

Türk Telekom Tarife Tavsiyesi
-
şimdi bimcell müşteri hizmetlerini aradım da. bunlar tt ile ortaklar mı? sadece altyapı kullanmıyorlar müşteri hizmetleri de ortak galiba. sesli yanıtlar menü içerikleri birebir aynı. @mkyb
-
RotKerim bunu yazdı
şimdi bimcell müşteri hizmetlerini aradım da. bunlar tt ile ortaklar mı? sadece altyapı kullanmıyorlar müşteri hizmetleri de ortak galiba. sesli yanıtlar menü içerikleri birebir aynı. @mkyb
Zaten öyle. Bimcell kağıt üstünde ayrı operatör bile değil. Türk Telekom'un faturasız tarifesi olarak gözüküyor online sistemlerinde.
-
mkyb bunu yazdıRotKerim bunu yazdı
şimdi bimcell müşteri hizmetlerini aradım da. bunlar tt ile ortaklar mı? sadece altyapı kullanmıyorlar müşteri hizmetleri de ortak galiba. sesli yanıtlar menü içerikleri birebir aynı. @mkyb
Zaten öyle. Bimcell kağıt üstünde ayrı operatör bile değil. Türk Telekom'un fatura'sız tarifesi olarak gözüküyor online sistemlerinde.
birara bim'in faturalı hat'tı mı ne vardı, yada çıkaracaklar mıydı neydi öyle birşeydi. var mı böyle birşey?
-
Hocam 1000 dk 1000 sms 6 gb için 42 lira ödüyordum. yenilemedim aradım tarife önerin taşıyıcam yoksa dedim 45 tlye +2 gb daha eklediler. yok taşıyıcam yapmayın dedim.
Sonra arayıp 38 tl ye 1000 dk 1000 sms 12 gb yaptılar.
-
dün başvuru yaptım. 13 mayısta geçiş olacak diye mesaj geldi.
29 liraya 8gb 1k dk 1k sms. mis gibi her işimi görür. köyde çekmiyo diye turkcelle mecburi geçmiştim. köyle işim de kalmadı artık yeter kaç aydır kazıklandığım.
-
Bimcelliyim.Bugün öğlen saatlerinde kalan bakiyeme baktığımda 4.4 TL bakiyem vardı. Şimdi mesaj geldi bakiyeniz kısa bir süre içinde biticektir yazıyor. 1.5 TL bakiye kalmış birden harcamalarıma baktığımda hiçbir harcama yok hepsi 0 TL. Buna benzer durumlar daha önce de olmuştu. Sizce bu durumun sebebi nedir? eskiden de türk telekom en ucuz faturalıdaydım bir gün taahhütteki faturayı ödemedim. hep en az 2 katı 3 katı. Bimcell yine tutarlı kalıyor