folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Türk Milleti Zeki(Mi)Dir?



Türk Milleti Zeki(Mi)Dir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    harbi doğru diyor a.q sağcı solcu dinci laik sçtılar ülkeye. hadi siyasetçiler bu tartışmalardan prim sağlıyor ya biz? anca birbirimizin kuyusunu kazıyoruz

    We can be more, we can be much more.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    çok pis gaza geldim karşımda kalan israilli öğrencilere dalacam zaten ayar oluyom amk :S
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------
    çok pis gaza geldim karşımda kalan israilli öğrencilere dalacam zaten ayar oluyom amk :S
    -----------------------------

    karışında israilli örenmcimi var a.q kızmılar bari


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    hee birader zekidir ..zaten o yüzden gerilerdeyiz..

    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    zekidir ama kafa başka işlere çalışır

    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    illision
    illision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    Geçen bir arkadaş diyordu biz Türkler hep işin piçliğini biliyoruz. Mesela bişe yapıcaksın Türklere göndericeksin bak bakalım bunun açığı varmıı inliği hinliği cinliğini bulucak :)

     

    Zekidir hemde çok zeki ama bu potansiyelliğimizi başka şeylerde harcıyoruz.


    birgün olmasada birgün mutlaka
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trkuaz
    trkuaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2009
    Erkek
    zeki olsak savaşta kazandıklarımızı masa başında kaybetmezdik ya da akp (edepsizlik ettim ak parti ) %47 oy almıyor olurdu

    "Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran Türkiye Halkı'na Türk Milleti denir" M.K. ATATÜRK
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    Çamasır kazanından mangal yapabilen bir milletiz hatuırlatayım istersen soruyu tekradan sor

    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Üç Kağıtçıdırlar, Her Zaman Kolay olana kaçarız, Zor Olan Çabuk Bezdirir bizi, Zora Geldikmi İftira dahil her Türlü Oyunu Oynarız Arkadaşlarımıza. O Yüzden Bir Türlü İleriye Gidemedik.

    Ayrıca içimizde Olan bir Çalışkanada Başarılarını Hazmedemeyip Ayağına Çelme Takma Gibi Huylarımızda var. Toparlanmamız Gerek. Sen Başaramıyorsan Bırak Yanındaki Başarsın bari Diye Düşünmeliyiz.


    -----------------------------

    Türk Milleti Gelmiş Geçmiş En Zeki Milletlerden Biridir. Sadece bıçak kemiğe dayanmadan iş yapmaz yani kısaca zeki ama tembeldir tabi şuanki türk milletinden bahsediyorum eski Türkler daha dorusu eskisi gibi türklük bilinci olsa bizde Dünyayı bugün yönetiyor olurduk


    -----------------------------

    Alla alla Bilmiyordum Hatırlattığın için Teşekkür ederim. :)

    Pek Tabiki Millietimiz Zekidir, Ama Zoraki Fakirlikten Aklımız Herşeyin Piçliğine Çalıştığı için Mükemmel, Üç Kağıtçılar Oluvermişiz. Neden Fikrime Alıntı Çekip Enteresan bir Giriş yaptığınıda anlamadım ya neyse. Bana Bişey Kanıtlamak Zorunda Olduğunu Zannetmiyorum....


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aybey
    Aybey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    Asimile olarak Araplaşan şıhın , şeyhin ayağını öpen ümmet salaktır.Türk , İngiliz , Fransiz, Japon vb millet olabilen topluluklar zekidir ve gelişmeye açıktır.Kendi düşünce sistemlerini topluma oturtmuşlardır.Çöl bedevisi kültürüyle gelişmeyi beklemek salaklıktır.Okyanus ötesi ülkelerin manda ve himayesi altında gelişmeyi beklemek salaklıktır.

    Cumhuriyet ile birlikte Türk Milletinin gelişimide başlamıştır ama fazla uzun sürmemiştir.Hepimizin bildiği belkide bir çoğumuzun haberinin dahi olmadığı tayyare fabrikasından , traktör fabrikasına kadar birçok işletme kurdu bu millet.

    Kısaca videoda diyorki , şeyhler sizin başınıza yönetmeye geldiğinde sokağa çıkmayın , eylem yapmayın.Sizi onlar yönetir , karnınızı doyurur , aşınızı ekmeğinizi verir.Kusura bakma arkadaş benim öncüm , benim liderim "Bursa Nutku" ile , "Nutuk" ile , "10.yıl yazıtları" ile bana nasıl davranmam gerektiğini çok iyi söylemiş.Şimdi milletimizi tukaya getirmek istedikleri zemin, teröristin anasıda ana , Şehit'in anasıda ana , bir araya gelsinler , laylay lom.Bu millet konuştuğu zaman iyi konuşur.Seçimle %47 almak demek Türk Milletinin ağzıyla konuşmak demek değildir. 

    Bilimin ışığında ilerleyen toplumlar her zaman ileriye gideceklerdir.

    MUSTAFA KEMAL


    Dağ başını efkâr almış,
    gümüş dere durmaz ağlar,
    gözyaşından kana kesmiş gözlerim,
    ben ağlarım, çayır ağlar, çimen ağlar,
    ağlar, ağlar, cihan ağlar.
    Mızıkalar iniler, ırlam ırlam dövülür,
    altmış üç ilimiz, altmış üç yetim,
    yıllar gelir geçer, kuşlar gelir geçer,
    her geçen seni bizden parça parça götürür,
    Mustafa'm, Mustafa Kemal'im.



    Diz dövdüm,
    gözlerim şavkı aktı Sakarya'nın suyuna,
    Sakarya'nın suları nâmın söyleşir.
    Hemşehrim Sakarya, öksüz Sakarya.
    Ankara'dan uçan kuşlar,
    Kemal'im der günler günü çağrışır,
    kahrolur bulutlara karışır,
    gök bulut, yaşmak bulut,
    uca dağlar, dev boyunlu morca dağlar
    divan durmuş bekleşir,
    Mustafa'm, Mustafa Kemal'im.



    Nasıl böyle varıp geldin, hoşgeldin,
    çıngı kaymış yalazlanmış gözlerin,
    şol yüzünde güneş südü sıcaklık,
    ellerinden öperim, Mustafa Kemal.
    Senin dalın, yaprağın, biz, senin fidanların,
    biz bunları yapmadık,
    sen elbette bilirsin, bilirsin Mustafa Kemal.
    Elsiz, ayaksız bir yeşil yılan,
    yaptıklarını yıkıyorlar Mustafa Kemal.
    Hani bir vakitler Kubilay'ı kestiler,
    çün buyurdun kesenleri astılar,
    sen uyudun asılanlar dirildi,
    Mustafa'm, Mustafa Kemal'im.




    Karalar kuşanmış, Karadeniz akmam diyor,
    dokunmayın, ağlamaktan bıkmam diyor,
    bu gece kıyamet gecesi, bu vapur Bandırma vapuru,
    yattığı yer nur olsun Mustafa Kemal,
    ben ölümden korkmam diyor,
    korkmam diyen dilleri toz oldu, toprak oldu,
    değirmen döndü dolandı, yıllar oldu,
    bir kusur işledik bağışlar mı kimbilir,
    o bize öğretmedi kazan kaldırmasını,
    günahı vebali öğretenin boynuna,
    erdirip oldurana ana avrat sövmesini,
    yüreğim kırıldı kanım kurudu,
    var git Karadeniz var git başımdan,
    mızıka çalındı düğün mü sandın,
    bir yol koyup gideni gelir mi sandın,
    Mustafa'm, Mustafa Kemal'im.



    Ankara'nın taşına bak,
    tut ki baktım, uzar gider efkârım,
    çayır ağlar, çimen ağlar, ben ağlarım,
    gözlerimin yaşına bak,
    Ankara Kalesi'nde, Rasattepe'de
    bir akça şahan gezer dolanır,
    yaşın yaşın mezarını aranır,
    şu dünyanın işine bak,
    Mustafa'm, Mustafa Kemal'im...
       

    ~ Attila İLHAN ~
     


    El etek öpmeyi hiç tanımadı Zindanlar,sürgünler hiç yıldırmadı Kurşunlar yağdı da hiç aldırmadı Ocağı Türk, çeliği Türk, suyu Türk!
Toplam Hit: 5967 Toplam Mesaj: 34