Ultima Online Server (Pyramiduo)
-
sa müridler..uo oynamayalı uzun zaman olmuştur sanırım.bu serveri yeni keşvettim.sistemleri güzel.oynaması zevkli gibi duruyor.
serverdeki kişi sayısı rekor 350 kişiyi geçmiş.onun dısında oyun aksamları hafta ici 180 kişiyi geçiyor.server dolu anlayacağınız ve her gün yeni birileri geliyor.server sanırım 1 yıldır açık.hafta sonları 200-250 kişiyi görüyor.ph sistemine gelince.biraz karışık olmuş.söle ki server kisi sayısı 140 kisiyi geçince %100 ph açıkıyor.onun dısında ph %40. ama kasmak yinede zor değil..
(runuo serveri değildir)
-
özledim ultimayı nostalji yapabilirim. akşam bi girerim
edit: connectörü kime yaptırmışlar biliyormusun? zamanında çok çektirmiştim millete :)
-
pyramid yeni deil uzun suredir var..
zaman zaman kapandi sonra farkli sistemlerle tekrar acildi..
ben de ozledim uoyu ama askerlik yuzunden oynayamiyorum :( bitsin kendimi online oyunlara vercem amk! basta uo! -
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------özledim ultimayı nostalji yapabilirim. akşam bi girerim
edit: connectörü kime yaptırmışlar biliyormusun? zamanında çok çektirmiştim millete :)
-----------------------------bilmiyorum hocam ama normal connectore benzior :D walla cift client actırabilen bişi olursa süper olur :D
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------özledim ultimayı nostalji yapabilirim. akşam bi girerim
edit: connectörü kime yaptırmışlar biliyormusun? zamanında çok çektirmiştim millete :)
-----------------------------bilmiyorum hocam ama normal connectore benzior :D walla cift client actırabilen bişi olursa süper olur :D
-
Ah ultima ah hayatımda aradığım bir 6 yılın hikayesidir. Özellikle app dönemleri daha bi tatlı daha bi güzeldi. İşi öğrendikten sonra (öğrenmesi 6 ay ) keyfi harcayacağın zaman olmuyor sürekli bir koşturmacaya giriyorsun.
-
suanda oynayan kimse var mi ?
bende askerlik sonrasi bi nostalji ve can skintisiyla baslamak istiyorum..ultima-strike'dan baktim ama adam akilli bi server yok..
suanda oynayan varsa beraber bi seyler yapariz..
-
Oynama pyramidde falan.
Sistem olarak en stabil olan şuan Rohan, skills menüsündeki nerdeyse tüm skiller aktif.
Mesaj 16 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 17:10'da Branxian tarafından düzenlendi. -
zaten pyramidde oynamayacagim icin yorum yaptim :)
bi bakayim Rohan'a sistemi hosuma giderse baslarim. -
vay arkadaş yaa
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------vay arkadaş yaa
-----------------------------derken ? :) suanda Rohan'da kasmaya basladim.. gayet iyi gidiyor.
