Tunceli'de Yaşayan/Okuyan Müridler
-
günaydın tahribat sakinleri.
şimdi kardeşim bu sene tunceli üniversitesini kazandı. neyse bayram filan derken geçen hafta gitti. ben böyle kyk görmedim. 1 aydan fazladır sadece 41 yedek almışlar :/ şu an bi tanıdık filan bulduk onun yanında kalıyor. ama tabi ki ilk fırsatta buradan çıkması gerek insanlar ne kadar iyi de olsa misafirliğin bokunu çıkarmamak gerek.
sordum oralarda ev ateş pahası. ayrıca 2-3 kira peşin, yakın komple peşin gibi şartları var. ora insanı iyi olur diye biliyordum ama epey zorluyorlar. cemaat yurdu ise biraz sıkıntılı. kardeşim anlaşamam filan diyor. birde sözleşme olayı var. kalkıp yerleştirecez sonra bu yapamayacak çıkmak isteyecek bütün parayı vermek zorunda kalacaz :/
-----
şimdi asıl mevzuya geleyim. tunceli'de okuyan öğrenci arkadaşlar var ise bizim biladere bi ev bulma konusunda yardım ederlerse makbule geçer. ev bulmak dediğim ev arkadaşı olarak birinin yanına gitmesi yani. belki vardır ev arkadaşı arayan filan.
yada tunceli yerlisi olan mürid varsa bunlar 3-4 kişi toplanmışlar ev arıyorlar. onlara bi aracı olsa referans olsa ev tutmalarında makbule geçer.
hiç denk gelmedim sanırım tunceli'deyim diye mürid yok sanki oralarda. ama bi umut açayım dedim.
-
cemaatin derdi başka bırak gitsin bi bok olmaz.. diyarbakırda bana bi bok yapamadılar tunceli de hiç bi sikim yapamazlar
-
Mürit Twitter ile iletisime gec. Bakalim yardimci olabilir mi sana
http://www.tahribat.com/Murit-Twitter/
-
valilik şehre giriş çıkış yasağı koymuş nasıl gidecek amk o da ayrı konu
http://www.mynet.com/haber/guncel/tunceliye-giris-cikislar-yasaklandi-1521074-1
-
yunusdogan bunu yazdı
valilik şehre giriş çıkış yasağı koymuş nasıl gidecek amk o da ayrı konu
http://www.mynet.com/haber/guncel/tunceliye-giris-cikislar-yasaklandi-1521074-1
kendisi orada zaten hocam. cemaat bişi yapacağından değil bu gitmek istemiyor. zorlamak istemiyorum bende. yoksa insan eyv. çeker gider kalır sonuçta ücretini veriyor.
twitter isimli müride bir pm atayım bakalım sonuç çıkacak mı
-
bi up olsun.
-
sorunu çözemezseniz en son çare cemaat yurdu gibi duruyor hocam en azından ortamı tanıyana kadar
-
yıllar önce bir arkadaşım tunceli de okuyordu konuştuk o zaman terör zamanı falan 2. öğr. di dersleri 15.30 başlıyormuş erken başlatıyorlarmış bilerek şimdilerde ne olacağı pek belli değil kardeşin bu durumu göz önüne alarak ona göre ev tutmasını tavsiye ederim ayrıca cemaat yurdundan attılar beni diyip kyk ya başvursun ya da cemaati böyle bir katakulliye getirirseniz kyk bileti çıkar diye düşünüyorum
-
akmarky bunu yazdı
yıllar önce bir arkadaşım tunceli de okuyordu konuştuk o zaman terör zamanı falan 2. öğr. di dersleri 15.30 başlıyormuş erken başlatıyorlarmış bilerek şimdilerde ne olacağı pek belli değil kardeşin bu durumu göz önüne alarak ona göre ev tutmasını tavsiye ederim ayrıca cemaat yurdundan attılar beni diyip kyk ya başvursun ya da cemaati böyle bir katakulliye getirirseniz kyk bileti çıkar diye düşünüyorum
aynen gayet mantıklı rte atıp tutuyordu bu konuda
-
Kardeşin tek ve birinin yanında 2. kişi olarak ev mi arıyor ?
3-4 kişi kalıncak yeni bir ev mi ayarlamak istiyosunuz ? -
mximus bunu yazdı
Kardeşin tek ve birinin yanında 2. kişi olarak ev mi arıyor ?
3-4 kişi kalıncak yeni bir ev mi ayarlamak istiyosunuz ?hocam şu an birilerinin evine yanlarına ev arkadaşı olarak çıkabilir.
veya kendileri 3 kişi şu an evsiz arkadaş. onlar birleşip ev tutabilir. 2 seçenekte olur yani ama ilk benim kafama daha çok yatıyor. kendileri ev işini beceremez sıfırdan kuramazlar.
kaç yerle görüşmüşler adamlar yokuşa sürmekten başka bir şey yapmıyor(ev sahipleri)
