbit alın kullanın ve 16mbit olarakta kullanmaktayım.


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    icabetmez bunu yazdı:
    -----------------------------

    eyvallah arkadaşlar istinye civarında oturuyorum orada deneyen var mı bu limit muhabbetini çünkü şuanda 1 mbit hızım 4 mbit in üstüne çile gibi geldi:D


    -----------------------------

    bende sarıyerde oturuyorum şuana kadar hiç 512 ye düşmedi

    1 hafta önceye kadar modem ayarlarında 7mbit gösteriyodu 2 gündür 6mbit hızım

    yukarda birisinin dediği gibi bulunduğun yerdeki yoğunluğa göre değişiyor hız

    modem açma kapama olayıda doğru değil devamlı modemi açıp kapatıyorum hızım yine aynı düştüğü yok her ayda 90gb dan aşağı download yapmıyorum

    bu netlimitsiz olayında yarın ne olacağı belli olmuyor belkide yarın 1mbite düşcek belkide 8 e cıkcak:D ben alıştım artık sende alışsan iyi edersin:))


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    icabetmez
    icabetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    şuanda ttnet den aradılar santrale uzaklığınız yüzünden en saglıklı 1024 hızında çalışır diye:D napayım arkadaşlar sizce 15 gb muhabbetine geçeyim mi? geçersem yine devamlı kopmalar olur mu?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    zaten Türkiye'deki kablolar mı hatlar mı ne 8 mbit i kaldırmıyormuş 8e üye olsak bile max 4-5 arasını görebiliyormuşuz bana öyle demişti biri


    Avukat/Hukukçu
Toplam Hit: 2246 Toplam Mesaj: 12