Ttnet'in Yaptığı Son Güzellik
-
Hocalar hiç şikayet etmeyin, küfür edebilrisiniz tabii bence hiç sakıncası yok benim içinde edin. Ama asıl şikayet yerine terkedin TTNET' i yav, gördüğüm her platformda mutlaka girip yazıyorum görev edindim. Kıçları biz semirttikçe daha da artıyor, eskiden alternatifleri yoktu, artık çok daha iyi hizmet verenler var ne duruyorsunuz ki??
-
TTnet'e kızıp da Superonline'a geçerseniz, attan inip eşeğe binersiniz, haberiniz olsun.
Ucuzdur, ttnet'ten iyidir diye geçtim. Amına koduklarımdan aldığım 8MB internet, bugün 4'e düştü.
Niye mi? Çünkü sürekli siktiğim interneti kesilip kesilip duruyodu. Aradım, söyledim, dediler 6'ya düşürüyoruz bu şekilde düzelir. Sonra tekrar yükseltiriz. Baktım 6'ya düştü değişen bişey yok, ulan gene kesilip duruyor. Aradım gene söyledim 4'e düştü. 4'e kadar düştü de bi sike yaradı mı? Yooo hala sürekli internet kesilip kesilip duruyor. Aradım tekrar 8'e çıkarttırdım nasıl olsa mecbur kesilecek diye. Haa sanmayın ki 4'ten 8'e çıktı daha iyi bi internet oldu, nasıl oluyosa 4 ile 8 arasında azıcık fark yok amk.
Belki buranın altyapısıyla alakalıdır dicem de İstanbul'da yaşıyoruz daha ötesi mi var sikerler
Edit: Zamundaya bile giremiyodum bi ara superonline yüzünden
nonick tarafından 16/Eyl/13 02:00 tarihinde düzenlenmiştir -
mahzal bunu yazdı
TTnet'e kızıp da Superonline'a geçerseniz, attan inip eşeğe binersiniz, haberiniz olsun.
Ucuzdur, ttnet'ten iyidir diye geçtim. Amına koduklarımdan aldığım 8MB internet, bugün 4'e düştü.
Niye mi? Çünkü sürekli siktiğim interneti kesilip kesilip duruyodu. Aradım, söyledim, dediler 6'ya düşürüyoruz bu şekilde düzelir. Sonra tekrar yükseltiriz. Baktım 6'ya düştü değişen bişey yok, ulan gene kesilip duruyor. Aradım gene söyledim 4'e düştü. 4'e kadar düştü de bi sike yaradı mı? Yooo hala sürekli internet kesilip kesilip duruyor. Aradım tekrar 8'e çıkarttırdım nasıl olsa mecbur kesilecek diye. Haa sanmayın ki 4'ten 8'e çıktı daha iyi bi internet oldu, nasıl oluyosa 4 ile 8 arasında azıcık fark yok amk.
Belki buranın altyapısıyla alakalıdır dicem de İstanbul'da yaşıyoruz daha ötesi mi var sikerler
Edit: Zamundaya bile giremiyodum bi ara superonline yüzünden
Aynı sorun yüzünden 1.5 yıl önce TTnet ten superonline a geçtim:) 1.5 yıldır tık demedi yav, hatta bir olay yaşadım ve superonline' ın Telekom üzerinde nasıl bir baskı kurabildiğine şahit oldum. çevrede 100 bin kişi 3 hafta internetsiz kaldı ttnet oldukları için, benim 1 hafta sürdü, zira superonline ın kurduğu baskı yüzünden. Telekom yedek hatlarından vermiş benim hattı.
-
Bu arada internet download manager ilede hız testi yapmaya kalkmayın zira bir indirme linkine tıkladınız diyelim.İndirmeyi başlat penceresi açılıyor ya o pencere açıldığı andan itibaren dosya inmeye başlıyor siz anlamadan.Sonra indirmeyi başlat deyince hız çok sikimsonik bir hıza ulaşıyor ve kullanıcıyı yanıltabiliyor.
