folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Türk Gemisi Akdeniz‘De Bombalandı



Türk Gemisi Akdeniz‘De Bombalandı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Biz ona ülkeye lider ol dedik o gitti dünyaya lider oldu <3


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    erebos bunu yazdı

    ''Cook Islands bayraklı'' diyor neden Türk bayrağı yokmuş?

    Türk bayrağı çekmek pahalı o yüzden başka bayrak çekiyorlar. Ucuz olsa üç beş kuruş kazanırız da pahalı olunca kimse Türk bayrağı çekmiyor beş kuruş da para girmiyo cebimize

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Ey Lİbya !!!

    Napıyonuz la 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    MATH bunu yazdı

    Dam üstünde saksağan, vur beline kazmayı. Tayyipfobik arkadaşlar her konuda Tayyip'e saldırmayı başarıyorlar, gülmemek elde değil.

    Sen bize savunsana bu haberi ?

    O beğenmediğiniz israile yapsalar bunu, o şey israile hani kurgu romanlarda metal fırtına da falan " savaş çuf çuf f16 f16 bonba bam bam" diye yendiğimiz israil varya, ona bir yapsalar ?

    Ben istemem " sikeriz lan sizi " demeyi ama adamlar yapmadan önce en azından "biz bunu yaptık mı buğday ithalatımız biter, 2 seneye ekmeksiz kalırız" diye düşünse iyi olur.

    Kaçıncı kınama artık bu, rezillik dış politika başka birşey değil.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MATH
    MATH's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2014
    Erkek

    Libya'da içsavaş var. Orada ABD büyükelçisini öldürdüler, tabii diğer birkaç çalışanı da. ABD de Obamafobikler, Obama istiklal mahkemesinde yargılansın diye saçmalamadılar mesela.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    Zodiac bunu yazdı
    CEO bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı

    kınıyoruz, lanetliyoruz. hep aynı mevzuular amk. 

    kan istiyoruz olm biraz.

    Hocam sen askerliği daha yapmamıştın değil mi ?

    Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.. :)

    son üç dönemdir başvurmama rağmen bende alınmadım ve askerliğimi yapmadım ve artık adı tsk olan ama gerçekte hükümet politikası gereği iş gören orduda askerliği yapıp yapmamak bu saatten sonra sikimde midir tabikide hayır o yüzden ben ve daniel koo da rahatlıkla asıp kesebilir kan isteyebiliriz, soru şu bunun askerliği yapıp yapmamayla ne ilgisi var ?

    Asıp kesmeyi sivil halk olarak bizlerin mi yapmasını bekliyorsun ?

    Eğer öyle birşey bekliyorsan seni tutan nedir savaş ilan etmemen için ? Git ırak'ta ypg'ye savaş aç kendi başına mesela.

    Daniel-Koo müridimizle önceden tanışmılığım olduğu için biraz da espiri katarak cevap verdim.

    Savaş denilen şeyin 2 günde bitecek birşey olarak falan mı görüyorsun anlamıyorum ki.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepInside
    DeepInside's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2014
    Erkek

    Kınasınlar bu iş düzelir düzelmezse şiddetle kınıyoruz desınler kımse sabrımızın ayarıyla oynamasın desınler kesınlıkle duzelır ozaman hülooooog

    DeepInside tarafından 11/May/15 16:55 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Bunlar domuz gibi her yerde dolaşıyor, yaptıklarının faturasını masum insanlar ödüyor. Acı patlıcanı kırağı çalmaz diye boşuna dememişler.


    λ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    MATH bunu yazdı

    Tayyipfobik "

    tuttum bunu hocam :D

    o kadar güzel bir özet kelime ki :)

    her şey tayyipten diyolar da hiç iyi şeyleri tayyipten bilmiyolar ha.

    kötüyse sebebi tayyip

    iyiyse e devletin görevi değil mi yapacak :D :D

    90 senedir devlet yoktu zaten tayyip gelince devlet oldu dimi :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek
    MATH bunu yazdı

    Libya'da içsavaş var. Orada ABD büyükelçisini öldürdüler, tabii diğer birkaç çalışanı da. ABD de Obamafobikler, Obama istiklal mahkemesinde yargılansın diye saçmalamadılar mesela.

    söylenecek çok şey var sana ama neyse

Toplam Hit: 9986 Toplam Mesaj: 89