Turknet Kampanyasi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.turk.net/  kampanyasini okudum.telofon ücreti vermiyorsun.ayrıca ş ici ve dışı 3000 dk falan galiba bedava görüşme veriyor.49.99  5o tl. tavsiye edermisiniz.ttnetle olan sozleşme sürem doldu.fikrinizi almak istedim.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/turknet

     

    oldukca sorunlu imiş.vazcaydim:))ttnete devam


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    ben zamanında kullanmıştım iyiydi bir sıkıntı yaşamadım

    şikayetlere bakacakak ttnet'den fazla şikayet alan yoktur herhalde:)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    adamların sitesinde hala 2012 nin kampanyaları var düşün artık. 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bizim de sözleşme bitti, superonline a geçmeyi düşünüyorum, daha önce fiber gelmemişti ama şimdi bilmiyorum gelip gelmediğini eğer gelmişse kesin fiber e geçireceğim.. ama fiber gelmese bile ttnet i iptal ettirmeyi düşünüyorum.. 8 mbit veriyorlar adamın burnundan getiriyorlar.. şuan y.dışında fiber internet kullanıyorum canavar gibi valla :) tabii türkiye de böyle olmasını beklemem ama yine de normal dsl bağlantıdan iyidir.. 

    superonline bildiğim kadarıyla fiber altyapısını kendisi yapıyor, kesin bilgisi olan var mı bu konuda?


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    bizim de sözleşme bitti, superonline a geçmeyi düşünüyorum, daha önce fiber gelmemişti ama şimdi bilmiyorum gelip gelmediğini eğer gelmişse kesin fiber e geçireceğim.. ama fiber gelmese bile ttnet i iptal ettirmeyi düşünüyorum.. 8 mbit veriyorlar adamın burnundan getiriyorlar.. şuan y.dışında fiber internet kullanıyorum canavar gibi valla :) tabii türkiye de böyle olmasını beklemem ama yine de normal dsl bağlantıdan iyidir.. 

    superonline bildiğim kadarıyla fiber altyapısını kendisi yapıyor, kesin bilgisi olan var mı bu konuda?

    Hızın kaç hocam?


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    kablo var hocam ama benim macbook da etherner yok o yüzden d-link in ucuz bir ap sini aldım, network sorumlusu geldi hız 220 küsür mbps vardı hatırladığım kadarıyla, şimdi ben wifi den bakıyorum 35 e düşüyor download, upload da o civarlarda.. .. adama söyledim neden bu kadar fark var, kullandığım AP çok iyi değil bu sebepten demişti, apple in AP sini alacktım da gerek yok dedim, belki alırım ondan .. aslında bir de üniversitedeki hızı deneseydim.. orada daha yüksektir muhtemelen

    unbalanced tarafından 10/Ağu/14 18:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Yalan sakın alma arkadaş bedava diye aldı konuştu ay sonu telefon faturasi ucuk geldi aradik daha aktif etmemiştik dediler iş işten geçti iptal etti türkneti


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Superonline'dan aradılar ADSL bağlantı için. (Benim bağlantının altyapısı berbat) Onlara anlattım bağlantıyla ilgili. "Daha kaliteli hizmet verebilecekseniz aboneliğimi hemen başlatayım" dedim, teşekkür ederek telefonu kapattılar. yani onlar beni ikna edecekti, ben onları ikna ettim :D

    f/p olarak TTNet altyapısı kullanılıyorsa, TTNet abonesi olunur. Fiyat olarak verilen kampanyalara çok inanma...


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    ben de geçmeyi düşünüyorum. çok cazip aslında. şuan ttnete 67, telefona 25 filan ödüyorum aylık


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    unbalanced bunu yazdı

    kablo var hocam ama benim macbook da etherner yok o yüzden d-link in ucuz bir ap sini aldım, network sorumlusu geldi hız 220 küsür mbps vardı hatırladığım kadarıyla, şimdi ben wifi den bakıyorum 35 e düşüyor download, upload da o civarlarda.. .. adama söyledim neden bu kadar fark var, kullandığım AP çok iyi değil bu sebepten demişti, apple in AP sini alacktım da gerek yok dedim, belki alırım ondan .. aslında bir de üniversitedeki hızı deneseydim.. orada daha yüksektir muhtemelen

    hacı usb to ethernet kablolar var onları da deneyebilirsin

Toplam Hit: 2627 Toplam Mesaj: 13