Ücretsiz Vps (3 Ay)
-
HoLyCat bunu yazdısaybirs bunu yazdı
hocalar bana kurup atacak yok mu parası neyse göndereyim artık
para kopegin olsun :)
Hazır windows server 2008 var istiyorsan pm at bilgileri sana yollayayım.
eyvallah hocam sağolasın :P
-
ruhii bunu yazdısLeymN bunu yazdı
bende hala aynı hata cıkıyor :|
hacı ne hatası tekrar yazale usendım dıger sayfaaya bakmaya :d
There was an error placing your Order: - We're unable to place your Cloud Order at this time.Please try again later.
If you need further assistance email support atvcloudevalsupport@vmware.com or call 1-877-480-7577
-
..flood
sLeymN tarafından 24/Haz/13 13:39 tarihinde düzenlenmiştir -
sLeymN bunu yazdıruhii bunu yazdısLeymN bunu yazdı
bende hala aynı hata cıkıyor :|
hacı ne hatası tekrar yazale usendım dıger sayfaaya bakmaya :d
There was an error placing your Order: - We're unable to place your Cloud Order at this time.Please try again later.
If you need further assistance email support atvcloudevalsupport@vmware.com or call 1-877-480-7577
aynısı bende de cıkıyor ya
-
hesabimi kapatin diye mail attim, bu isede yapamicaksaniz girmeyin dedim, 10 dakkada login oluyor sikerler, reklamin iyisi kotusu olmaz diye yapmislar biseyler. tavsiye etmiyorum.
-
DarkFall bunu yazdı
hesabimi kapatin diye mail attim, bu isede yapamicaksaniz girmeyin dedim, 10 dakkada login oluyor sikerler, reklamin iyisi kotusu olmaz diye yapmislar biseyler. tavsiye etmiyorum.
Create,login işlemlerini yapan sunucuları çok yoğun ping atarsan ms den anlarsın. Hem niye panele girme ihtiyacı duyuyorsun ki kur vps'ni panele girme bir daha SSH ,Rdp ile hallet işini
Juncteus tarafından 24/Haz/13 20:08 tarihinde düzenlenmiştir -
biri yardım etsin yav,
https://vcloudservice.vmware.com/vmrc51/console.aspx girmeye çalışınca sürekli status:disconnected yazıyor nerde neyi yanlış yapıyorum hiç tecrubeli değilim bu olaylarda
-
alıpta kullanmayan varsa pm atabilir mi bana :| kaç gündür uğraşıyorum olmuyor :|
-
daha sonra bakarim :)
-
arkadaşlar özel mailiniz yoksa @mit.tc mail alın iş görür ;)
Ayrıca giriş panelinde bir hata alırsanız browserınızı kapatın başka browserla deneyin ;)
