Türkiyede Toryum Rezervi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabasan351
    karabasan351's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    T O R Y U M
    Toryum radyoaktif bir element ve doğal olarak nükleer enerji elde etmekte kullanılıyor. Hem de alternatifleri içinde en temizi. Dünyada en çok Toryum ezervine sahip ülke hangisi bilin bakalım?

    Türkiye.
    Rezervi ne kadar 800.000 Ton.
    Sonra hangi ülke geliyor?
    Hindistan.
    Rezervi ne kadar 300.000 Ton.
    Türkiye`nin, iç borcu 85milyar $.Dış Borcu 125 milyar $. Toplam 220 milyar $.
    Peki sahip olduğumuz Toryum`un değeri ne kadar? 120TRİLYON $.
    Yani toplam borcumuzu 545 kere ödüyor.

     


    medeniyet dediğin açmaksa bedeni desene hayvan sizden daha medeni M.AKİF ERSOY
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    karabasan351 bunu yazdı:
    -----------------------------

    T O R Y U M
    Toryum radyoaktif bir element ve doğal olarak nükleer enerji elde etmekte kullanılıyor. Hem de alternatifleri içinde en temizi. Dünyada en çok Toryum ezervine sahip ülke hangisi bilin bakalım?

    Türkiye.
    Rezervi ne kadar 800.000 Ton.
    Sonra hangi ülke geliyor?
    Hindistan.
    Rezervi ne kadar 300.000 Ton.
    Türkiye`nin, iç borcu 85milyar $.Dış Borcu 125 milyar $. Toplam 220 milyar $.
    Peki sahip olduğumuz Toryum`un değeri ne kadar? 120TRİLYON $.
    Yani toplam borcumuzu 545 kere ödüyor.

     


    -----------------------------
    fakattttt madenlerimizi işlememiz yasssaaakkk!!! Neden? Sam Amca hoş karşılamaz :)

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    O rezervi işletmek.

    G üven
    Ö zveri
    T ecrübe İster


    eskilerden kim kaldı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    daha önceden yapılan antlaşmalar nedeniyle türkiye herhangi bir maden rezerv gibi bir şy işletecekse yabancı kuruluşlarla ortak çalışma yapmak zorunda :| 

    Boş İşler Uzmanı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    ulan işe bak madenimizi işleye miyoruz off

    ebedi devlet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabasan351
    karabasan351's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
    alacakaranlik bunu yazdı:
    -----------------------------

    O rezervi işletmek.

    G üven
    Ö zveri
    T ecrübe İster


    -----------------------------
    imzanda yazıyor zaten türklerde kavgayla yaşıt biri yoksa ötekinin tadı yok  vatan için kavga ettik ederiz inşallah

    medeniyet dediğin açmaksa bedeni desene hayvan sizden daha medeni M.AKİF ERSOY
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    seboist bunu yazdı:
    -----------------------------
    ulan işe bak madenimizi işleye miyoruz off
    -----------------------------

    bu böyle gelmiş böyle gidecek..daha önceki hükemeler saolsun...türkiyedeki petrolden kimse bahsetmıyor tabi..türkiyeki bor madenindende kim bahsetmıyor tabiki.. 


    Boş İşler Uzmanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    toryumu işlemek lazım işte:S
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    tpryuma kadr bor, petrol var daha bşalangıç bir çopk rezerv var onları işlettikte toryumda çıkacak hea ?? Burası Türkiye :-/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    bmw toryumla calisan araba yapmisti bi ara, isterseniz bi google a yazin neler cikiyor..

    bu kaynagin bu derece gizli sakli olmasinin nedenlerinden biride bu, sadece türkiye icin diyorum gizli sakli diye, üstünde yatip kalkiyoruz ama gizli sakli..


    choosing my confessions...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    yakında onuda 1 -2 milyar dolara okuturlar :S
Toplam Hit: 3009 Toplam Mesaj: 19