Tunceli"De 3 Şehit Daha (Biraz Da Buna Ağlıyalım Derim?)
-
morportakal bunu yazdı:
-----------------------------
devlete göre asker sayısal veridir istatistiktir isimlerin bir önemi yok ...
-----------------------------bu asi yürekli adamın bu tek cümlelik yorumuna sonuna kadar katılıyorum.
ayrıca zor durumlar karşısında ağlamak sadece acizlerin işidir. ağlamaktan bi hal olduk amk
-
bence de durumun böyle olması kötü ama 22 temmuzda değişmesi ümidiyle..
arkadaşın söylediği söz aklıma stalini getirdi, "bir kişinin ölümü trajedidir, milyonların ölümü ise istatistik" diyodu call of duty de :)
-
Terör varken şehitimizde eksik olmaz.gayet üzücü bir durum.benim kardeşim astsby da 1997 de şehit oldu.ateş düştüğü yeri yakar.şehit sahibi olan evlerin halini düşünün..bize sabah haber gelmişti ..hastane başhekimi aradı.ardından acı haber bir binbaşımızın evi ziyaretiyle geldi.ne kadar acı olduğunu ve ağır geldiğini biliyorum. 5 temmuz ölüm yıldönümü ve valideyle mevlütmü yapalım yoksa bir fakirimi sevindirelim diye biraz önce konuşuyorduk.kardeşim geldiğinde 3 gün nerdeyse uyumadık. o zamanlarda Tayyip yoktu bir başka hükümet vardı. terörün hükümetle yada orduyla bir bağlantısı olmaz.onların mevsimlik staretejik planları vardır.ülkenin hassas dönemlerinde devreye girerler. 23 temmuz dada aniden bitmezse hiç şaşmayın..şehitlerin kanından beslenen beslenen siyasetede lanet olsun..
-
ben hiç üzülmüyorum
adeta onlar için seviniyorum çünkü şehit oldular
-
bu iş beni cok rahatsız etti arkadaslar.hep konu acıcam diyodum acmıyodum iyiki acmışsınız.
bana 10 taneden fazla mail geldi barıs akarsuyla ilgili birde msndeki zincir mesajlar falan filan hepsini sövdüm ana avrat.
hayatında hiç Şehit cenazesinde bulunmamış insanlar hiç görmedikleri tanımadıkları birinin arkasından ağlıyor.sonra lafa gelince biz sehidimizi severiz onu anarız falan
filan.
ama bence bunlar pkk dan daha cok zarar veriyor askerimize.asker olduğunuzu düşünsenize iki dakikacık ?siz cephede azraille kolkola çarpışıyorsunuz ve sehid
oluyorsunuz arkanızdan en fazla 5-10 kişi ağlıyor en fazla 80-100 kişi dua ediyor.ama ünlünün biri eğleceden gelirken kaza gecirip hastahaneye gidiyor milyonlar
ayapa kalkıyor.
a.q. ben böle işinn
-
satılmış medya bunların alayı yahudi oyuncağı
-
bazı arkadaslar gercekten ayıp ediyosunuz
ölenlerin hepsi bizim vatanımızın cocukları
tamam sehitlere daha az üzülünüyo ama onları aileleri arkadasları dısında kimse tanımıyo tv de haberleri verildiginde vatanımızı savunurken gunahsız yere öldükleri için üzülüyoruz belki aglayanlarımız oluyo ama barıs akarsu sanatcı oldugu için tanıdıgımız bi insandı + yardım sever güleryüzlü bi insandı topluma hizmet etmiş bi insan kac defa hasta cocuklar için yardım konserleri duzenlemiş bide 5 gun komada kalınca herkes iyileşmesini umuyordu ölünce de herkes üzüldü kaza yapılan gün ölse belki bukadar üzülmiycektik 1 hafta konusulup unutulacaktı ama herkes umutlandı direndi yasıycak dediler ama olmadı
bu yüzden birbirimizi kırmayalım
ölenler içinde fazla üzülmeye gerek yok yani hayat devam ediyo
