TV Açma Sorunu.
-
GeForce bunu yazdı:
-----------------------------
tamam hoca tamam iyice gerizeka muamelesi yaptın nabiyim öss öğrencisiyim kafam belli bi saatten sonra basmıyo...benim problemim değil yani:))
-----------------------------
tmm hocam kızma ya :D santral deilde :d ufak bir işletmeye ne dersin :D o daha makbul neyse ya geyiğe gerek yok zorlamım şansımı :D :D 1 hafta kaldı allah kolaylık wersin :D bu arada tv ye elveda de :D yeni tv al daha karlı olursun :Dedit: son yorumu gördüm dayanamadım :D çin malı galiba neyse aldıgın yere götür :D bıu çalışmıyor abi ya bune
1 gün takdık denedik calısmadı bozuk de yalvar yakan zati geri alır :D
-
ben nerden aldığımı bilmiyorumki hocam, bu akşam ne işse iki televizyonun ikiside gitti off off annemleri evden postalayıp kızlarla başbaşa kalaım dedik tvler bozuldu hesap bize kesildi mk
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
ben nerden aldığımı bilmiyorumki hocam, bu akşam ne işse iki televizyonun ikiside gitti off off annemleri evden postalayıp kızlarla başbaşa kalaım dedik tvler bozuldu hesap bize kesildi mk
-----------------------------
içiniz fesat abi sizin :D :D neyse :D cin girmiş o tv lerin içine :D Allah korumuşki cinler ölmüş:D -
Tv Markasınıda belirtseydin, iyi olacaktı, Tv nin Stand bye Tuşu açıp kapamayı sağladığın Tuşta Sorun var Değiştir, Yada değiştirt Sorun giderilir.
Arada bir çalışıyor demene istinaden bu yargıya vardım şu an hiç açılmıyorsa, O zamanda Yüksek Gerilim Trafosunu Tetikleyen, Horzantal Çıkış dediğimiz Güç Transistörü yanmıştır Değiştirmen mümkündür, Ama beceremem dersen Tamirciye gidersin.
-
Tamam çözdüm evet stand by tuşunun uzantısı tıkı tam kilitlemiyormuş. Bi tel taktım eklentiyi uzattım çalıştı :)) Yorumlarınız için saolun muridler. Bu sorunda çözüldü
-
qra51 bunu yazdı:
-----------------------------
Tamam çözdüm evet stand by tuşunun uzantısı tıkı tam kilitlemiyormuş. Bi tel taktım eklentiyi uzattım çalıştı :)) Yorumlarınız için saolun muridler. Bu sorunda çözüldü
-----------------------------Tebrikler, Beceriklisin Vesselam. ;)
