Türkan Saylan"I Kaybettik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zoom8
    zoom8's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2007
    Erkek
    Mekani cennet olsun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ali_rock
    ali_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2009
    Erkek
    Allah rahmet eylesin.Çok değerli bir insandı.ölmeden birkaç gün önce bile eğitime önem verdi.Böyle insanlar zor gelir Dünya'ya.Mekanı cennet olsun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    bu topic altında fikirleriyle ilgili görüşlerin hiç olmaması lazım.bu konuya biraz hassasiyet gösterelim.
    fikirlerin uyar veya uymaz.ama bir gerçek vardır ki, en basitinden binlerce kızı fahişe olmaktan kurtarmış bir insandır türkan saylan.kendisi hakkında ergenekon davası kapsamındaki iddialar doğrudur veya değildir bunlara hiç değinmiyorum.

    tekrardan Allah rahmet eylesin.mekanı cennet olsun.

    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    yaşamak şakaya gelmez,
    büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın
    bir sincap gibi mesela,
    yani, yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden,
    yani bütün işin gücün yaşamak olacak.

    yaşamayı ciddiye alacaksın,
    yani o derecede, öylesine ki,
    mesela, kolların bağlı arkadan, sırtın duvarda,
    yahut kocaman gözlüklerin,
    beyaz gömleğinle bir laboratuvarda
    insanlar için ölebileceksin,
    hem de yüzünü bile görmediğin insanlar için,
    hem de hiç kimse seni buna zorlamamışken,
    hem de en güzel en gerçek şeyin
    yaşamak olduğunu bildiğin halde.

    yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı,
    yetmişinde bile, mesela, zeytin dikeceksin,
    hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil,
    ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için,
    yaşamak yanı ağır bastığından.

    diyelim ki, ağır ameliyatlık hastayız,
    yani, beyaz masadan,
    bir daha kalkmamak ihtimali de var.
    duymamak mümkün değilse de biraz erken gitmenin kederini
    biz yine de güleceğiz anlatılan bektaşi fıkrasına,
    hava yağmurlu mu, diye bakacağız pencereden,
    yahut da sabırsızlıkla bekleyeceğiz
    en son ajans haberlerini.

    diyelim ki, dövüşülmeye değer bir şeyler için,
    diyelim ki, cephedeyiz.
    daha orda ilk hücumda, daha o gün
    yüzükoyun kapaklanıp ölmek de mümkün.
    tuhaf bir hınçla bileceğiz bunu,
    fakat yine de çıldırasıya merak edeceğiz
    belki yıllarca sürecek olan savaşın sonunu.

    diyelim ki hapisteyiz,
    yaşımız da elliye yakın,
    daha da on sekiz sene olsun açılmasına demir kapının.
    yine de dışarıyla birlikte yaşayacağız,
    insanları, hayvanları, kavgası ve rüzgarıyla
    yani, duvarın ardındaki dışarıyla.

    yani, nasıl ve nerede olursak olalım
    hiç ölünmeyecekmiş gibi yaşanacak...

    bu dünya soğuyacak,
    yıldızların arasında bir yıldız,
    hem de en ufacıklarından,
    mavi kadifede bir yaldız zerresi yani,
    yani bu koskocaman dünyamız.

    bu dünya soğuyacak günün birinde,
    hatta bir buz yığını
    yahut ölü bir bulut gibi de değil,
    boş bir ceviz gibi yuvarlanacak
    zifiri karanlıkta uçsuz bucaksız.

    şimdiden çekilecek acısı bunun,
    duyulacak mahzunluğu şimdiden.
    böylesine sevilecek bu dünya
    "yaşadım" diyebilmen için...

    Nazım Hikmet


    All is well
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kjhjkjh
    kjhjkjh's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2009
    Dişi
    Sevenlerine sabır diliyorum ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Hürriyet
    Yılmaz ÖZDİL


    Sen dur dur, diren...

    Tam 19 Mayıs’a denk getir.

    *

    Hakikaten mübarek kadınmış.

    *

    Kandilde dünyaya gelen bebeğe "Kadir" diyen, oruçlu ananın doğurduğu evlada "Ramazan" adını veren bir geleneğin çocuklarıyız biz... Mustafa Kemal’in doğum günü 19 Mayıs’ta Türkan Saylan’a miting gibi uğurlama yapılması, Allah’ın lütfudur.

    *

    "Bir ölür, bin doğarız" denilen...

    Budur.

    *

    Dini siyasete alet eden bezirgan!

    Hiç inanmadığın 19 Mayıs Ruhu’na stadyumda müsamere gibi uyduruk tören yapıyorsun; "dinsiz" dediğin ahali, sana gelip, seninle saf tutacağına, sel gibi Teşvikiye Camii’ne koşuyor...

    *

    - Nereye kardeş?

    - Bayrama...

    - Yani?

    - Saylan’a...

    *

    Kaş yapayım derken, göz çıkardı yobazlar... Teşekkür borçluyuz onlara.

    *

    Çünkü...

    Mavi gözlü sarışın adam.

    Gencecik Kubilay.

    Ve, kırmızı-beyaz çiçekli o küçücük penceresinden el sallayan narin kadın.

    *

    Yakamıza onurla takacağımız...

    Her 19 Mayıs’ta, vampire sarmısak gösterir gibi yobaza göstereceğimiz üçüncü bir fotoğrafımız var artık.

    Yılmaz ÖZDİL

     

    ------------------------

     

    bu konu altından vermeyi uygun gördüm...


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Dinine yandigimin memleketinde nerde egitim icin cirpinan biri varsa degeri bilinmiyor asagilanip horlaniyor.oysa bu ulkeni kaderi egitimden geciyor.Turkan Saylan da bu ulkenin isigi egitimle yakalayacagini gosterenlerdendi.Topragi bol olsun.

    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek
    Mekanı cennet olsun, kendi gibi yüzlerce Atatürkçü, vatansever genç yetiştirdi. Tanrı hepimize onun gibi dolu ve başarılı bir yaşam nasip etsin. Türkan hoca gibi son anına kadar düşman karşısında dimdik durabilme gücü versin ...

    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 6966 Toplam Mesaj: 49