TV Açma Sorunu.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    GeForce bunu yazdı:
    -----------------------------
    tamam hoca tamam iyice gerizeka muamelesi yaptın nabiyim öss öğrencisiyim kafam belli bi saatten sonra basmıyo...benim problemim değil yani:))
    -----------------------------
    tmm hocam kızma ya :D santral deilde :d ufak bir işletmeye ne dersin :D o daha makbul neyse ya geyiğe gerek yok zorlamım şansımı :D :D 1 hafta kaldı allah kolaylık wersin :D bu arada tv ye elveda de :D yeni tv al daha karlı olursun :D

     

    edit: son yorumu gördüm dayanamadım :D çin malı galiba neyse aldıgın yere götür :D bıu çalışmıyor abi ya bune

    1 gün takdık denedik calısmadı bozuk de yalvar yakan zati geri alır :D


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek
    ben nerden aldığımı bilmiyorumki hocam, bu akşam ne işse iki televizyonun ikiside gitti off off annemleri evden postalayıp kızlarla başbaşa kalaım dedik tvler bozuldu hesap bize kesildi mk

    http://yanduvar.blogspot.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    qra51 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben nerden aldığımı bilmiyorumki hocam, bu akşam ne işse iki televizyonun ikiside gitti off off annemleri evden postalayıp kızlarla başbaşa kalaım dedik tvler bozuldu hesap bize kesildi mk
    -----------------------------
    içiniz fesat abi sizin :D :D  neyse :D cin girmiş o tv lerin içine :D Allah korumuşki cinler ölmüş:D

    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Tv Markasınıda belirtseydin, iyi olacaktı, Tv nin Stand bye Tuşu açıp kapamayı sağladığın Tuşta Sorun var Değiştir, Yada değiştirt Sorun giderilir.

    Arada bir çalışıyor demene istinaden bu yargıya vardım şu an hiç açılmıyorsa, O zamanda Yüksek Gerilim Trafosunu Tetikleyen, Horzantal Çıkış dediğimiz Güç Transistörü yanmıştır Değiştirmen mümkündür, Ama beceremem dersen Tamirciye gidersin. 


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek
    Tamam çözdüm evet stand by tuşunun uzantısı tıkı tam kilitlemiyormuş. Bi tel taktım eklentiyi uzattım çalıştı :))  Yorumlarınız için saolun muridler. Bu sorunda çözüldü

    http://yanduvar.blogspot.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    qra51 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Tamam çözdüm evet stand by tuşunun uzantısı tıkı tam kilitlemiyormuş. Bi tel taktım eklentiyi uzattım çalıştı :)) Yorumlarınız için saolun muridler. Bu sorunda çözüldü
    -----------------------------

    Tebrikler, Beceriklisin Vesselam. ;) 


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 1723 Toplam Mesaj: 17