Turknet Kampanyasi ?
-
http://www.turk.net/ kampanyasini okudum.telofon ücreti vermiyorsun.ayrıca ş ici ve dışı 3000 dk falan galiba bedava görüşme veriyor.49.99 5o tl. tavsiye edermisiniz.ttnetle olan sozleşme sürem doldu.fikrinizi almak istedim.
-
-
ben zamanında kullanmıştım iyiydi bir sıkıntı yaşamadım
şikayetlere bakacakak ttnet'den fazla şikayet alan yoktur herhalde:)
-
adamların sitesinde hala 2012 nin kampanyaları var düşün artık.
-
bizim de sözleşme bitti, superonline a geçmeyi düşünüyorum, daha önce fiber gelmemişti ama şimdi bilmiyorum gelip gelmediğini eğer gelmişse kesin fiber e geçireceğim.. ama fiber gelmese bile ttnet i iptal ettirmeyi düşünüyorum.. 8 mbit veriyorlar adamın burnundan getiriyorlar.. şuan y.dışında fiber internet kullanıyorum canavar gibi valla :) tabii türkiye de böyle olmasını beklemem ama yine de normal dsl bağlantıdan iyidir..
superonline bildiğim kadarıyla fiber altyapısını kendisi yapıyor, kesin bilgisi olan var mı bu konuda?
-
unbalanced bunu yazdı
bizim de sözleşme bitti, superonline a geçmeyi düşünüyorum, daha önce fiber gelmemişti ama şimdi bilmiyorum gelip gelmediğini eğer gelmişse kesin fiber e geçireceğim.. ama fiber gelmese bile ttnet i iptal ettirmeyi düşünüyorum.. 8 mbit veriyorlar adamın burnundan getiriyorlar.. şuan y.dışında fiber internet kullanıyorum canavar gibi valla :) tabii türkiye de böyle olmasını beklemem ama yine de normal dsl bağlantıdan iyidir..
superonline bildiğim kadarıyla fiber altyapısını kendisi yapıyor, kesin bilgisi olan var mı bu konuda?
Hızın kaç hocam?
-
kablo var hocam ama benim macbook da etherner yok o yüzden d-link in ucuz bir ap sini aldım, network sorumlusu geldi hız 220 küsür mbps vardı hatırladığım kadarıyla, şimdi ben wifi den bakıyorum 35 e düşüyor download, upload da o civarlarda.. .. adama söyledim neden bu kadar fark var, kullandığım AP çok iyi değil bu sebepten demişti, apple in AP sini alacktım da gerek yok dedim, belki alırım ondan .. aslında bir de üniversitedeki hızı deneseydim.. orada daha yüksektir muhtemelen
unbalanced tarafından 10/Ağu/14 18:13 tarihinde düzenlenmiştir -
Yalan sakın alma arkadaş bedava diye aldı konuştu ay sonu telefon faturasi ucuk geldi aradik daha aktif etmemiştik dediler iş işten geçti iptal etti türkneti
-
Superonline'dan aradılar ADSL bağlantı için. (Benim bağlantının altyapısı berbat) Onlara anlattım bağlantıyla ilgili. "Daha kaliteli hizmet verebilecekseniz aboneliğimi hemen başlatayım" dedim, teşekkür ederek telefonu kapattılar. yani onlar beni ikna edecekti, ben onları ikna ettim :D
f/p olarak TTNet altyapısı kullanılıyorsa, TTNet abonesi olunur. Fiyat olarak verilen kampanyalara çok inanma...
-
ben de geçmeyi düşünüyorum. çok cazip aslında. şuan ttnete 67, telefona 25 filan ödüyorum aylık
-
unbalanced bunu yazdı
kablo var hocam ama benim macbook da etherner yok o yüzden d-link in ucuz bir ap sini aldım, network sorumlusu geldi hız 220 küsür mbps vardı hatırladığım kadarıyla, şimdi ben wifi den bakıyorum 35 e düşüyor download, upload da o civarlarda.. .. adama söyledim neden bu kadar fark var, kullandığım AP çok iyi değil bu sebepten demişti, apple in AP sini alacktım da gerek yok dedim, belki alırım ondan .. aslında bir de üniversitedeki hızı deneseydim.. orada daha yüksektir muhtemelen
hacı usb to ethernet kablolar var onları da deneyebilirsin


