folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Türk Gemisi Akdeniz‘De Bombalandı



Türk Gemisi Akdeniz‘De Bombalandı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    MATH bunu yazdı

    Madem halkın Tayyip'i istemediğini iddia ediyorsunuz önümüzde seçim var. Halk istemiyorsa seçmez, değil mi?

    tayyip cb değil mi? cumhurbaşkanı seçildi zaten.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    RockZs bunu yazdı
    MATH bunu yazdı

    Madem halkın Tayyip'i istemediğini iddia ediyorsunuz önümüzde seçim var. Halk istemiyorsa seçmez, değil mi?

    tayyip cb değil mi? cumhurbaşkanı seçildi zaten.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    kvasir bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı
    MATH bunu yazdı

    Madem halkın Tayyip'i istemediğini iddia ediyorsunuz önümüzde seçim var. Halk istemiyorsa seçmez, değil mi?

    tayyip cb değil mi? cumhurbaşkanı seçildi zaten.

     

    https://www.youtube.com/watch?v=ih5MB_7fe0I

     

    samaccc tarafından 11/May/15 22:41 tarihinde düzenlenmiştir

    Minimalist Değilim Tembelim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    kvasir bunu yazdı
    RockZs bunu yazdı
    MATH bunu yazdı

    Madem halkın Tayyip'i istemediğini iddia ediyorsunuz önümüzde seçim var. Halk istemiyorsa seçmez, değil mi?

    tayyip cb değil mi? cumhurbaşkanı seçildi zaten.

     

    aşsdjnasşkldaslmzşlcnjaşlskdasndm


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MATH
    MATH's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2014
    Erkek

    Hem halk bizden yana diyorsunuz, hem halkı inkar edip aşağılıyorsunuz.

    Darbe ile başa geçen Sisi'yi halkla özdeşleştirip, demokratik yollarla başa geçen Mursi'yi terörist ilan eden bir fikir sistemi, ideoloji.

    :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    MATH bunu yazdı

    Hem halk bizden yana diyorsunuz, hem halkı inkar edip aşağılıyorsunuz.

    Darbe ile başa geçen Sisi'yi halkla özdeşleştirip, demokratik yollarla başa geçen Mursi'yi terörist ilan eden bir fikir sistemi, ideoloji.

    :)

    konuyu degistirme sincap, rockz'ın yazdıgına cevap versene bi ?

    ayrıca su mesajına da bir üst mesajdaki videonun altına yapılmıs yorumu aynen karsılık olarak koyayım, insanları o seviyeye getirdiniz cünkü :

    Şimdi biz gık deyince "halka tepeden bakıyorlar elitist bunlar" dediklerindeki "halk" bu mu lan ? Bunun tepesini sikim, lan buna tepeden baksak ne olur, götünden baksak ne olur amk. Tabi siz de haklısınız ak oğlanlar, bulmuşunuz böyle beyinsiz salakları, tabi daşşaklarını okşarsınız amk. Çobanınınız boşuna mı sandık sandık deyip duruyor ? Memlekette böyle cahil, biatçi mallar sürüsü oldukça, ben de sandık derim amk. Lan bişey değil bu dangalakların haklarını da bizler savunuyoruz ama bu dangalakların cahillikleri yüzünden götlerine giren kazık bize de giriyor amk

    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MATH
    MATH's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2014
    Erkek

    Tayyip'i Cumhurbaşkanı olarak kim seçti? Bizimle aynı fikirde dediğiniz halk seçti.

    Demek ki halk sizinle aynı fikirde değil. Yoksa?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    MATH bunu yazdı

    Madem halkın Tayyip'i istemediğini iddia ediyorsunuz önümüzde seçim var. Halk istemiyorsa seçmez, değil mi?

    lan zaten seçildi c.baskanı 


    eğer daha fazla saçmalamaya devam edersen banlanırsın bilgin olsun. burası yolgeçen hanı değil. 

    kaygusuz tarafından 11/May/15 23:01 tarihinde düzenlenmiştir

    Kökten devrimci Radikal Hack nerede o günler...Ben bir şeyler diyorum ; ama siz görmüyorsunuz. Çünkü rutin egzersiz yapıyor ; yazıp yazıp siliyorum. Tıpkı sizler gibi arkadaşlar ; tıpkı sizler gibi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    glaurung
    glaurung's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2011
    Erkek
    MATH bunu yazdı

    Hem halk bizden yana diyorsunuz, hem halkı inkar edip aşağılıyorsunuz.

    Darbe ile başa geçen Sisi'yi halkla özdeşleştirip, demokratik yollarla başa geçen Mursi'yi terörist ilan eden bir fikir sistemi, ideoloji.

    :)

    her doğru her yerde söylenmez, doğru söyleyeni 9 köyde sikerler. her haksızlığa dik durduk leylek kaldı di mi? dünya ekonomisinin %1'i olup da götü bu kadar tavanda gezen başka bir ülke var mı acaba? adamın böyle götünü keserler gıkını çıkaramazsın. herkes haddini bilcek efendilikten kimseye zarar gelmez buna hükümet de dahil. ülke şamaroğlanına dönmüş hala hak adalet bilmem ne ulan siz allah mısınız adalet dağıtmaya kalkıyorsunuz? 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReyiZ
    ReyiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2012
    Erkek

    ya beyler ne dış politikası doları,euroyu , ithalatı vs. adam yol yapıyormu ? bitmiştir uzatmayın bence.

    ReyiZ tarafından 11/May/15 23:08 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 8646 Toplam Mesaj: 89