folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ttnet'in Yaptığı Son Güzellik



Ttnet'in Yaptığı Son Güzellik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    Hocalar hiç şikayet etmeyin, küfür edebilrisiniz tabii bence hiç sakıncası yok benim içinde edin. Ama asıl şikayet yerine terkedin TTNET' i yav, gördüğüm her platformda mutlaka girip  yazıyorum görev edindim. Kıçları biz semirttikçe daha da artıyor, eskiden alternatifleri yoktu, artık çok daha iyi hizmet verenler var ne duruyorsunuz ki??


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    TTnet'e kızıp da Superonline'a geçerseniz, attan inip eşeğe binersiniz, haberiniz olsun.

    Ucuzdur, ttnet'ten iyidir diye geçtim. Amına koduklarımdan aldığım 8MB internet, bugün 4'e düştü.

    Niye mi? Çünkü sürekli siktiğim interneti kesilip kesilip duruyodu. Aradım, söyledim, dediler 6'ya düşürüyoruz bu şekilde düzelir. Sonra tekrar yükseltiriz. Baktım 6'ya düştü değişen bişey yok, ulan gene kesilip duruyor. Aradım gene söyledim 4'e düştü. 4'e kadar düştü de bi sike yaradı mı? Yooo hala sürekli internet kesilip kesilip duruyor. Aradım tekrar 8'e çıkarttırdım nasıl olsa mecbur kesilecek diye. Haa sanmayın ki 4'ten 8'e çıktı daha iyi bi internet oldu, nasıl oluyosa 4 ile 8 arasında azıcık fark yok amk.

    Belki buranın altyapısıyla alakalıdır dicem de İstanbul'da yaşıyoruz daha ötesi mi var sikerler

    Edit: Zamundaya bile giremiyodum bi ara superonline yüzünden

    nonick tarafından 16/Eyl/13 02:00 tarihinde düzenlenmiştir

    hay
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeyrekli
    zeyrekli's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    mahzal bunu yazdı

    TTnet'e kızıp da Superonline'a geçerseniz, attan inip eşeğe binersiniz, haberiniz olsun.

    Ucuzdur, ttnet'ten iyidir diye geçtim. Amına koduklarımdan aldığım 8MB internet, bugün 4'e düştü.

    Niye mi? Çünkü sürekli siktiğim interneti kesilip kesilip duruyodu. Aradım, söyledim, dediler 6'ya düşürüyoruz bu şekilde düzelir. Sonra tekrar yükseltiriz. Baktım 6'ya düştü değişen bişey yok, ulan gene kesilip duruyor. Aradım gene söyledim 4'e düştü. 4'e kadar düştü de bi sike yaradı mı? Yooo hala sürekli internet kesilip kesilip duruyor. Aradım tekrar 8'e çıkarttırdım nasıl olsa mecbur kesilecek diye. Haa sanmayın ki 4'ten 8'e çıktı daha iyi bi internet oldu, nasıl oluyosa 4 ile 8 arasında azıcık fark yok amk.

    Belki buranın altyapısıyla alakalıdır dicem de İstanbul'da yaşıyoruz daha ötesi mi var sikerler

    Edit: Zamundaya bile giremiyodum bi ara superonline yüzünden

    Aynı sorun yüzünden 1.5 yıl önce TTnet ten superonline a geçtim:) 1.5 yıldır tık demedi yav, hatta bir olay yaşadım ve superonline' ın Telekom üzerinde nasıl bir baskı kurabildiğine şahit oldum. çevrede 100 bin kişi 3 hafta internetsiz kaldı ttnet oldukları için, benim 1 hafta sürdü, zira superonline ın kurduğu baskı yüzünden. Telekom yedek hatlarından vermiş benim hattı.


    Bilmem kaç bin (artık bilmiyorum) özgün makale referansı ile makale yazarlığı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Bu arada internet download manager ilede hız testi yapmaya kalkmayın zira bir indirme linkine tıkladınız diyelim.İndirmeyi başlat penceresi açılıyor ya o pencere açıldığı andan itibaren dosya inmeye başlıyor siz anlamadan.Sonra indirmeyi başlat deyince hız çok sikimsonik bir hıza ulaşıyor ve kullanıcıyı yanıltabiliyor.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
Toplam Hit: 2013 Toplam Mesaj: 15