Turuncu...
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
guzel, en azindan site icinde depresif ruhaliyle yazilmamis nadir yazilardan umarim devami gelir
-----------------------------
güzel hocam beğendim eline sağlık -
hoca bağışla kafam uykusuzluktanmı ne neden turuncu anlamadım :S
-
Shephard bunu yazdı:
-----------------------------hoca bağışla kafam uykusuzluktanmı ne neden turuncu anlamadım :S
-----------------------------
Uyu şimdi sen. Sabah erken kalkmaya çalış. Uyandığında pencereden bakmayı unutma. o zaman anlayacaksın ;) -
NaZi_ bunu yazdı:
-----------------------------
Shephard bunu yazdı:
-----------------------------
hoca bağışla kafam uykusuzluktanmı ne neden turuncu anlamadım :S
-----------------------------
Uyu şimdi sen. Sabah erken kalkmaya çalış. Uyandığında pencereden bakmayı unutma. o zaman anlayacaksın ;)
-----------------------------haha anladım şimdi :) sağolasın.
-
güzel yazmışsın
-
ilgi dagalmıyor ,akıcılık güzel ,mantık iyi. bi edebiyat bölümü şart aslnda tbt ye ,bende genele yazmak zornda kalıorm :)
-
HeroiquE bunu yazdı:
-----------------------------ilgi dagalmıyor ,akıcılık güzel ,mantık iyi. bi edebiyat bölümü şart aslnda tbt ye ,bende genele yazmak zornda kalıorm :)
-----------------------------
Doğru söylüyorsun. -
helal..Yazını nitelendiremiyorum ve bunun için özür diliyorum..
-
güzel olmus bi solukta okuyodum ki gözler kayışmaya başladı imlaya uysan güzel olur :) devamını bekelriz
-
şu ana kadar okuduğum en iyi olay akışıa sahip yazıydı resmen gözlerimin önüne serdin her şeyi... ve sonu yüzümde bir tebessüm bıraktı heyecanlandım lan resmen :)
