Ttnet'in Neyse
-
Arkadaşlar ne yapabilirim ya 3 hatta 4 gecedir ben bu ttnet ile uğraşıyorum her zaman tamda bendemi oluyor ne net gidip duruyor ki saat 10 dan bu yana netim yok bende en son olarak telden girdim geldim yoksa geliceği yok arıyorum arıza kaydı dolduruyorlar hatta bununla bir 5 oldu donanım haberdeki ttnet desteğe yazdım döndüler... Şimdi ben ne yapayım bunlara kafam karışık en azından diyorum superonline geçeyim taahhüt var ama ne kadarsa öderiz artık deliricem yoksa neyse müridler sizce ne yapayım bana bir akıl verin arkadaş ya deliricem birazdan arıcam ana bacı dalıcam yoksa sakinleşmem lazım...
-
Su ttnet ile bi benim aram iyi sanirim.
4-5 yildir kesintisiz kullaniyorum hic bi sekilde sorun yasamadim.
Yalin internete gectim yeni eve tasindim, 4 gun icinde baglantim tamamlandi.
Hiz problemi yasarim diye korktum 14'ten assagi gormedim.
-
-
super online ın kendi fiberi degilse değişen birşey olmaz ayn alt yapıyı kullanıyorsa aynı kalır
-
Hocam il neresi? Hat değerleri nasıl? İnternet koptuğu sırada modemde dsl veya internet ışığı sönüyor mü? yoksa sadece siteler mi açılmıyor?
-
Fiber güzeldir
-
Hocam benzer bi olay geçen ay başıma geldi.İlk gün internet sürekli kesilip durdu 2-3-4-5-6 günler hiç internetim yoktu.Müşteri hizmetlerinin yapabileceği bir olay değil hocam bu.Bana bölgedeki fiber internete geçiş çalışmaları olduğunu ve modemimin fiber'i desteklemediğini söylediler. Max: 1 haftaya açılır.TTnette her sene yaşadığım klasik sorunumdur bu.
tolgaStain tarafından 27/Ara/13 01:45 tarihinde düzenlenmiştir -
tolgaStain bunu yazdı
Hocam benzer bi olay geçen ay başıma geldi.İlk gün internet sürekli kesilip durdu 2-3-4-5-6 günler hiç internetim yoktu.Müşteri hizmetlerinin yapabileceği bir olay değil hocam bu.Bana bölgedeki fiber internete geçiş çalışmaları olduğunu ve modemimin fiber'i desteklemediğini söylediler. Max: 1 haftaya açılır.TTnette her sene yaşadığım klasik sorunumdur bu.
Fiberle alakası ne anlamadım şimdi ne alakası var hocam normal kablo ile fiberin
-
Korzi bunu yazdıtolgaStain bunu yazdı
Hocam benzer bi olay geçen ay başıma geldi.İlk gün internet sürekli kesilip durdu 2-3-4-5-6 günler hiç internetim yoktu.Müşteri hizmetlerinin yapabileceği bir olay değil hocam bu.Bana bölgedeki fiber internete geçiş çalışmaları olduğunu ve modemimin fiber'i desteklemediğini söylediler. Max: 1 haftaya açılır.TTnette her sene yaşadığım klasik sorunumdur bu.
Fiberle alakası ne anlamadım şimdi ne alakası var hocam normal kablo ile fiberin
Hocam anlatmak istediğim şuydu.. İnternetinin kopma sebebi modeminde bi sıkıntı yoksa eğer altyapı çalışması olabilr bölgede buda müşteri hizmetlerinin çözebileceği bi olay değil malesef ancak durumun hakkında bilgi alırsın max:1 haftaya düzelir kanımca.Her şirkette yaşanabilecek bi sorundur bu sadece ttnetle alakalı bi olay değil zaten bütün internet sağlayıcı şirketler aynı altyapıyı kullanıyorlar.Yapabileceğin en iyi şey şuan müşteri hizmetlerini arayıp sorunun nedenini öğrenmek olur.Olmadı destek çağır eve birde başka bir modemle denesinler bakalım..
-
Kanka yeni gordum la :( hattina bak 15 db nin altina dusunce kopmalar başlıyor ttnetcilere olctur. Amd x e pm at ttnet ekiplerini yonlendirebilir belki o o da olmadi ankastreye gelen kabloyu cek kopart o zaman gelirler
-
casey bunu yazdı
Laaa o bu degıl de doğuş napmış amk boyle yaa ...
Çıartsın da TBT de bi köşeye asalım amk , s*kmedik adam bırakmamıs 1 dakıka içinde :D
