Turknet Kampanyasi ?
-
Daft bunu yazdıunbalanced bunu yazdı
kablo var hocam ama benim macbook da etherner yok o yüzden d-link in ucuz bir ap sini aldım, network sorumlusu geldi hız 220 küsür mbps vardı hatırladığım kadarıyla, şimdi ben wifi den bakıyorum 35 e düşüyor download, upload da o civarlarda.. .. adama söyledim neden bu kadar fark var, kullandığım AP çok iyi değil bu sebepten demişti, apple in AP sini alacktım da gerek yok dedim, belki alırım ondan .. aslında bir de üniversitedeki hızı deneseydim.. orada daha yüksektir muhtemelen
hacı usb to ethernet kablolar var onları da deneyebilirsin


bunu denemedim hocam hiç, macOS da sorun çıkarır mı internet için? yani bir driver v.s. olması lazım bağlantı için.. normalde oradaki sorumlu adam
http://store.apple.com/tr/product/MD463ZM/A/thunderbolt-gigabit-ethernet-adapt%C3%B6r%C3%BC
bunu tavsiye etmişti ama bi kabloya o kadar para vermek yerine bir AP aldım..
-
var mı geçen kampanyaya?
