Uçak Kazasından Kurtulabilmek
-
ya zaten 45 50 dakka sürüyo ne kasıyon al bi tane sakinleştirici tamamdır.
dip not:atlas jet tarzı firmalar otobüs şirketi gibi çalışıyolar yani demek istediğim uçak iniyor yakıtı yolcuyu alıp geri dönüyor herhangi bir incelemeden geçmiyormuş kuzenim kıbrısta okudu ordan biliyom... :|
-
abi madem teknik istiyosun ilk mesajımda editleidğim şeyleri yazayım
hocam bi arıza olur da uçak hızla irtifa kaybederse basınç değişiminden akciğerlerin parçalanır ağzından oluk oluk kan gelir, uçak düşmeden ya da parçalanmadan ölürsün
uçakta yangın falan çıkar da iş işten geçmiş olursa uçakta patlama falan olursa patlama olan yere uzak da olsan çok yüksekteyseniz kurtulma şansın yok..
ama sallantıdır hava boşluğudur o gibi durumlarda üstteki mesajlara aynen katılıyorum
o kadar çok ihtimal var ki 1 000 000 tane bunlardan bir tanesi senin kurtulma şansın.. Aslında pek bilimsel bişi de yok kurtulmak şans işi.
-
Allahsal olayları geçelim
tövbe yarabbi,
-
Android bunu yazdı:
-----------------------------Allahsal olayları geçelim
tövbe yarabbi,
-----------------------------??? olayları geçelim derken onları hesaba katmazsak.Yoksa ecel kafasıyla gidersek verli göçer gibi adamlar çıkar, onların evlerinde ölenlerede eceli gelmiş deriz..
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------tamamdır..Vay mq.inş sakatlık olmaz :D:D
-----------------------------Pegasus tu demi şirket ?
-
THY Rulzzz!
Bi sk olmaz zumsuk'um çok bindim ve hiç ölmedim :/
-
emniyet kemeri tak lan zumsuk :D olm bu arada uçak düşer sende ölmezde sakat kalırsan çok güzel para koparırsın tazminat ile :D
en kötü ihtimal helvanı yeriz :D
-
zumsuk hiç bi halt olmuyo dert etme... zaten 1:30 saat falan sürüyodur muhtemelen ( en fazla o da ) çok rahat geçireceksin emin ol bence yanına 2 adet karikatür dergisi yada kitap vb şeyler al bi bakmışsınki uçak iniyor =) atlas biraz sallıyo ondan da korkma :F
-
Abi planörde, 2 kişilik alete, kıcımızdaki bi kıcıkırık paraşütle biniyoruz, senin kadar düşünmedim biliomusun düşersem ne yaparım die :)
-
AmoR bunu yazdı:
-----------------------------
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------tamamdır..Vay mq.inş sakatlık olmaz :D:D
-----------------------------Pegasus tu demi şirket ?
-----------------------------evet pegasus.
& rene :D ben tırsak adamım cnaım kıymetli ne suyun dibi ne havada olcam..
& ultrAsker : hoca linux kitabı var :D 1 de tren biniyorum 6 gibi istanbuldayım 7 gib hava alanında olsak 9 da uçak işte....
Hadi şimdi girip çıktım herkese iyi günler gidiyorum artıkın görüşemezsek..Sie lan görüşücez.
