Ttnet'in Neyse

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    Arkadaşlar ne yapabilirim ya 3 hatta 4 gecedir ben bu ttnet ile uğraşıyorum her zaman tamda bendemi oluyor ne net gidip duruyor ki saat 10 dan bu yana netim yok bende en son olarak telden girdim geldim yoksa geliceği yok arıyorum arıza kaydı dolduruyorlar hatta bununla bir 5 oldu donanım haberdeki ttnet desteğe yazdım döndüler...  Şimdi ben ne yapayım bunlara kafam karışık en azından diyorum superonline geçeyim taahhüt var ama ne kadarsa öderiz artık deliricem yoksa neyse müridler sizce ne yapayım bana bir akıl verin arkadaş ya deliricem birazdan arıcam ana bacı dalıcam yoksa sakinleşmem lazım...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Su ttnet ile bi benim aram iyi sanirim.

     

    4-5 yildir kesintisiz kullaniyorum hic bi sekilde sorun yasamadim.

    Yalin internete gectim yeni eve tasindim, 4 gun icinde baglantim tamamlandi. 

    Hiz problemi yasarim diye korktum 14'ten assagi gormedim.

     


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    super online ın kendi fiberi degilse değişen birşey olmaz ayn alt yapıyı kullanıyorsa aynı kalır

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam il neresi? Hat değerleri nasıl? İnternet koptuğu sırada modemde dsl veya internet ışığı sönüyor mü? yoksa sadece siteler mi açılmıyor?


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    Fiber güzeldir

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Hocam  benzer bi olay geçen ay başıma geldi.İlk gün internet sürekli kesilip durdu 2-3-4-5-6 günler hiç internetim yoktu.Müşteri hizmetlerinin yapabileceği bir olay değil hocam bu.Bana bölgedeki fiber internete geçiş çalışmaları olduğunu ve modemimin fiber'i desteklemediğini söylediler. Max: 1 haftaya açılır.TTnette her sene yaşadığım klasik sorunumdur bu.

    tolgaStain tarafından 27/Ara/13 01:45 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek
    tolgaStain bunu yazdı

    Hocam  benzer bi olay geçen ay başıma geldi.İlk gün internet sürekli kesilip durdu 2-3-4-5-6 günler hiç internetim yoktu.Müşteri hizmetlerinin yapabileceği bir olay değil hocam bu.Bana bölgedeki fiber internete geçiş çalışmaları olduğunu ve modemimin fiber'i desteklemediğini söylediler. Max: 1 haftaya açılır.TTnette her sene yaşadığım klasik sorunumdur bu.

    Fiberle alakası ne anlamadım şimdi ne alakası var hocam normal kablo ile fiberin 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek
    Korzi bunu yazdı
    tolgaStain bunu yazdı

    Hocam  benzer bi olay geçen ay başıma geldi.İlk gün internet sürekli kesilip durdu 2-3-4-5-6 günler hiç internetim yoktu.Müşteri hizmetlerinin yapabileceği bir olay değil hocam bu.Bana bölgedeki fiber internete geçiş çalışmaları olduğunu ve modemimin fiber'i desteklemediğini söylediler. Max: 1 haftaya açılır.TTnette her sene yaşadığım klasik sorunumdur bu.

    Fiberle alakası ne anlamadım şimdi ne alakası var hocam normal kablo ile fiberin 

    Hocam anlatmak istediğim şuydu.. İnternetinin kopma sebebi modeminde bi sıkıntı yoksa eğer altyapı çalışması olabilr bölgede buda müşteri hizmetlerinin çözebileceği bi olay değil malesef ancak durumun hakkında bilgi alırsın max:1 haftaya düzelir kanımca.Her şirkette yaşanabilecek bi sorundur bu sadece ttnetle alakalı bi olay değil zaten bütün internet sağlayıcı şirketler aynı altyapıyı kullanıyorlar.Yapabileceğin en iyi şey şuan müşteri hizmetlerini arayıp sorunun nedenini öğrenmek olur.Olmadı destek çağır eve birde başka bir modemle denesinler bakalım..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Kanka yeni gordum la :( hattina bak 15 db nin altina dusunce kopmalar başlıyor ttnetcilere olctur. Amd x e pm at ttnet ekiplerini yonlendirebilir belki o o da olmadi ankastreye gelen kabloyu cek kopart o zaman gelirler


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Laaa o bu degıl de doğuş napmış amk boyle yaa ...

    Çıartsın da TBT de bi köşeye asalım  amk , s*kmedik adam bırakmamıs 1 dakıka içinde :D


    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 2201 Toplam Mesaj: 15