Ulkemizden (Bi) Haber
-
rappermcs bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
sniperscobe hajım kansız şerefsiz bdp li siyasetçilerde her olumsuzlukta "bak anayasa şöyle diyor bak baba yasa böyle diyor yok efenim avrupa insanhaklarının bilmem kaçıncı maddesi böyle diyor" triplerinin arkasına saklanıyor.Ustadim, sabahtan beri haberdeki o fotograf gozumun onunde gitmiyor.
Arkadasimda 2005 yilinda ayni yerde birligin duvarinin dibine konulan bombayla havaya ucuruldu.
-
sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------rappermcs bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
sniperscobe hajım kansız şerefsiz bdp li siyasetçilerde her olumsuzlukta "bak anayasa şöyle diyor bak baba yasa böyle diyor yok efenim avrupa insanhaklarının bilmem kaçıncı maddesi böyle diyor" triplerinin arkasına saklanıyor.Ustadim, sabahtan beri haberdeki o fotograf gozumun onunde gitmiyor.
Arkadasimda 2005 yilinda ayni yerde birligin duvarinin dibine konulan bombayla havaya ucuruldu.
-----------------------------
hocam seni en iyi ben anlarım.işte bu olsun istemiyoruz biz. Biz bişeylerin farkındayız birilerininde farkında olması için illa yakın sevdiği birilerini mi kaybetsin.. Biz buradayız en canlı örneğiz işte!!!
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Durmak yok açılıma devam.Açıla açıla boğulacaz bu gidişle.
----------------------------- -
vitamin bunu yazdı:
-----------------------------sniperscope bunu yazdı:
-----------------------------
vitamin bunu yazdı:
-----------------------------
he doğru dedin herkes salak bi sen akıllısın amk.
-----------------------------Galiba gidisat onu gosteriyor.
Neyse haci cevap yazma. Konu tayyip iti falan degil. Konu Hakkari'de sehit olan askerler ve onlar hakkinda (Bi) haber.
-----------------------------
evet konu salyası akmış bir köpeğin şehitleri kullanarak tayyip diye birine hakaret etmesi değil
-----------------------------
ne terbiyesiz adammışsın, düzgün konuş/tartış, tartışamıyorsan da kirletme boşuna ortalığı..
Her şehit haberinde düşünüyorum, bu şehit olan askerlerimiz, ne için kim için şehit oldu diye.. Sonra da bakıyorum ki askerimizi şehit edenleri cezalandırmak yerine otobüs üstünde gezdiriyorlar halay çektiriyorlar...
