Turknet Kampanyasi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı

    kablo var hocam ama benim macbook da etherner yok o yüzden d-link in ucuz bir ap sini aldım, network sorumlusu geldi hız 220 küsür mbps vardı hatırladığım kadarıyla, şimdi ben wifi den bakıyorum 35 e düşüyor download, upload da o civarlarda.. .. adama söyledim neden bu kadar fark var, kullandığım AP çok iyi değil bu sebepten demişti, apple in AP sini alacktım da gerek yok dedim, belki alırım ondan .. aslında bir de üniversitedeki hızı deneseydim.. orada daha yüksektir muhtemelen

    hacı usb to ethernet kablolar var onları da deneyebilirsin

    bunu denemedim hocam hiç, macOS da sorun çıkarır mı internet için? yani bir driver v.s. olması lazım bağlantı için.. normalde oradaki sorumlu adam 

    http://store.apple.com/tr/product/MD463ZM/A/thunderbolt-gigabit-ethernet-adapt%C3%B6r%C3%BC 

    bunu tavsiye etmişti ama bi kabloya o kadar para vermek yerine bir AP aldım.. 

     


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    var mı geçen kampanyaya?


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 2628 Toplam Mesaj: 13