folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Türkçe'den İng Ye İstek Çeviri (Kısa)

Türkçe'den İng Ye İstek Çeviri (Kısa)

1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mperk
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

Kısa 2-3 paragraflık çeviri yapabilecek murit var mıdır? PM atabilirse çok iyi olur ? Biraz acil olduğundan konu açıyorum.

Hamdolsun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

buraya yazsaydın ya.

enjoy i'm vaccinated
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mperk
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

Çevirecek arkadaşa şimdiden teşekkürler..

Selam arkadaşım
    Gönderdiğiniz saat şuan tamamen durdu. Sadece kronometresi çalışıyor.
    Ayrıca saatçiye gösterdim orijinal olmadığını söyledi.
    Bana yapılan açıklama şöyle : 

1) Saat normal konumda büyük saniye ibresi sabitken en alttaki ufak kadrandaki saniye 360 derece tek atımla ilerliyor. Normalde de ilerlemesi lazım. Burada bir sorun yok.

2) Saat kronometre modunda,büyük saniye tek atımlarla aktif fakat alttaki ufak kadrandaki kırmızı ibre büyük saniye ile eşdeğer sağa sola hareket etmiyor. Normalde etmesi lazım. İşte buradaki video da olduğu gibi : http://www.youtube.com/watch?v=ROwwI...eature=related

Sizin gönderdiğiniz ürün sahte buradaki ürün gibi : http://www.youtube.com/watch?v=UDfcgiwEX5g

Ben ürünü 21 eylülde kayıtlı posta ile size göndereceğim. Siz, orjinal urun satmıyorsunuz.. Yukaridaki videolarda anlattım size durumu ve eger bu sekilde bir urun daha yollarsanız olumsuz feedback vereceğim ve sizi eBay'e bildirecegim. Bana paramın tamamını ya iade edin ya da orijinal ürün gönderin.
    Saygılarım ve en iyi dileklerimle..

Hamdolsun
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DiGitalX
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2010
    Erkek

Hi my friend

Sent time now is completely stopped. Only timer is running.

In addition, the original showed that the jeweler said.

The explanation to me as follows:

1) Time in the normal position at the bottom of steady, small second hand 360-degree quadrant seconds goes by only one horse. Normally, the need to progress. You do not have a problem.

2) Clock timer mode, the second largest single atımlarla active but below the equivalent of a small second quadrant of the red pointer does not move left or right. Normally I need to. Here is video on here, as in: http://www.youtube.com/watch?v=ROwwI...eature=related

Counterfeit products, such as where you send your product:  http://www.youtube.com/watch?v=UDfcgiwEX5g

September 21 with registered mail I send to you the product. You, do you sell the original product .. The above videos or a product in this way than if I told you the situation and sends a negative feedback on eBay will give you and your baby receives Report. Me all my money or return the original product or send. Esteem and best wishes ..

Yazının Çevrilmiş hali budur hocam.

DiGitalX ( Cyb3r-1sT ) E-mail : digitalch00@gmail.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fincan
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2003
    Erkek

Sana tavsiyem oyle cok ayrintiya girme. zaten mallarini iyi bilirler. Dur gece gece ben sana yazayim pm atiyorum 5 dk ya.

ULKUMUZ GOKLERDE DALGALANAN SANCAK;BIZ ALLAH"IN ONUNDE EGILIRIZ ANCAK.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

Ben senin icin basladim birisi gerisini getirir. Yukarida bir arkadas cok detaya girme demis ancak detaya girmende fayda var. Eger adam parani iade etmek istemezse ebay veya paypalle gorusurken rahat edersin.

Ayrica mali geri gondermek icin onlarin posta ucretini karsilamalarini iste. Birde odemeyi nasil yaptin? kredi karti veya paypalsa hic zaman kaybetmeden dispute ac birtane. 

Baska sorun olursa pm atabilirsin.

To whom it may concern;

I’ve recently received the watch that I ordered from you. Unfortunately the item didn’t meet my expectations.

Shortly after receiving the item it stopped working. None of the functions work except the stop watch. So I took it to a watch repair shop and I was informed that this watch was not genuine. 

Below are a few pointers to support my claim;

1)...

7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

DiGitalX bunu yazdı:
    -----------------------------

Hi my friend

1) Time in the normal position at the bottom of steady, small second hand 360-degree quadrant seconds goes by only one horse. Normally, the need to progress. You do not have a problem.

2) Clock timer mode, the second largest single atımlarla active but below the equivalent of a small second quadrant of the red pointer does not move left or right. Normally I need to. Here is video on here, as in: http://www.youtube.com/watch?v=ROwwI...eature=related

Counterfeit products, such as where you send your product:  http://www.youtube.com/watch?v=UDfcgiwEX5g

September 21 with registered mail I send to you the product. You, do you sell the original product .. The above videos or a product in this way than if I told you the situation and sends a negative feedback on eBay will give you and your baby receives Report. Me all my money or return the original product or send. Esteem and best wishes ..

google translateyi senden başka kimse bilmiyor değil mi?

enjoy i'm vaccinated
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

Fatih bunu yazdı:

DiGitalX bunu yazdı:

Hi my friend

google translateyi senden başka kimse bilmiyor değil mi?

O bilmiyor sanarak sevinmiştir belki kardeşim boşver

Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khellix
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

Hocam sakın bu çeviriyi yolliyim deme,google translator biçmiş yazıyı.Hepsini okumadm ama şu cümle direk

kabak gibi belli ediyor.

In addition, the original showed that the jeweler said. )  Aga bu nedir diye sorarlar :| ,türkcesiyle alakası yok.

additionally,my watchmaker said that its not orginal at all  gibi birşey olması lazım.

google translate cümlesini türkceleştirirsek karsi taraf soyle bisey anlıcak.

Kuyumcu söyledi ki orjinal gösterildi. Ne kadar biçtiğini sen anla

Nullum crimen sine lege
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WilliamWallace
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2005
    Erkek

Dear Sir/Madam,
    I regret to inform you that the wrist watch which you sold me has completely stopped working in a short while after I received.Right now only the chronometer is functional.To ensure it is a genuine product , I went to a retailer representing the firm and he confirmed that it is NOT a genuine one.The genuine watch has slight differentials from this one.You may see the videos below from the genuine watch and see those differentials yourself as well.

I am going to send you the item via registered mail on 21th of September.You do not sell genuine products/items.If you try to send a replica/fake watch again I will have no choice but to report you to e-Bay and authorities with my negative feedback and a note.I demand a full refund for the item or the genuine watch as I promised.Looking forward to hearing from you as soon as possible.
    Regards,

Toplam Hit: 2100 Toplam Mesaj: 13