Türkan Saylan"I Kaybettik
-
sevinsin Fetoşun gladyocuları Türkiye çok büyük bir aydınını kaybetmiştir Başımız sağolsn
-
Cumhuriyetin en sağlam kadın kalelerinden birisiydi...İnanın yaptıklarını az okusanız kadının gerçekden de ne kadar büyük bir insan olduğunu anlarsınız.
ÇYDD bizim şirketin hemen karşısında,dolmaya başladı yavaş yavaş gazeticiler.Şuan, 36.000 kızı okutuyormuş,ölmeden evvel son dileğide bu sayının 100.000'e çıkartılması :) Birileri hala kızları fuhuşa teşfik ediyor diye çığırtkanlık yapa dursun, Allah bu kanser musibetini birgün bu şakşakçılarada verecektir inşallah... -
C_e_Z_a bunu yazdı:
-----------------------------
Cumhuriyetin en sağlam kadın kalelerinden birisiydi...İnanın yaptıklarını az okusanız kadının gerçekden de ne kadar büyük bir insan olduğunu anlarsınız.
ÇYDD bizim şirketin hemen karşısında,dolmaya başladı yavaş yavaş gazeticiler.Şuan, 36.000 kızı okutuyormuş,ölmeden evvel son dileğide bu sayının 100.000'e çıkartılması :) Birileri hala kızları fuhuşa teşfik ediyor diye çığırtkanlık yapa dursun, Allah bu kanser musibetini birgün bu şakşakçılarada verecektir inşallah...
-----------------------------
hocam o şakşakçılar hayvanlar gibi bağıra bağıra geberecekler inş kimsenin yaptığı yanına kalmaz . -
Vakit gazetesinin manşetlerde sayın saylanın ölümüne gösterdiği sevinci bir görün bu kadar rezillik eziklik ahlaksızlık olamaz bu kadarmı korkuyordunuz bu kadından bu kadarmı rahatsız ediyordu sizi
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
Vakit gazetesinin manşetlerde sayın saylanın ölümüne gösterdiği sevinci bir görün bu kadar rezillik eziklik ahlaksızlık olamaz bu kadarmı korkuyordunuz bu kadından bu kadarmı rahatsız ediyordu sizi
-----------------------------
7 babalı temiz aile evladı olduklarını bir kere daha ispatlamış oldu bu yobazlar. -
Mekanı cennet olsun.Nice Türkan Saylan lar gelecektir.Birilerini sevindirmeyeceğiz
-
Ntvde tartışma programında 2 gün önce bir profesor Türkan saylanın sağlığının iye gittiğini azminden bahsetti
eerrtesi gün rasızlandı bugün vefat etti
-
Allah rahmet eylesin. Buyuk ve aci bir kayip :(
-
davasına baglılıgını, aziminı, isteginı ve hırsını takdir ettiğim bir insan. insan olarak üzüldüm Allah günahlarını affeder
inşallah
-
Allah rahmet eylesin. ---------------------------------------derin uykudaydım sesine uyandım ter içinde kaldım uyku tutmadı yolun ortasında henüz onaltısında vuruyorlar oysa bişey yapmadı sanki onlar hancı halkına yabancı biz ise kiracıyız da evden atmalı birisi oy peşinde öteki rant işinde kıyamet değilse bile bişey kopmalı bişey yapmalı hey bişey yapmalı hey bişey yapmalı hey herkesin fikrince farkımız çok ince yutmaya gelince demir lokmayı hileli terazi han hamam arazi konuşanı aşi deyip içeri tıkmalı faili meçhuller çöple beslenenler çalıp duran ziller uyandırmalı yolun ortasında henüz onaltısında insanım insanım diyorsa bişey yapmalı bişey yapmalı hey bişey yapmalı hey bişey yapmalı hey
Toplam Hit: 6970 Toplam Mesaj: 49
