Tübitak
-
Lütfen videoyu izleyin.
http://video.cnnturk.com/2011/haber/7/26/baris-paksoy-cnn-turke-konustu
Edit: Kuzenlerimden biri iletişim, işletme ve elektronik bölümlerinden mezundur, birisi cerrahtır, biri kimya mühendisidir. Hepsi üretken insanlardır, videoyu seyredince tübitakı neden sevmediklerini anladım.
-
tübitak artık tübitak değil ki
-
Akıl yaşta değil baştadır diye tembih etmemiş anaları bunlara.
-
cocukda zaten inek tipi var bence en azından ilgilenilmesi gerekilirdi
-
tübitak Türkiye'nin gelişen yüzüydü, on numara işler vardı.
Şakirtleri orayada sokturlar...ORasınıda batırdılar.Konu siyasete dönmesin dönmesin ama bu iş siyasetle ilgilidir.
----
Eğitim, öğretim, bilim içine siyaset girerse sıçar.
Annem yurt dışında bir ton ödül aldı, bilimadamıdır.Bir sürü işlet ypatı etti.Testesteron gerekiyor araştırması için, giriş yasak.NEymiş testesteron doping maddesiymiş.
Saçma saçma işler.Gümrükte orda burda aptalca oyalanmalar.Amerikadan geliyor, bi ton geliş süresi var.Birde üstüne gümrüktü denetlemeydi.
Amerikada sabah verdiğinde, öğlen elinde olacak sipariş ; burda şirkete 3-4 ayda gelebiliyor.NAsıl saçma bir olaydır bu ? işte siyasi olay..Bürokratik işlemler böyle sıçırtır bilimi, eğitimi...
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
tübitak Türkiye'nin gelişen yüzüydü, on numara işler vardı.
Şakirtleri orayada sokturlar...ORasınıda batırdılar.Konu siyasete dönmesin dönmesin ama bu iş siyasetle ilgilidir.
----
Eğitim, öğretim, bilim içine siyaset girerse sıçar.
Annem yurt dışında bir ton ödül aldı, bilimadamıdır.Bir sürü işlet ypatı etti.Testesteron gerekiyor araştırması için, giriş yasak.NEymiş testesteron doping maddesiymiş.
Saçma saçma işler.Gümrükte orda burda aptalca oyalanmalar.Amerikadan geliyor, bi ton geliş süresi var.Birde üstüne gümrüktü denetlemeydi.
Amerikada sabah verdiğinde, öğlen elinde olacak sipariş ; burda şirkete 3-4 ayda gelebiliyor.NAsıl saçma bir olaydır bu ? işte siyasi olay..Bürokratik işlemler böyle sıçırtır bilimi, eğitimi...
-----------------------------Demekki gereksiz bir kuruluş, son 7 yılda 8,5 milyar lira kaynak ayrılmış.
-
Röportajın yapıldığı yer İzmir/Selçuk'taki Nesin Matematik Köyü. Burası şu an haciz derdiyle boğuşuyor. Yaz aylarındaki tek bilimsel&sosyal aktivite yeri olan bu köye Türkiye'de bilimin yöneticisi olan TÜBİTAK desteğini çekti. Hala daha TÜBİTAK'tan mı bahsediyoruz.. 11-13 kişilik bilim kurulu sadece 2'si temel bilimler alanında profesör olan bir oluşum haline getirildi. Geri kalanların ne idüğü belirsiz. Bırakın amk bilimi, adamlar düşünmeye karşı çıkıyorlar.. O senin seviyeni aşar diyip geri yolluyorlar.
-
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------
Röportajın yapıldığı yer İzmir/Selçuk'taki Nesin Matematik Köyü. Burası şu an haciz derdiyle boğuşuyor. Yaz aylarındaki tek bilimsel&sosyal aktivite yeri olan bu köye Türkiye'de bilimin yöneticisi olan TÜBİTAK desteğini çekti. Hala daha TÜBİTAK'tan mı bahsediyoruz.. 11-13 kişilik bilim kurulu sadece 2'si temel bilimler alanında profesör olan bir oluşum haline getirildi. Geri kalanların ne idüğü belirsiz. Bırakın amk bilimi, adamlar düşünmeye karşı çıkıyorlar.. O senin seviyeni aşar diyip geri yolluyorlar.
-----------------------------Bütün bu gereksiz kurumlar için boşuna vergi ödüryoruz, örgütlenip trt, tübitak, rtük, yök gibi kurumların kaldırılması için mücadele vermek gerekir, ödenen vergilere yazık, almadığımız hizmetin bedelini neden ödüyoruz?
-
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------
Lütfen videoyu izleyin.
http://video.cnnturk.com/2011/haber/7/26/baris-paksoy-cnn-turke-konustu
Edit: Kuzenlerimden biri iletişim, işletme ve elektronik bölümlerinden mezundur, birisi cerrahtır, biri kimya mühendisidir. Hepsi üretken insanlardır, videoyu seyredince tübitakı neden sevmediklerini anladım.
-----------------------------proje neydi onuda bilsek bi:D
-
http://www.kirlioyunlar.net/v3//wordpress/?p=824
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------
Oskar bunu yazdı:
-----------------------------
Lütfen videoyu izleyin.
http://video.cnnturk.com/2011/haber/7/26/baris-paksoy-cnn-turke-konustu
Edit: Kuzenlerimden biri iletişim, işletme ve elektronik bölümlerinden mezundur, birisi cerrahtır, biri kimya mühendisidir. Hepsi üretken insanlardır, videoyu seyredince tübitakı neden sevmediklerini anladım.
-----------------------------proje neydi onuda bilsek bi:D
-----------------------------İsimlerini vermemi istemeyebilirler, destek olabilecek maddi olanağınağa sahipseniz görüşmenizi sağlayabilirim. Hatırladıklarımı yazıyorum; kan sayım cihazı, roche firması üretiyor, o firmanın engel olduğu söyleniyor. Çok küçük olup paketlenmesi zor olan patlıcan tohumlarını paketleyen makine (destek alamadılar ama yapıp parçalarını israilde birleştirip oraya sattılar), pastörize süt dolum makinesi bunu lise son sınıfa giderken yaşıtım kuzenim tasarlamıştı, destek alamadılar, cihazı üretselerdi koroplasttan malzeme alamayacaklardı, bu kuzenim belki türkiyede aradığını bulamadığındandır israile yerleşti. tam 12 sene sonra kendi olanaklarıyla makineyi ürettiler, şu anda desen çeliğin üretimini yaptığı makinelerden biridir, diğer makinelerden farkı insan eli hiç değmeden üretim yapması, sütte anlık değer ölçümleri yapmasıdır. Kimyager kuzenimin projesi başına bela olmuştu bayan olduğuna aldırış etmeden 2 ay gözetim altında tuttular, ısıya dayalı basınçla işleyen bir patlayıcı tasarladı, ilk patlamada belirli bir alana yanıcı malzemeyi gaz formunda iletiyor, ateşlemeyle o alan içinde kalan herşey yaklaşık 1500 derece ısıyla buharlaşıyor, projesine destek vermeden elinden almaya çalıştılar, bilgi vermediğini biliyorum, ekonomik durumuna bakarak şunu söyleyebilirim kesinlikle el altından yabancı bir ülkeye sattı. Cerrah olan kuzenimin projesi kalp cerrahisinde robot kullanımıyla ilgiliydi, destek göremeyince ingiltereden bir medikal şirketiyle anlaştı anlaştı 5 kişilik ekip kurdular çalışmalarına devam ediyor.
