folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Uçan Balık Air Swimmers



Uçan Balık Air Swimmers

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Gittigidiyorda gazını buldum balıktan pahalı

    http://urun.gittigidiyor.com/oyuncak-hobi/ucan-balik-air-swimmers-icin-helyum-tup-78942616

    gazı nerden alcaz la


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    ben bunu alır esprisine metroda kullanayım felan derim ama mecidiyeköye geldiğinde uçmaya yer kalmaz :( , onu bırak hadi kaldı şoparın teki gelir şlak diye tokatlar patlatır felan. Hiç stres almaya gerek yok. Yurda götürülürse güzel şaka döndürülür ama.

    XpertVision tarafından 22/Mar/13 23:43 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    çevrenizdeki avmlerde uçanbalon şişiren yer varsa, onlar helyum kullanıyor. onlardan şişirtebilirsiniz.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Gittigidiyorda gazını buldum balıktan pahalı

    http://urun.gittigidiyor.com/oyuncak-hobi/ucan-balik-air-swimmers-icin-helyum-tup-78942616

    gazı nerden alcaz la

    rica minnet :D  gördügümüz yere dalıp şişirtecez artık :D


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    La olum iyi ki yorumları okumuşum.Az kalsın alıyordum.Gazın fiyatına bak oha amk.Uçan balon olsak içindeki gazı buna aktarsak olur mu acaba ? Ondaki de helyum değilmiydi ? 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Gittigidiyorda gazını buldum balıktan pahalı

    http://urun.gittigidiyor.com/oyuncak-hobi/ucan-balik-air-swimmers-icin-helyum-tup-78942616

    gazı nerden alcaz la

    hocam bizim mahalemize yakın bir yerde gaz dolum fabrikası var. envai çeşit gaz dolumu yapılıyor gaz tüplerine. uçan baloncular oradan dolduruyorar. aramız 1 km kadar var .(Adana)

    bulunduğun yerde böyle bir fabrika varsa ya da uçan baloncuya sorsan söyler nereden bulacağını.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Ben bunu alıp sokakta uçurursam bizim mahallenin piçleri patlatır aq.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek
    Branxian bunu yazdı

    Ben bunu alıp sokakta uçurursam bizim mahallenin piçleri patlatır aq.

    Videodaki cocuklar seviniyor  neseleniyor..

    Bizimkiler gorse ; Birbirlerine seslenip  "laa Haso, Huso, Muro ,Musto"  tas yagmuruna tutarlar o baliklari :)


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek
    mclaren bunu yazdı
    Branxian bunu yazdı

    Ben bunu alıp sokakta uçurursam bizim mahallenin piçleri patlatır aq.

    Videodaki cocuklar seviniyor  neseleniyor..

    Bizimkiler gorse ; Birbirlerine seslenip  "laa Haso, Huso, Muro ,Musto"  tas yagmuruna tutarlar o baliklari :)

    bırak abi mutlu olsunlar eğlensinlerde patlatsınlar. ne olacak yani?


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    gazzz lazım gazzzz


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
Toplam Hit: 8232 Toplam Mesaj: 77