Tübitak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    Lütfen videoyu izleyin.

    http://video.cnnturk.com/2011/haber/7/26/baris-paksoy-cnn-turke-konustu

    Edit: Kuzenlerimden biri iletişim, işletme ve elektronik bölümlerinden mezundur, birisi cerrahtır, biri kimya mühendisidir. Hepsi üretken insanlardır, videoyu seyredince tübitakı neden sevmediklerini anladım.


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    tübitak artık tübitak değil ki


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Akıl yaşta değil baştadır diye tembih etmemiş anaları bunlara.


    "bea"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    cocukda zaten inek tipi var bence en azından ilgilenilmesi gerekilirdi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    tübitak Türkiye'nin gelişen yüzüydü, on numara işler vardı.

    Şakirtleri orayada sokturlar...ORasınıda batırdılar.Konu siyasete dönmesin dönmesin ama bu iş siyasetle ilgilidir.

    ----

    Eğitim, öğretim, bilim içine siyaset girerse sıçar.

    Annem yurt dışında bir ton ödül aldı, bilimadamıdır.Bir sürü işlet ypatı etti.Testesteron gerekiyor araştırması için, giriş yasak.NEymiş testesteron doping maddesiymiş.

    Saçma saçma işler.Gümrükte orda burda aptalca oyalanmalar.Amerikadan geliyor, bi ton geliş süresi var.Birde üstüne gümrüktü denetlemeydi.

    Amerikada sabah verdiğinde, öğlen elinde olacak sipariş  ; burda şirkete 3-4 ayda gelebiliyor.NAsıl saçma bir olaydır bu ? işte siyasi olay..Bürokratik işlemler böyle sıçırtır bilimi, eğitimi...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    tübitak Türkiye'nin gelişen yüzüydü, on numara işler vardı.

    Şakirtleri orayada sokturlar...ORasınıda batırdılar.Konu siyasete dönmesin dönmesin ama bu iş siyasetle ilgilidir.

    ----

    Eğitim, öğretim, bilim içine siyaset girerse sıçar.

    Annem yurt dışında bir ton ödül aldı, bilimadamıdır.Bir sürü işlet ypatı etti.Testesteron gerekiyor araştırması için, giriş yasak.NEymiş testesteron doping maddesiymiş.

    Saçma saçma işler.Gümrükte orda burda aptalca oyalanmalar.Amerikadan geliyor, bi ton geliş süresi var.Birde üstüne gümrüktü denetlemeydi.

    Amerikada sabah verdiğinde, öğlen elinde olacak sipariş  ; burda şirkete 3-4 ayda gelebiliyor.NAsıl saçma bir olaydır bu ? işte siyasi olay..Bürokratik işlemler böyle sıçırtır bilimi, eğitimi...


    -----------------------------

    Demekki gereksiz bir kuruluş, son 7 yılda 8,5 milyar lira kaynak ayrılmış.


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    Röportajın yapıldığı yer İzmir/Selçuk'taki Nesin Matematik Köyü. Burası şu an haciz derdiyle boğuşuyor. Yaz aylarındaki tek bilimsel&sosyal aktivite yeri olan bu köye Türkiye'de bilimin yöneticisi olan TÜBİTAK desteğini çekti. Hala daha TÜBİTAK'tan mı bahsediyoruz.. 11-13 kişilik bilim kurulu sadece 2'si temel bilimler alanında profesör olan bir oluşum haline getirildi. Geri kalanların ne idüğü belirsiz. Bırakın amk bilimi, adamlar düşünmeye karşı çıkıyorlar.. O senin seviyeni aşar diyip geri yolluyorlar.


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Röportajın yapıldığı yer İzmir/Selçuk'taki Nesin Matematik Köyü. Burası şu an haciz derdiyle boğuşuyor. Yaz aylarındaki tek bilimsel&sosyal aktivite yeri olan bu köye Türkiye'de bilimin yöneticisi olan TÜBİTAK desteğini çekti. Hala daha TÜBİTAK'tan mı bahsediyoruz.. 11-13 kişilik bilim kurulu sadece 2'si temel bilimler alanında profesör olan bir oluşum haline getirildi. Geri kalanların ne idüğü belirsiz. Bırakın amk bilimi, adamlar düşünmeye karşı çıkıyorlar.. O senin seviyeni aşar diyip geri yolluyorlar.


    -----------------------------

    Bütün bu gereksiz kurumlar için boşuna vergi ödüryoruz, örgütlenip trt, tübitak, rtük, yök gibi kurumların kaldırılması için mücadele vermek gerekir, ödenen vergilere yazık, almadığımız hizmetin bedelini neden ödüyoruz?


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Oskar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lütfen videoyu izleyin.

    http://video.cnnturk.com/2011/haber/7/26/baris-paksoy-cnn-turke-konustu

    Edit: Kuzenlerimden biri iletişim, işletme ve elektronik bölümlerinden mezundur, birisi cerrahtır, biri kimya mühendisidir. Hepsi üretken insanlardır, videoyu seyredince tübitakı neden sevmediklerini anladım.


    -----------------------------

    proje neydi onuda bilsek bi:D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JCARLOS
    JCARLOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    http://www.kirlioyunlar.net/v3//wordpress/?p=824

    Coboller
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    Oskar bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lütfen videoyu izleyin.

    http://video.cnnturk.com/2011/haber/7/26/baris-paksoy-cnn-turke-konustu

    Edit: Kuzenlerimden biri iletişim, işletme ve elektronik bölümlerinden mezundur, birisi cerrahtır, biri kimya mühendisidir. Hepsi üretken insanlardır, videoyu seyredince tübitakı neden sevmediklerini anladım.


    -----------------------------

     

    proje neydi onuda bilsek bi:D


    -----------------------------

     

    İsimlerini vermemi istemeyebilirler, destek olabilecek maddi olanağınağa sahipseniz görüşmenizi sağlayabilirim. Hatırladıklarımı yazıyorum; kan sayım cihazı, roche firması üretiyor, o firmanın engel olduğu söyleniyor. Çok küçük olup paketlenmesi zor olan patlıcan tohumlarını paketleyen makine (destek alamadılar ama yapıp parçalarını israilde birleştirip oraya sattılar), pastörize süt dolum makinesi bunu lise son sınıfa giderken yaşıtım kuzenim tasarlamıştı, destek alamadılar, cihazı üretselerdi koroplasttan malzeme alamayacaklardı, bu kuzenim belki türkiyede aradığını bulamadığındandır israile yerleşti. tam 12 sene sonra kendi olanaklarıyla  makineyi ürettiler, şu anda desen çeliğin üretimini yaptığı makinelerden biridir, diğer makinelerden farkı insan eli hiç değmeden üretim yapması, sütte anlık değer ölçümleri yapmasıdır. Kimyager kuzenimin projesi başına bela olmuştu bayan olduğuna aldırış etmeden 2 ay gözetim altında tuttular, ısıya dayalı basınçla işleyen bir patlayıcı tasarladı, ilk patlamada belirli bir alana yanıcı malzemeyi gaz formunda iletiyor, ateşlemeyle o alan içinde kalan herşey yaklaşık 1500 derece ısıyla buharlaşıyor, projesine destek vermeden elinden almaya çalıştılar, bilgi vermediğini biliyorum, ekonomik durumuna bakarak şunu söyleyebilirim kesinlikle el altından yabancı bir ülkeye sattı. Cerrah olan kuzenimin projesi kalp cerrahisinde robot kullanımıyla ilgiliydi, destek göremeyince ingiltereden bir medikal şirketiyle anlaştı anlaştı 5 kişilik ekip kurdular çalışmalarına devam ediyor.


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
Toplam Hit: 2638 Toplam Mesaj: 20