folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Uçakta Evcil Hayvan Taşınır Mı?



Uçakta Evcil Hayvan Taşınır Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Yarın 8.30'da ONUR AİR ile Antalyadan istanbula gideceğim.  Evcil kedimi dışarı atmak istemiyorum uçaklarda taşıma yapıyorlar mı? özel kafesim olmalımı (Benim yok)


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Evcil hayvan taşıyabilir miyim?
    Uçuşlarımızda evcil hayvan taşınamamaktadır.

     

    http://www.onurair.com/sss.aspx


    Hayat Bizi 61 kenara...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    karahanx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Evcil hayvan taşıyabilir miyim?
    Uçuşlarımızda evcil hayvan taşınamamaktadır.

     

    http://www.onurair.com/sss.aspx


    -----------------------------

    Hocam onu bende gördüm ama pratiktede böylemi? giden taşımak isteyen kimse oldu mu?


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    hocam ben hiç rastgelmedim . TRabzondan gelirken genelde silah taşıyoruz :D özel kabını alıp onun içinde getirebilirsin belki . arayıp bi sor hocam sansa bırakma derim


    Hayat Bizi 61 kenara...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    canlı hayvanın türüne göre BAZI uçaklarda canlı hayvan taşıma bölmesi bulunuyor bunu arayıp sorman lazım. fakat aşı kartı vs.. hepsi olmalı onu ibraz etmen gerekecektir. arayıp sorarsan en sağlıklı sonucu söylerler

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arsizkofte
    Arsizkofte's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Pratiği teoriği yok kardeşim. Havayolu ne isterse onu yapar. Bazı havayolları iLLuMiNaTi'nin dediği gibi bu hizmeti sunabiliyor. Örnek: THY.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hurferus45
    hurferus45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    Kafesin varsa sorun olacagını sanmıyorum.


    https://soundcloud.com/arestahasan << Hasan GÖNÜLTAŞ >>
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gundabaz
    Gundabaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2005
    Erkek

    kafes+aşı karnesi olacak. Ayrıca çoğu airline kilo başı 4-6 TLarasında değişken ücret alıyor.Max 6 kg ye kadar kabinde taşırsın anca Onur havayollarının  MD tipi uçaklarının ambar havalandırması olmadığından hayvan daha ağır ise taşıyamazsın.Ayrıca önceden rezervasyon tavsiye ederim neden dersen ambar vedekabinde canlı hayvan taşıma limitleri var.Mesela senden önce 2 kişi rezerveli gelmişse seni almazlar.737-800 Boing ler de en azından böle..


    Dokunmayın yetime Parmak sokar Sütüne !!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek

    Ara sor önce bir prosedürü öğren. Ha olmuyorsa da sokağa atma hayvanı git bir petshop'a falan ver bari, gerçi o daha kötü.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Tamamen hava yolu şirketine bağlıdır ve de gideceğin ülkenin koşullarına kimi üğklke kabul eder kimisi kabul etmez kimi havayolu şirketi kabul eder kimisi etmez bunlar önemli uçuş firmasına arayıp durumla ilgili bilgi al


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    benim bildigim taşınıyorda demekki onur air taşımıyor hayvan kargosu var diye duymuştum havyan getirmek goturmek için bir araştır istersen.


    Zamanı durduramazsın.
Toplam Hit: 3538 Toplam Mesaj: 18