Uçakta Evcil Hayvan Taşınır Mı?
-
pgs da da yasak diye biliyorum ama 1 bucuk ay öncesi pegasusla ist ten antalyaya gitmiştim ve bir kadın kedisini kafeste yanında götürüyordu. kedi hiç susmadı gerçi.
yani taşınabiliyor. o özel kafesi alman lazım bide belge melge isterlermi bilmem. bi soruştur. birazda bilet kontrol görevlilerine bağlı.
-
-
Dostum uzun yıllar ulaşım sektöründe çalıştığım için kesin olarak söylüyorum yasal olarak taşıma ve taşımak için bölüm bulundurma zorunlulukları var. Kafes içerisinde ve uyuşturulmuş olarak taşımak zorundalar.Onurair anladığım kadarı ile yasal bir boşluk filan kullanıyor (uçaklarımda bölüm yok filan). Sanırım hayvamnhakları savunucularının dikkatini henüz çekmemiş. Bildiğim tek şey kafasına göre taşımıyorum diyemez..
-
Gundabaz bunu yazdı:
-----------------------------
kafes+aşı karnesi olacak. Ayrıca çoğu airline kilo başı 4-6 TLarasında değişken ücret alıyor.Max 6 kg ye kadar kabinde taşırsın anca Onur havayollarının MD tipi uçaklarının ambar havalandırması olmadığından hayvan daha ağır ise taşıyamazsın.Ayrıca önceden rezervasyon tavsiye ederim neden dersen ambar vedekabinde canlı hayvan taşıma limitleri var.Mesela senden önce 2 kişi rezerveli gelmişse seni almazlar.737-800 Boing ler de en azından böle..
-----------------------------onur havayollarında MD tipi uçak uçmuyo artık zaten.
Baygın olmak ve kafesinde (boxında) olmak şartı ile sorumluluk kabul etmeden kargo bölümüne kabul ediyo çoğu havayolu şirketleri belli kilolara kadar. Ama arkadaşın dediği gibi kargo bölümünde havalandırma ve basınç ayarlaması yapılıyo mu? O önemli. Onur airin şu an kullandığı airbuslar (muhtemelen sana A320 ya da 321 gelir) kargo havalandırması var. Ama bu havalandırmayı çalıştırıyolar mı çalıştırmıyolar mı tam bilemem. En temizi telefonla soracaksın.
-
thy alıyorda kopek boyutunun 30 cm uzerınde bır box olması sonra yasaklı ırk olmaması vs asılarına dıkkat edılıyor sonra box ında ıcınde sunger vs olması gerekıyor bak prosedure bız pek tercıh etmıyoruz 50 tl yada 80 tl ızmır ıstanbul a gıdıyor
-
Sal sokağa gitsin doğal hayatına dönsün hayvan zaten uçaklarda yeteri kadar hayvan taşınıyor evcil hayvanları taşımıyor olmalarıda iyi olmuş,
-
Sky ile Ssmsu-İstanbul seferinde taşıma kafesinde 2 kedi görmüştüm. Taşıyorlar büyük ihtimal. Oraya götür sen kafes alıp.
