folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Tüm Tahribat Yönetimi AMD Kullanıo



Tüm Tahribat Yönetimi AMD Kullanıo

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wolfox
    wolfox's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    arkadasım amd anthlon 3200 64bıt ısını cok ıyı gorur ama medam makına topluoysun bıraz daha fazla kıy paraya amad 3700 cıft cekırdeklı, 1024 ramli, 933 ana kartlı ,16x ekran kartlı bır maıkna topla gecenlerde 6 taksıt 1,5mılayar toplattık oyle bır makınayı ıstanbuldan ınternetten toplattık boğaziçi bilgisayrdan fiyatları netten bakabılırsın

    Hak edeni hayatınıza... Hak etmeynin hayatına... SOKUN!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bonzo
    bonzo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2005
    Erkek
    Para öenmli değil tabi 600$ lık ekran kartı falan koymadığınız sürece
    Bana model ve marka olarak toplarsanız bende fiyat araştırmasını ona göre yaparım

    Dünyayı güzellik kurtaracak .Bir insanı sevmekle başlayacak herşey/Gerçekçi ol imkansızı gerçekleştir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wolfox
    wolfox's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    sunad degılde bır kac gune kadar sana pm atarım fıyatlarıyla bırlıkte ama syukadarını soylıyyeyım soyledıgım makına manyak bır halt kullandım normalde tv kartları kasaya acılısta abı senkı mplayrı acar gıbı acıyo

    Hak edeni hayatınıza... Hak etmeynin hayatına... SOKUN!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bonzo
    bonzo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2005
    Erkek
    Teşekkürler cevabını bekliyorum
    Birde 19" yada 21" lcd kullanna varsa hangisini önerirler bende samsung 21"crt var ve artık miladını doldurdu

    Dünyayı güzellik kurtaracak .Bir insanı sevmekle başlayacak herşey/Gerçekçi ol imkansızı gerçekleştir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Zamaninda gotumu cok yirttim sekli AMD oldu artik...Bir zamanlar bizimle dalga gecerlerdi "kis geldi amd ciler yasadi kalorifer ihtiyaclari olmaz...arada bir sucukta pisirirler amd nin uzerinde ""falan....İnadina savunduk amd yi...hele 64 bit ten intel e fena basti...o kadar acidir ki intel gelistiremedigi 64 mimarisini amd den satin almak zorunda kaldi :)....Hele birde amd fx 57'm var ki tadina doyulmuyor :)...intel xeon umda var ama amd zike zike gecer....İr2 de hak yolunu buldu ya tamamdir artik...İslemcim AMD performansim sahane :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    ir haci 3000+ venice acaip iyi overclock olur ne dion oc yapakmi :D bende 3700 var 2.2ghz onu 3.5 ghz de rahat calistiriom :)...sogutma ve power in kuvvetliyse gel oc yapalim :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    ehehhe bede amd ciyim ama zuurt um 1800+ var : (
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    pentium dan ölsem vaz geçmem:)))

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wolfox
    wolfox's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    http://www.paylas.com/download/350903687/combinasyon.txt.html arkadaşım ıstedıgın lıste hdd yı falan sana bıraktım onları sen sec ıslemcı. ekran kartı. ana kart. secımı yaptım gerısı sana kalmıs fıyatlar mavıbılgısayar dan alındı

    Hak edeni hayatınıza... Hak etmeynin hayatına... SOKUN!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wolfox
    wolfox's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    ya geçenlerde amd islemcileri inceliyorum abi adamlar güzel yapıyor ama en güzelide ısınması manyak çalışıyor ama adamlar rus arabası gibi yapıyolar son çalışma ısını görünce götüm düştü 90derece benım p4 70 dereceyı gorunce dırek kapanıyo.

    Hak edeni hayatınıza... Hak etmeynin hayatına... SOKUN!!
Toplam Hit: 10016 Toplam Mesaj: 56