

Türkiyede Toryum Rezervi
-
T O R Y U M
Toryum radyoaktif bir element ve doğal olarak nükleer enerji elde etmekte kullanılıyor. Hem de alternatifleri içinde en temizi. Dünyada en çok Toryum ezervine sahip ülke hangisi bilin bakalım?
Türkiye.
Rezervi ne kadar 800.000 Ton.
Sonra hangi ülke geliyor?
Hindistan.
Rezervi ne kadar 300.000 Ton.
Türkiye`nin, iç borcu 85milyar $.Dış Borcu 125 milyar $. Toplam 220 milyar $.
Peki sahip olduğumuz Toryum`un değeri ne kadar? 120TRİLYON $.
Yani toplam borcumuzu 545 kere ödüyor. -
karabasan351 bunu yazdı:
-----------------------------T O R Y U M
Toryum radyoaktif bir element ve doğal olarak nükleer enerji elde etmekte kullanılıyor. Hem de alternatifleri içinde en temizi. Dünyada en çok Toryum ezervine sahip ülke hangisi bilin bakalım?
Türkiye.
Rezervi ne kadar 800.000 Ton.
Sonra hangi ülke geliyor?
Hindistan.
Rezervi ne kadar 300.000 Ton.
Türkiye`nin, iç borcu 85milyar $.Dış Borcu 125 milyar $. Toplam 220 milyar $.
Peki sahip olduğumuz Toryum`un değeri ne kadar? 120TRİLYON $.
Yani toplam borcumuzu 545 kere ödüyor.
-----------------------------
fakattttt madenlerimizi işlememiz yasssaaakkk!!! Neden? Sam Amca hoş karşılamaz :) -
O rezervi işletmek.
G üven
Ö zveri
T ecrübe İster -
daha önceden yapılan antlaşmalar nedeniyle türkiye herhangi bir maden rezerv gibi bir şy işletecekse yabancı kuruluşlarla ortak çalışma yapmak zorunda :|
-
ulan işe bak madenimizi işleye miyoruz off
-
alacakaranlik bunu yazdı:
-----------------------------O rezervi işletmek.
G üven
Ö zveri
T ecrübe İster
-----------------------------
imzanda yazıyor zaten türklerde kavgayla yaşıt biri yoksa ötekinin tadı yok vatan için kavga ettik ederiz inşallah -
seboist bunu yazdı:
-----------------------------
ulan işe bak madenimizi işleye miyoruz off
-----------------------------bu böyle gelmiş böyle gidecek..daha önceki hükemeler saolsun...türkiyedeki petrolden kimse bahsetmıyor tabi..türkiyeki bor madenindende kim bahsetmıyor tabiki..
-
toryumu işlemek lazım işte:S
-
tpryuma kadr bor, petrol var daha bşalangıç bir çopk rezerv var onları işlettikte toryumda çıkacak hea ?? Burası Türkiye :-/
-
bmw toryumla calisan araba yapmisti bi ara, isterseniz bi google a yazin neler cikiyor..
bu kaynagin bu derece gizli sakli olmasinin nedenlerinden biride bu, sadece türkiye icin diyorum gizli sakli diye, üstünde yatip kalkiyoruz ama gizli sakli..
-
yakında onuda 1 -2 milyar dolara okuturlar :S