folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tunceli'de Yaşayan/Okuyan Müridler



Tunceli'de Yaşayan/Okuyan Müridler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    günaydın tahribat sakinleri.

    şimdi kardeşim bu sene tunceli üniversitesini kazandı. neyse bayram filan derken geçen hafta gitti. ben böyle kyk görmedim. 1 aydan fazladır sadece 41 yedek almışlar :/ şu an bi tanıdık filan bulduk onun yanında kalıyor. ama tabi ki ilk fırsatta buradan çıkması gerek insanlar ne kadar iyi de olsa misafirliğin bokunu çıkarmamak gerek.

    sordum oralarda ev ateş pahası. ayrıca 2-3 kira peşin, yakın komple peşin gibi şartları var. ora insanı iyi olur diye biliyordum ama epey zorluyorlar. cemaat yurdu ise biraz sıkıntılı. kardeşim anlaşamam filan diyor. birde sözleşme olayı var. kalkıp yerleştirecez sonra bu yapamayacak çıkmak isteyecek bütün parayı vermek zorunda kalacaz :/

    -----

    şimdi asıl mevzuya geleyim. tunceli'de okuyan öğrenci arkadaşlar var ise bizim biladere bi ev bulma konusunda yardım ederlerse makbule geçer. ev bulmak dediğim ev arkadaşı olarak birinin yanına gitmesi yani. belki vardır ev arkadaşı arayan filan.

    yada tunceli yerlisi olan mürid varsa bunlar 3-4 kişi toplanmışlar ev arıyorlar. onlara bi aracı olsa referans olsa ev tutmalarında makbule geçer. 

     

     

    hiç denk gelmedim sanırım tunceli'deyim diye mürid yok sanki oralarda. ama bi umut açayım dedim.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    cemaatin derdi başka bırak gitsin bi bok olmaz.. diyarbakırda bana bi bok yapamadılar tunceli de hiç bi sikim yapamazlar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    Mürit Twitter ile iletisime gec. Bakalim yardimci olabilir mi sana

    http://www.tahribat.com/Murit-Twitter/


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    valilik şehre giriş çıkış yasağı koymuş nasıl gidecek amk o da ayrı  konu

    http://www.mynet.com/haber/guncel/tunceliye-giris-cikislar-yasaklandi-1521074-1

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    valilik şehre giriş çıkış yasağı koymuş nasıl gidecek amk o da ayrı  konu

    http://www.mynet.com/haber/guncel/tunceliye-giris-cikislar-yasaklandi-1521074-1

     

    kendisi orada zaten hocam. cemaat bişi yapacağından değil bu gitmek istemiyor. zorlamak istemiyorum bende. yoksa insan eyv. çeker gider kalır sonuçta ücretini veriyor.

    twitter isimli müride bir pm atayım bakalım sonuç çıkacak mı


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bi up olsun.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    sorunu çözemezseniz en son çare cemaat yurdu gibi duruyor hocam en azından ortamı tanıyana kadar 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    yıllar önce bir arkadaşım tunceli de okuyordu konuştuk o zaman terör zamanı falan 2. öğr. di dersleri 15.30 başlıyormuş erken başlatıyorlarmış bilerek şimdilerde ne olacağı pek belli değil kardeşin bu durumu göz önüne alarak ona göre ev tutmasını tavsiye ederim ayrıca cemaat yurdundan attılar beni diyip kyk ya başvursun ya da cemaati böyle bir katakulliye getirirseniz kyk bileti çıkar diye düşünüyorum

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    akmarky bunu yazdı

    yıllar önce bir arkadaşım tunceli de okuyordu konuştuk o zaman terör zamanı falan 2. öğr. di dersleri 15.30 başlıyormuş erken başlatıyorlarmış bilerek şimdilerde ne olacağı pek belli değil kardeşin bu durumu göz önüne alarak ona göre ev tutmasını tavsiye ederim ayrıca cemaat yurdundan attılar beni diyip kyk ya başvursun ya da cemaati böyle bir katakulliye getirirseniz kyk bileti çıkar diye düşünüyorum

    aynen gayet mantıklı rte atıp tutuyordu bu konuda 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mximus
    mximus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Kardeşin tek ve birinin yanında 2. kişi olarak ev mi arıyor ?
    3-4 kişi kalıncak yeni bir ev mi ayarlamak istiyosunuz ? 


    En çok da kapı kendiliğinden açıldığında korkuyorum şu hayattan.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    mximus bunu yazdı

    Kardeşin tek ve birinin yanında 2. kişi olarak ev mi arıyor ?
    3-4 kişi kalıncak yeni bir ev mi ayarlamak istiyosunuz ? 

    hocam şu an birilerinin evine yanlarına ev arkadaşı olarak çıkabilir.

    veya kendileri 3 kişi şu an evsiz arkadaş. onlar birleşip ev tutabilir. 2 seçenekte olur yani ama ilk benim kafama daha çok yatıyor. kendileri ev işini beceremez sıfırdan kuramazlar. 

    kaç yerle görüşmüşler adamlar yokuşa sürmekten başka bir şey yapmıyor(ev sahipleri)


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 1943 Toplam Mesaj: 13